v9 historia?

DeletedUser

Guest
Är det någon/några som har tänkt sig att skriva v9s historia?? Jag tycker det är värt det för världen har vart ganska härlig!
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Dom enda som har bra koll (tror jag) är jäger och mudde tillsammans... och jag tror inte dom är så taggade ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag drar väl det jag har varit med om=)

Dock inte nu, annat som måste bli klart;)
 

DeletedUser

Guest
Dom enda som har bra koll (tror jag) är jäger och mudde tillsammans... och jag tror inte dom är så taggade ;)

Bara för att jag blir så rörd när du nämner mig på det där sättet så kanske det skulle kunna vara aktuellt att dra ihop något gemensamt, med "veteraner" från bland annat sprit och andra vettiga människor (vart man nu hittar dom), och skriva något fint för allmänhetens beskådning.
 

DeletedUser

Guest
Bara för att jag blir så rörd när du nämner mig på det där sättet så kanske det skulle kunna vara aktuellt att dra ihop något gemensamt, med "veteraner" från bland annat sprit och andra vettiga människor (vart man nu hittar dom), och skriva något fint för allmänhetens beskådning.

glöm inte bort Tistel ^_^
 

DeletedUser

Guest
Det har funnits många vettiga personer på v9... Och inte bara i Sprit ;)
 

DeletedUser

Guest
Sprit PoP'ar,
Wolf bs'ar, DSA krigar,
Sprit bryter iap med fierce (vinner på mindre än 24h),
Spelare inom Tistel skapar fejk acc som utgör sig för att vara Bedarö,
Capt. awsm använder sig utav sin databas samt en bild som postades o får fram exakt vem spelaren var (minns inte vem).
4:20 krigar ordentligt på sin kontinent,
DSA o Sprit mergar.
Fidel tar rank 1 efter antal gråadlingar,
Sprit ger Tistel en tidsnotis om att krig kommer ske mellan ovanstående parter.
Tistel är otåliga, o anfaller.
Offensiv mot Fidel startar.
Rubin, jägermeisters protege tar rank 1 (första seriösa värld).
4:20>krig mot Tistel.
Rubin slutar, Jägermeister slutar, Pilis( peter96) slutar.
Eggeh tar över Sprit tillsammans med MrR, krig mot elmortes stam fortsätter.
V
V
Allting efter detta är efter min tid, notera ovanstående inte är skrivet i korrekt tidslinje. Kort sammanfattning.com haz been delivered.
 
Reaktionspoäng
0
Sprit PoP'ar,
Wolf bs'ar, DSA krigar,
Sprit bryter iap med fierce (vinner på mindre än 24h),
Spelare inom Tistel skapar fejk acc som utgör sig för att vara Bedarö,
Capt. awsm använder sig utav sin databas samt en bild som postades o får fram exakt vem spelaren var (minns inte vem).
4:20 krigar ordentligt på sin kontinent,
DSA o Sprit mergar.
Fidel tar rank 1 efter antal gråadlingar,
Jooni (?) låtsas vara Devil2000 i Tistel och "förklarar krig" mot Sprit.
Sprit ger Tistel en tidsnotis om att krig kommer ske mellan ovanstående parter.
Tistel är otåliga, o anfaller.
Offensiv mot Fidel startar.
Rubin, jägermeisters protege tar rank 1 (första seriösa värld).
4:20>krig mot Tistel.
Rubin slutar, Jägermeister slutar, Pilis( peter96) slutar.
Eggeh tar över Sprit tillsammans med MrR, krig mot elmortes stam fortsätter.
V
V
Allting efter detta är efter min tid, notera ovanstående inte är skrivet i korrekt tidslinje. Kort sammanfattning.com haz been delivered.

Nice. La till en smårolig grej som bidrog till Sprit vs Tistel (fet stil i citatet, originaltråd här).
 

DeletedUser

Guest
Jag är en forn V.9 spelare som spelade med EDT och TFS samt sen MT när de gick ihop.

Har varit en rolig värld och jag fick ca 500 000p innan jag slutade när kriget mot WoS lugnat ner sig.

Kommer ihåg t.ex KR, Tistel, kroja och sånna stammar samt 4:20 osv .

Riktigt riktigt kul värld har det varit från början fast när man slutade så drog ju Sprit ifrån mycket. Har varit roligt att kriga mot Sprit och vill tacka El-morte för bra ledande av oss när vi lyckades ta byar och sånt. Synd att Sprit var för starka i poäng o trupper samt hjärna hehe

Roligaste världen tycker jag helt klart, kul tråd också, hade tänkt att göra en sånn här tråd faktiskt här men du han före!

Tack för mej!

GO AMOX MOT SPRIT
 

DeletedUser

Guest
Mudde menar innan kriget mot tistel, heeeeeeej.

Tack, jag ville gärna slippa förtydliga mig. :) Mig veterligen har Sprit legat etta sedan Söt_Ni försvann, vilket var innan någon spelare fått mer än ~10 byar. Finns säkert någon gång som någon stam tillfälligt gått om, men i stort sett.
 

DeletedUser

Guest
Tack, jag ville gärna slippa förtydliga mig. :) Mig veterligen har Sprit legat etta sedan Söt_Ni försvann, vilket var innan någon spelare fått mer än ~10 byar. Finns säkert någon gång som någon stam tillfälligt gått om, men i stort sett.

Har för mig att DSA gick om 1 gång, men rank 1 har hållts sen slutet av sommaren ungefär.
 
Topp