Vad är rätt och vad är fel ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Mjo, men vi sa att vi skulle återomma med besked såg lixom brevet och man kunde se att du skrev med några timmars, ibland minuter, mellanrum varje dag :)
 

DeletedUser

Guest
Meh, inte såg du mig whina på forumet när LimeEd tog ut mig som ensam spelare, så inte fan ska du wajna för detta. :C

Du skulle ju sluta och spelade inte seriöst samt hade du KÖ på v4 som du själv sa.

Jag har blivit orättvist behandlad..
 

DeletedUser

Guest
Du skulle ju sluta och spelade inte seriöst samt hade du KÖ på v4 som du själv sa.

Jag har blivit orättvist behandlad..

Jag startade om ute på rimmen och hamnade nära "LightLukt" aka Centern/Shrimpey eller vad han nu nickar. Anyway, han fick kung3n samt ett par andra 100k;are i sin stam att gangbanga mig.

Blev jag sur? Såklart, han hade aldrig klarat mig 1on1. Wajnade jag på forumet? Nej.

Sen fattar jag inte vad du klagar över du hade troligen planerat att lämna med top3 från din stam och gå med i en annan stam. DU ÄR EN FÖRRÄDARE.
 

DeletedUser

Guest
angående LimeEd

Allt det Kung3n har sagt stämmer. Jag var en av de själar som lirade i League..Stammen var stor men hade problem med inaktivitet..så när League hamnade i krig med LimeEd blev vi plockade en efter en av deras effektivitet..Det enda som höll League kvar var vi få personer som var seriösa och ganska aktiva...efter många saker som hände i stammen..ska inte gå in på det..såå slutade det med att några av oss(aktiva) hamnade i LimeEd...vilket jag idag är glad för.. då jag tycker stammen är aktiv och ambitioner för framtiden :)..så har vi roligt också :D

Där kommer vi förbli "until the world 4 ends"


Some days League did extraordinary things. The thing is LimeEd did it every day
 

DeletedUser

Guest
Gold fish man kallar inte någon tönt så där, då vet man vilken nivå du ligger på, ungefär 12 år, visst kan ni ha vunnit med vapenmakt av flera anledningar, ej fungerande ledning bristande komunikation, ja mycket.

Men man kallar absolut inte någon tönt på forum och sånt utan att:

1. Känna denna person

2. Man skämtar med varann vilket ska helst framgå av texten/signaturen

Tack för mig :mad:


Vad är det för fel på 12 åringar:confused::confused: vi är inte så gamla men ganska kompetenta
 
Senast redigerad av en moderator:

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Visst kan ni vara kompetenta men jag syftar på mognad och det ser man på ändringen du gjorde i mitt inlägg, riktigt moget :cool:
 

DeletedUser

Guest
menar du att jag gjorde "men vilken nivå du ligger på, ungefär 12 år" texten fet?
vad är det som är så omoget med det?
 

DeletedUser

Guest
Men detta bevisar att de i 3336 inte kan spela tribalwars.. de har iallafall inte gjort det förut. För då retar man inte upp sig på smått skit !

Jag tänkte inte skriva nått här, då jag tycker tråden är lite pinsam. Du gjorde bort dig och skriver en wajn tråd?!?

Men eftersom du nu också börjat anfalla folk som uppskattar förändringen, så blir jag väl tvungen.

Först och främst.
Grymt dålig stil att börja anfalla folk i stammen efter att jag bett NAV att inte adla dig.

Du svek stammen! Det är liksom inget mer att diskutera. Medlemmarna vill inte ha tillbaka dig. och dom 2 som vill det antar jag bara är kvar för att spionera åt dig.

Du yrar om rykten och mobbning, vadå för rykten vilken mobbning?

Du får inte komma in igen eftersom medlemmarna inte vill det.

Det var inte 3336 som gjorde detta mot dig, utan du själv och LimeEd, ta o anfall dom istället!
 

DeletedUser

Guest
äsch, börja om gör bättre!

och EDC1, vafan ta inte citat i siggen som jag gör på fyllan, det kan ju missupfattas som att jag är en vanlig grabb och inte en stenhård ledare ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte inte skriva nått här, då jag tycker tråden är lite pinsam. Du gjorde bort dig och skriver en wajn tråd?!?

Men eftersom du nu också börjat anfalla folk som uppskattar förändringen, så blir jag väl tvungen.

Först och främst.
Grymt dålig stil att börja anfalla folk i stammen efter att jag bett NAV att inte adla dig.

Du svek stammen! Det är liksom inget mer att diskutera. Medlemmarna vill inte ha tillbaka dig. och dom 2 som vill det antar jag bara är kvar för att spionera åt dig.

Du yrar om rykten och mobbning, vadå för rykten vilken mobbning?

Du får inte komma in igen eftersom medlemmarna inte vill det.

Det var inte 3336 som gjorde detta mot dig, utan du själv och LimeEd, ta o anfall dom istället!



Haha, hade du inte varit makt galen hade du tagit med mig i MIN STAM IGEN. Bara löjligt att säga att jag svikit er för vad har nintendo wii och opalele gjort ? haha jävla nötter..
 

speedex

Member
Reaktionspoäng
0
Ursäkta mig här herr speedex!
Vet inte ifall du fick ett svar här, skiter i det svarar ändå!

Varför har vi en ohedersam spelstil? Det tycker du får förklara lite närmare.
Eller vänta lite, har en fråga åt dig först.
Vi låg rankade kanske.. 80-90, när kriget mot League startade, vilken rank hade de? 35 och stigande?
När vi är på väg att vinna över dem, (MED VAPENMAKT DIN TÖNT!), och ett förslag ges, att vi tar med de bästa till oss för att ta över K46+K35.
Är det en ohederlig spelstil?

I kriget med League så skedde en del mindre hedersamma saker. Jag har själv sett dem så kom inte och påstå att ni tog dem med fair game ;)

Det vore kul om hedern tog upp mer i spelet. Det skulle bli en roligare spelstil.
 

DeletedUser

Guest
hedern varierar från stam till stam vet du den finst men de syns inte ; ) ;):p
 

DeletedUser

Guest
I kriget med League så skedde en del mindre hedersamma saker. Jag har själv sett dem så kom inte och påstå att ni tog dem med fair game ;)

Det vore kul om hedern tog upp mer i spelet. Det skulle bli en roligare spelstil.

Fan vilken koll du verkar ha!:) Menar du att kung3n ( våran ledare) gick med i League och var spion? Är väl fan inte vårat fel att de bjöd in honom...:)
 

DeletedUser

Guest
Fan vilken koll du verkar ha!:) Menar du att kung3n ( våran ledare) gick med i League och var spion? Är väl fan inte vårat fel att de bjöd in honom...:)

Jag ansökte själv

EDIT:
BTW det är rätt vanligt med spioner i större sammandrabningar och det tillhör spelet kan ej påstå att det är så mycket oheder i det, visst lite fult spel men det är det ju om man noblar någon när den inte är vid datorn med. Men men nu vet vi iaf din åsikt så nu kan vi lägga detta åt sidan:D


ha de gött
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp