Vassaste spelaren i kriget

DeletedUser

Guest
Störigt är att man inte kan få fram stats på sig själv då MA försvann, dock ska man ha tagit 225 byar sen krigets start... Dock är nog inte alla dessa fiender.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Fina stats trots att Nwcwma lösts upp, samt spelarna jag mosat nu plötsligt givit upp :awsm:

Kollade senaste månadens erövringar, 319 st. Så ja, nwcwma tog nog den större smällen ;)
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Har tänkt säga det länge nu men att jag väntat gör inte saken sämre...
Kawac är den segaste spelaren jag stött på. Trots ett frontkonto och ständigt inkommande attacker så har hon lärt motståndarna en läxa i envishet. Visst ser det snyggt ut att massadla (inaktiva? ;) Men att vinna krig i fronten när man dessutom själv har ständigt inkommande massattacker på sig, det är något helt annat det! :cool:

Side 1:
Tribes:
Players: Kawac

Side 2:
Tribes: GoW-S GoW-P GoW-F
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 107
Sida 2: 44
Skillnad: 63

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,016,357
Sida 2: 398,562
Skillnad: 617,795

image.php
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Håller med. Kawac är lätt en av de segaste och jobbigaste jag mött att adla av.
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Kan inget annat än att hålla med!
Kawac har haft mängder med inkommande under väldigt lång tid...
Duckat, adlat tillbaka, snipat, inte bara i några veckor utan i flera månader!

Det är respekt! =)

Men sen är hon ju oxå en MASH:are ;) haha
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Vill bara säga att GoW-F ej har med oss att göra. De har som stam-namn GoW FanClub, vårt ät Gods of War specialtrupperna/pansardivisionen.
Verkar stämma! Använde en annan persons statistiklista, en kille jag trodde hade lite hyfsad koll på alla namnbyten... Då är det i så fall synd att det inte verkar finnas fler WCW stammar kvar att hämta stats från av alla som fanns på den tiden jag var aktiv. För då är jag säker på att kawacs stats blivit ännu finare... ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja kawacs stats är bra. Synd att man inte har samma tid, och annat läge ;) Men man kan ju inte få allt i världen.

Inga fler som vill nämna några namn?
 

DeletedUser

Guest
Kawac är lätt bland top 5.

att ligga i fronten i MASH, mot WCW och ändå hålla ut.. inte i veckor utan MÅNADER!

ducka, snippa, adla tillbaka mm.. trotts IRL.

Kawac är iallefall en spelare jag inte skulle vilja möta på slagfältet!.


att adla 200 byar av en "inaktiv" kan tom simcity spelare klara av...
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Andreas83, även han fick ta emot mycket stryk under kriget pga sitt läge. Trots detta tappade han inte sugen (precis som Kawac) och kom tillbaka starkt efter att det lugnat sig.
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ger min röst till Dot101, hatad från alla håll, och ansatt av en hel stam men ändå lyckats vara kvar.
Tror det var någon som sa hon skulle vara borta inom 2 månader......
 

DeletedUser

Guest
Måste ge Trusnto1 min röst... Med så många anfall och fortfarande kämpa på är ju underbart...

keep it real m8
 

DeletedUser

Guest
Jag röstar på Kawac, det är fan omöjligt att ta en by av henne, OCH behålla den!
 

DeletedUser

Guest
Bra inlägg, håller med dig till 100%
??????
har du ens försökt.
Och i så fall vad säger din stam?


Ja Kolhed, om du kommer ihåg så var jag med i wcw förut, alltså i fiendestammen... Och ja, jag har försökt, jag har faktiskt tagit en by, vid en stoor offensiv. =) Men sen tog det stopp igen... hehe
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
Ja Kolhed, om du kommer ihåg så var jag med i wcw förut, alltså i fiendestammen... Och ja, jag har försökt, jag har faktiskt tagit en by, vid en stoor offensiv. =) Men sen tog det stopp igen... hehe

vilket nick spelade du på i v3 tror ja tagit ngn elr några byar av dig $:p
 

DeletedUser

Guest
fast är inte så säker efter som att du är med i -st2- nu och jag har bara adlat bb och old wcw krap i 3 månader typ:D

Det här får bli sista inlägget om det här, det är för off topic, men nej, jag har aldrig blivit adlad av COW spelare. =) Dock har ni kanske attackerat mig.
 
Topp