Varnande exempel

DeletedUser

Guest
Vill visa vad som händer om man ger sig på en av mina skydslingar:

En spelare med 1by gav sig på en av mina skydslingar i stammen 10 MrR detta är vad han råkade ut för:
Attack1: Skada av murbräcka: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 20 till nivå 13
Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Farm har blivit skadad och nedgraderad från nivå22 till nivå16
Attack2: Skada av murbräcka: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 13 till nivå 0
Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Sågverk har blivit skadad och nedgraderad från nivå25 till nivå21
Attack3: Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Högkvarter har blivit skadad och nedgraderad från nivå20 till nivå6
Attack4: Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Högkvarter har blivit skadad och nedgraderad från nivå6 till nivå1

Det är fortfarande ett par attacker i luften men det fins ju inget högkvater att slå på så man får väll nöja sig med att hålla killen nere. Hoppas alla förstår signalerna jag skickar med det här forumsinlägget :p

Skål på er och ha enfortsatt trevlig söndag ;)
 

DeletedUser

Guest
Vill visa vad som händer om man ger sig på en av mina skydslingar:

En spelare med 1by gav sig på en av mina skydslingar i stammen 10 MrR detta är vad han råkade ut för:
Attack1: Skada av murbräcka: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 20 till nivå 13
Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Farm har blivit skadad och nedgraderad från nivå22 till nivå16
Attack2: Skada av murbräcka: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 13 till nivå 0
Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Sågverk har blivit skadad och nedgraderad från nivå25 till nivå21
Attack3: Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Högkvarter har blivit skadad och nedgraderad från nivå20 till nivå6
Attack4: Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Högkvarter har blivit skadad och nedgraderad från nivå6 till nivå1

Det är fortfarande ett par attacker i luften men det fins ju inget högkvater att slå på så man får väll nöja sig med att hålla killen nere. Hoppas alla förstår signalerna jag skickar med det här forumsinlägget :p

Skål på er och ha enfortsatt trevlig söndag ;)

ajje ajje ;D
 

DeletedUser

Guest
Wow, förstår vad du menar och måste säga att man blir imponerad, du lyckas krossa en kille som har en by med dina 155, snacka om att du ska ha respekt för det.
Testa att slå ut dom andra som är på dina skyddslingar också....sist jag snackade med en av dom andra som nämns på din profil så krossades han av en spelare med ca en halv miljon poäng, kan du inte krossa honom och komma tillbaka med en redogörelse för hur det gick till istället? (Skulle vara bättre att sätta det som exempel anser jag men det är ju bara vad lilla jag tycker)
 

DeletedUser

Guest
Kan bara hålla med Turk the Great, du krossar en snubbe med en by? Inte mycket att skryta om.
 

DeletedUser

Guest
Om det var skryta jag ville göra så skulle jag ha uttryckt det lite anorlunda.
Om du turk the great menar den rika ankan som nämns i min profil så häller jag på att utreda den händelsen just nu.
Jag skrev inte det här för att skryta utan för att visa att jag inte alltid är den snälla lilla alkoholiserade kaninen mot alla småspelare utan ibland väljer jag faktiskt att skuta skarpt också.
Det som hände denna småspelare kan likaväl hända större spelare ifall jag bestämmer mig för det.
 

DeletedUser

Guest
Vill visa vad som händer om man ger sig på en av mina skydslingar:

En spelare med 1by gav sig på en av mina skydslingar i stammen 10 MrR detta är vad han råkade ut för:
Attack1: Skada av murbräcka: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 20 till nivå 13
Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Farm har blivit skadad och nedgraderad från nivå22 till nivå16
Attack2: Skada av murbräcka: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 13 till nivå 0
Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Sågverk har blivit skadad och nedgraderad från nivå25 till nivå21
Attack3: Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Högkvarter har blivit skadad och nedgraderad från nivå20 till nivå6
Attack4: Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Högkvarter har blivit skadad och nedgraderad från nivå6 till nivå1

Det är fortfarande ett par attacker i luften men det fins ju inget högkvater att slå på så man får väll nöja sig med att hålla killen nere. Hoppas alla förstår signalerna jag skickar med det här forumsinlägget :p

Skål på er och ha enfortsatt trevlig söndag ;)

WOW:eek: Jag är stum av beundran av dina kraftiga attacker och jag själv skulle då aldrig våga attackera nån som du beskyddar, hujeda mig va rädd jag är nu asså....NOT

Lär nog banka på nån av dina skyddslingar för att få nöjet att basha allt du kommer med.

Ds: Om jag vågar Dvs.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
gud man får ju tanken av o basha på dina skyddslingar :D ska nog fan gö de, börjar i v1 igen ...Vart ska ja placera min by?
 

DeletedUser

Guest
WOW:eek: Jag är stum av beundran av dina kraftiga attacker och jag själv skulle då aldrig våga attackera nån som du beskyddar, hujeda mig va rädd jag är nu asså....NOT

Lär nog banka på nån av dina skyddslingar för att få nöjet att basha allt du kommer med.

Ds: Om jag vågar Dvs.

Kom mot mig istället så får du jobba litegranna ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror inte detta är speciellt roligt för dina PA, alla attackerar ju nu och ser vad som händer:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tror inte detta är speciellt roligt för dina PA, alla attackerar ju nu och ser vad som händer:rolleyes:

Hörde att du var på väg ja.
Du kommer ändå bara bygga upp deras OB-deff och förlora ditt adelståg.
Tillpåköpet är jag överaskad att du som Allierad till stammen jag är i ger dig på mina skydslingar. Riktigt illa ser jag det, jag har skickat en förfrågan om det den officiella vägen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hörde att du var på väg ja.
Du kommer ändå bara bygga upp deras OB-deff och förlora ditt adelståg.
Tillpåköpet är jag överaskad att du som Allierad till stammen jag är i ger dig på mina skydslingar. Riktigt illa ser jag det, jag har skickat en förfrågan om det den officiella vägen.


18D ally med R.E so far so good

Detta innebär ju inte att dina skyddslingar åxå är ally med 18D.:confused:
Detta säger ju sig självt att då kan du ju ha 1000 pa,s som ingen i 18D får röra?

Fattar absolut inte ditt resonemang alls för han attackerar väl inte dig??

Edit: Får väl bygga på deras OB deff jag åxå
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
18D ally med R.E so far so good

Detta innebär ju inte att dina skyddsligar åxå är ally med 18D.:confused:
Detta säger ju sig självt att då kan du ju ha 1000 pa,s som ingen i 18D får röra?

Fattar absolut inte ditt resonemang alls för han attackerar väl inte dig??

Jorå det är ju mina trupper som dör :p
Närå tycker det ska bli bra för min skydsling att få lite attacker mot sig men tycker det verkar lite fult att inte respektera att en allierad skyddar en spelare.
 

DeletedUser

Guest
Hörde att du var på väg ja.
Du kommer ändå bara bygga upp deras OB-deff och förlora ditt adelståg.
Tillpåköpet är jag överaskad att du som Allierad till stammen jag är i ger dig på mina skydslingar. Riktigt illa ser jag det, jag har skickat en förfrågan om det den officiella vägen.

Err, PA's är inte med i alliansen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dom är inte PAs det är mina småttingar :p

Hehe, det jag ville få fram dock är ju att en allierade inte har någon anledning att inte röra dina PAs. Detta är den stora anledningen varför jag ALDRIG skaffar PAs, skapar bara massa problem ;D
 
Topp