v9 historia?

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Varken DSA eller iNuke har varit etta enl. twstats. Jag har inget minne av att dom gick om.

Så här såg det ut ~1 vecka innan fidel-attacken.

sprittistelprewar.png
 

DeletedUser

Guest
Varken DSA eller iNuke har varit etta enl. twstats. Jag har inget minne av att dom gick om.

Var det OBa då? Har för mig att det var någon tråd där DSA jävlades med Sprit för att de gick om, en tråd i interna forumet då.
 

DeletedUser

Guest
Vet ni vem som var Tistels ledare? ni som inte var med kanske aldrig visste det :O
 

DeletedUser

Guest
Minns knappt vilka som var med i tistel och vilka som var med i alla andra stammar runtomkring, allt blev en enda stam till slut ändå. Är dock ganska säker på att bland annat Melwein & Coolin var med i ledningen.
 

DeletedUser

Guest
Minns knappt vilka som var med i tistel och vilka som var med i alla andra stammar runtomkring, allt blev en enda stam till slut ändå. Är dock ganska säker på att bland annat Melwein & Coolin var med i ledningen.

Fidel var överledaren :)
 

DeletedUser

Guest
Kan berätta min version även om det kommer vara mkt fel och sånt som inte är nödvändigt

Börjar vid KR, Troja o Tistel storthetstid där det var krig mellan lite stammar kommer inte ihåg vilka. Sprit går på Tistel oxxå. Fidel som var rank1 åker ner snabbt därifrån. Sprit börjar dra iväg i rankingen.

Har mest koll i K65 där TFS har lite krig mot bla TNT osv. WoS Vs CoD, TFS o MT kommer ut och WoS krossade de typ även om det tog ett tag innan MT + TFS gick ihop. CoD gick under snabbt.

WoS tar ner OFU samt D E senare och sen blir det krig mellan WoS BTP. EDT krigar mot Sprit och har en chans att slå de men det funkar inte. Vi körde massoffensiv mot outlandar har jag för mej men gick hyffsat. Eggeh var då vid ca 2mille p .

Senare går EDT över till AmoX de flesta överleverna o sen slutade jag för internadling av jonathan2009 som gick över till WoS från MT hehe

Det var riktigt dåligt jag vet men men
 
Topp