Vad är rätt och vad är fel ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hoppas ni läser allt, felstavningar och dålig grammatik kommer finnas med :/

Heysan !


Jag vart i början av värld 4 av med min by då ledaren ur tjekan på v4 som satt som min KÖ lät min granne ta min by gratis. Ja det låter idiotiskt men det är sant.. anledningen är att min vän tidigare skrivit ett brev till grannen och uppmanat om att gärna ta en annan by än min, det var inget hot då han BAD.

Efter adlingen startade jag om och bosatte mig i k36.. jag startade en stam som jag döpte till Talent Hunter.

Jag började söka efter duktiga spelare i kontinent 36 och tillslut hade jag samlat en glatt gäng med spelare. Jag fick dock tillbaka min by av kronans eftersom att grannen tagit den via "fusk" , min KÖ hade ju tömt byn från trupper och dessutom demolerat muren.

Trots att jag fick tillbaka byn hade jag kvar Talent Hunter, men efter 3 - 4 dagar adlade samma spelare min by igen och då var det inte genom att fuska.

Jag startade återigen om fast jag var nära av att ge upp. Den här gången hamnade jag i kontinent 33.. jag bestämde mig för att likt som i k36 bygga upp stammen runt om mig i k33. När det gått några veckor hade jag skapat Talent Hunter i k36 och k33. Vi hade stora öjligheter att utvecklas, och det gjorde vi.

Veckorna gick och som best förde jag stammen till rank 43 och total dominans i våra kontinenter, men en kväll hände detta:

Jag fick ett brev av en spelare ur LimeEd, han berättade att hans stam ville erövra kontinent 36 som en del av våran stam var bebodda på. Han erbjöd mig att gå med i denna stam och ta med mig de största i k36. Jag talade en ganska lång stund med honom tills jag tillslut insåg att jag bara hade 1 val för att rädda 3336 som vi hade bytt namn till.. jag vart tvungen att gå med LimeEd.

Men jag vart samtidigt lovad hertig plats och annat godis.. dock var det inte det jag tänkte på utan 3336's framtid. Jag skrev ett brev och förklarade för 3336's medlemmar vad som skulle hända, . Jag hade bra kontakt med ledarna i limeEd som jag litade på..

Men när jag gått med dom och offratt min egna stam.. åkte jag iväg över dagen då jag fyllde år. När jag kom hem hade Lightlukt kickat mig, blockat mig och tagit bort mig från sin vänlista. Samma sak hade kung3n gjort men inte kickat mig såklart ^^ .

Jag tycker det är MYCKET fegt OCH OMOGET AV EN ERFAREN SPELARE SOM CENTERN (LightLukt) att beté sig så som han gjorde... men det är inte det som sved mest,,

Utan min gammla stam började sprida falska rykten om mig.. bl.a att jag är en 1:a klassens förädare. TROTS DET JAG GJORDE FÖR ATT RÄDDA DE I K36... Jag kunde ha upplöst stammen för att vara elak, men det gjorde jag ej, utan jag lät en baron vara hertig.. dock föråde han mig och nu är stamen inte min..

Men jag vill så gärna ha tillbaka min stam, för det lämnade högt uppsatta personer efter mig och de vart ej hatade.. utan de är bara en slags mobbning mot mig trots att det är jag som skapade allt. Jag vill bara att ni alla ska veta om detta och glädjer mig om ni på något sätt kan ge mig råd osv.
 

speedex

Member
Reaktionspoäng
0
LimeEd har en ohedersam spelstil. Som jag skrev i en annan tråd innan ;) De är bara ut efter att få stammar att joina dem eftersom de inte kan slå ut dem med vapenmakt.

Tycker även illa om dina stamkamrater att sprida onda rykten. Det är fegt. Men jag tycker inte heller om att du la dig ner och gick över till dem.
 

DeletedUser

Guest
Kan intyga att Xtrel1 talar sanning, men vi fick en stark känsla att du helt och hållet bytt personlighet efter du gått med i vår stam och började tjata om befogenheter som vad jag förstod inte var klart ännu, vi upplevde det ytterst irriterande och såg ingen anledning att ha dig kvar tyvär. :(

LimeEd har en ohedersam spelstil. Som jag skrev i en annan tråd innan ;) De är bara ut efter att få stammar att joina dem eftersom de inte kan slå ut dem med vapenmakt.

Angående det så är det inte alls så som du fått höra:D börjar bli trött på förvrängda rykten, vi började nämligen kriga med en stam väldigt tidigt då våran motståndare var 4ggr större än oss ungefär som vi slogs emot men efter ca 1-2 månader var vi större och starkare än våran fiendestam och vi hade dessutom ett ganska stort övertag i aktivitet. Då hade vi hittat några själar i våran fiendestam som hade mycket god kompetens så vi bjöd in dem till oss och med det skyndade på processen en hel del. Så nu kanske du inser lite mer vad du snackar om pojkspoling haha ;)

ha de gött
 

DeletedUser

Guest
Det här var en riktigt fin tråd. Men du höll inte vårat löfte, spelarna i K36 kom aldrig och då fick inte du heller vara kvar.

Jag sammanfattar det kort:
Jag erbjöd dig och typ Top3 i k36 gå med oss. Gick fint till en början. Du kommer över var med i ett tag vart inget snack om spelarna i k36, men de kom ju aldrig. Därav kicken. Och lite därför att du tjötade som en 3 åring som kung3n nämnde.

Angående att din förra stam spred ut rykten om dig, kan jag inte göra något åt förrutom att kanske slå ut någon av dem iall du har tur.:p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ee

LimeEd har en ohedersam spelstil. Som jag skrev i en annan tråd innan De är bara ut efter att få stammar att joina dem eftersom de inte kan slå ut dem med vapenmakt.

Tycker även illa om dina stamkamrater att sprida onda rykten. Det är fegt. Men jag tycker inte heller om att du la dig ner och gick över till dem.

Du har rätt, jag borde ha kämpat istället. Men gjorde ett misstag. Men detta bevisar att de i 3336 inte kan spela tribalwars.. de har iallafall inte gjort det förut. För då retar man inte upp sig på smått skit !



Kan intyga att Xtrel1 talar sanning, men vi fick en stark känsla att du helt och hållet bytt personlighet efter du gått med i vår stam och började tjata om befogenheter som vad jag förstod inte var klart ännu, vi upplevde det ytterst irriterande och såg ingen anledning att ha dig kvar tyvär.

Det var så att jag fyller år den 20 Juli då jag gick med er.. innan hade vi bestämt att jag skulle bli hertig så jag tog det förgivet. Jag skrev och frågade båda 2 men skulle iväg över dagen.. när jag kom hem hade ni kickat mig och dessutom blovkat mina brev så jag ine ens kunde fråga vad som hade hänt =) moget av skickliga spelare som ni =)

Men vill berömma kung3n över att han erkände att jag skrev sanning för det var viktigt att göra =)



Det här var en riktigt fin tråd. Men du höll inte vårat löfte, spelarna i K36 kom aldrig och då fick inte du heller vara kvar.

Jag sammanfattar det kort:
Jag erbjöd dig och typ Top3 i k36 gå med oss. Gick fint till en början. Du kommer över var med i ett tag vart inget snack om spelarna i k36, men de kom ju aldrig. Därav kicken. Och lite därför att du tjötade som en 3 åring som kung3n nämnde.

Angående att din förra stam spred ut rykten om dig, kan jag inte göra något åt förrutom att kanske slå ut någon av dem iall du har tur.:p

Jag skrev tydligt till dig att "de kommer när vi gort färdigt allt här" då menade jag när jag visste hur jag skulle få byn i k34.. om jag skulle få bli hertig eller baron osv. Och är man på födelsedags fest hur ska man kunna sköta TW då ? jag kunde heller inte bjuda in dom då jag inte hade någon rättighet. Vill även ge dig beröm då du iallafall inte är lika iskall jag trodde ^^
 

speedex

Member
Reaktionspoäng
0
Angående det så är det inte alls så som du fått höra:D börjar bli trött på förvrängda rykten, vi började nämligen kriga med en stam väldigt tidigt då våran motståndare var 4ggr större än oss ungefär som vi slogs emot men efter ca 1-2 månader var vi större och starkare än våran fiendestam och vi hade dessutom ett ganska stort övertag i aktivitet. Då hade vi hittat några själar i våran fiendestam som hade mycket god kompetens så vi bjöd in dem till oss och med det skyndade på processen en hel del. Så nu kanske du inser lite mer vad du snackar om pojkspoling haha ;)

ha de gött

Vilken stam var det om man får fråga? Tittar hellre på siffror än litar på ord från LimeEd.
 

DeletedUser

Guest
Ni har tagit i mot en flykting sa:
Fon Viken idag kl 00:58
Xtrel1 är en flykting i från vår klan och i från 3336. Han har grovt förolämpat vår stam och vi kommer att ta ut revanch på honom. Vårt förslag är att ni kickar honom så att vi slipper att föra krig med er. Vi har inget otalt med er andra men vi kommer att vid tillfälle hälsa på hemma hos Xtrel1.

Mvh
Fon Viken


NAV sprider rykten om mig men till och med ledaren över den stam jag skapade håller ju med mig. Fast han kan inte ta med mig pga resten av medlemmarna
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Xtrel1, känner igen dig från tiden när jag spela på V3, och av vad jag hört har du alltid varit makthungrig vilken inte är en särskilt bra egenskap och vad det låter som är att du har fått bita i det sura äpplet som kommer med alla egenskaper och som man råkar ut för förr eller senare..

Men ta det som ett spel, och nu ifall du blir utadlat så gå ut och njut av sommaren och vänta på v5, och kom ihåg stå upp för din stam och kämpa tills din sista by är ute, är det enda tipset jag kan komma på :)
 

DeletedUser

Guest
LimeEd har en ohedersam spelstil. Som jag skrev i en annan tråd innan ;) De är bara ut efter att få stammar att joina dem eftersom de inte kan slå ut dem med vapenmakt.

Tycker även illa om dina stamkamrater att sprida onda rykten. Det är fegt. Men jag tycker inte heller om att du la dig ner och gick över till dem.

Ursäkta mig här herr speedex!
Vet inte ifall du fick ett svar här, skiter i det svarar ändå!

Varför har vi en ohedersam spelstil? Det tycker du får förklara lite närmare.
Eller vänta lite, har en fråga åt dig först.
Vi låg rankade kanske.. 80-90, när kriget mot League startade, vilken rank hade de? 35 och stigande?
När vi är på väg att vinna över dem, (MED VAPENMAKT DIN TÖNT!), och ett förslag ges, att vi tar med de bästa till oss för att ta över K46+K35.
Är det en ohederlig spelstil?
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Gold fish man kallar inte någon tönt så där, då vet man vilken nivå du ligger på, ungefär 12 år, visst kan ni ha vunnit med vapenmakt av flera anledningar, ej fungerande ledning bristande komunikation, ja mycket.

Men man kallar absolut inte någon tönt på forum och sånt utan att:

1. Känna denna person

2. Man skämtar med varann vilket ska helst framgå av texten/signaturen

Tack för mig :mad:
 

DeletedUser

Guest
Nej, det kanske du har rätt i. Ber om ursäkt för det till speedex.

men speedex, du har inget att säga om det när du inte vet något om det heller.
 

DeletedUser

Guest
ggg

Är inte makthungrig och när jag var med i E.W på v3 frågade jag om jag fick bli forums mod ^^
 

DeletedUser

Guest
Meh, inte såg du mig whina på forumet när LimeEd tog ut mig som ensam spelare, så inte fan ska du wajna för detta. :C
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp