Varnande exempel

DeletedUser

Guest
Hehe, det jag ville få fram dock är ju att en allierade inte har någon anledning att inte röra dina PAs. Detta är den stora anledningen varför jag ALDRIG skaffar PAs, skapar bara massa problem ;D

Så sant så sant :p
Men det blir roligt med intriger :D
 

DeletedUser

Guest
Äsch, blåsväder? Jag kan aldrig få veta om det är MrRisling som skickat deff;)

(Viskar så MrRisling inte hör) alla attackerar han nu när hans trupper är på villovägar!;)
 

DeletedUser

Guest
Äsch, blåsväder? Jag kan aldrig få veta om det är MrRisling som skickat deff;)

(Viskar så MrRisling inte hör) alla attackerar han nu när hans trupper är på villovägar!;)

Jorå det är ju mina trupper som dör :p
Närå tycker det ska bli bra för min skydsling att få lite attacker mot sig men tycker det verkar lite fult att inte respektera att en allierad skyddar en spelare.

Oh jo, nog vet du det ;)
 

DeletedUser

Guest
Äsch, blåsväder? Jag kan aldrig få veta om det är MrRisling som skickat deff;)

(Viskar så MrRisling inte hör) alla attackerar han nu när hans trupper är på villovägar!;)

Haha du ville ju se vad som hände och jag har lite svårt att visa dig det nu eller hur ;)
Vill ju inte attackera en polare men vi kan ju fråga J-Bq om vi får ta en egen liten duell utan inblandning från någon annan bara du och jag ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha du ville ju se vad som hände och jag har lite svårt att visa dig det nu eller hur ;)
Vill ju inte attackera en polare men vi kan ju fråga J-Bq om vi får ta en egen liten duell utan inblandning från någon annan bara du och jag ;)

Ja visst kör på bara:)
 
Topp