v6 är en Judas värld

DeletedUser

Guest
Nej, så var det inte!

Det finns bevis i både PM och msn där det gick till så här:

1. Sth kontaktade först LAW att ge sig på DM. (redan under tiden då Sth var allians med DM.) <-- finns bevis på detta i PM och msn, kan dra upp om folk vill ha!

2. LAW nobbade Sth:s förslag.

4. Sth märkte att det inte gick vägen som de ville så istället....

5. .... gick sth och frågade DM. om DM. ville anfalla LAW (smart Benetus)

6. DM. som hade kontakt med LAW fick konversationen där Benetus smidar planer mot DM. långt innan.

7. DM. tänker inte gå med på Benetus snack och gör slut på Benetus.

8. LAW lovade DM. att backa upp DM.

9. LAW stack kniven i DM.

10. LAW sticker kniven i Horden

11. Horden visste om detta och förbreder sig.

12. V6:s vinnare blir den som backstabbar mest.

Punkt 1-6
Haha, Bene var helt otrolig. Han hade nya merge-, allians- och krigsplaner varje vecka :) Övriga i -sth- fick sällan reda på någonting mer en skumma antydningar. Han levde i en tro att hela v6 styrdes av fd ST folk (v3). Dessa LAW-planer berättades aldrig till någon annan. Och han hade ändå tänkt sig mig som sin efterträdare (med det kanske han sa till flera =).

Punk 7
Vid den tiden var alla i -sth- helt less på Bene. Spelarna i -sth- vill gärna merga med er... Vid direkt förfrågan om ni skulle attackera oss sa ni bara att det enda ni funderar över var att "säga upp alliansen".
Hade ni inte stabbat -sth- bara för att dissa Bene så hade ni fått de flesta spelarna med er i en merge.
Ist fick CP 800 byar helt gratis. Ni fick 350 som ni betalade dyrt för.
Och många tyckte illa om er efter det.
DMs ledning blev inte heller så populär efter det i sina egna led har jag förstått efteråt. Därför lyckades ACAB värva 5 stora och duktiga spelare mitt under brinnande krig.

Punkt 8-9
LAW lovade er stöd mot -sth- o det fick ni. När ni bad om hjälp av LAW för att slå ut lilla ACAB var det en annan sak. Jag passade på att be om samma sak ;)
LAW stabbade er inte bara för att de valde oss.

Punkt 10-11
Inte en chans! När DM. väl är utrotade kommer alla bara kramas och evig fred kommer att råda på v6 ;)

Punk 12
Bene och Suns öde talar för motsatsen.
 

DeletedUser

Guest
Nej, så var det inte!

Det finns bevis i både PM och msn där det gick till så här:

1. Sth kontaktade först LAW att ge sig på DM. (redan under tiden då Sth var allians med DM.) <-- finns bevis på detta i PM och msn, kan dra upp om folk vill ha!

2. LAW nobbade Sth:s förslag.

4. Sth märkte att det inte gick vägen som de ville så istället....

5. .... gick sth och frågade DM. om DM. ville anfalla LAW (smart Benetus)

6. DM. som hade kontakt med LAW fick konversationen där Benetus smidar planer mot DM. långt innan.

7. DM. tänker inte gå med på Benetus snack och gör slut på Benetus.

8. LAW lovade DM. att backa upp DM. "<-- Stämmer och det gjorde vi under -sth- kriget som lovat."

9. LAW stack kniven i DM. "<-- Stämmer inte då vi ej har Allians med stammen. Går ej att stabba någon du ej har någon allians med. Vi hade krigsallians under -sth.- kriget och då vi ansåg kriget var över så var också vårt diplomatiska band över."

10. LAW sticker kniven i Horden "<-- Stämmer absolut inte och kommer aldrig hända så sluta spekulera och håll dig till att spela my little pony"

11. Horden visste om detta och förbreder sig. "<---Vet ej om det stämmer då jag ej har tillgång till deras forum."

12. V6:s vinnare blir den som backstabbar mest."<--Stämmer delvis, vem som helst kan stabba men man ska kunna göra det bra och klara av det krävs skillz."

Dock missa du punkter som är vitala för att hela sanningen ska komma ut men men vi låter det vara så här.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nej, så var det inte!

Det finns bevis i både PM och msn där det gick till så här:

1. Sth kontaktade först LAW att ge sig på DM. (redan under tiden då Sth var allians med DM.) <-- finns bevis på detta i PM och msn, kan dra upp om folk vill ha!

2. LAW nobbade Sth:s förslag.

4. Sth märkte att det inte gick vägen som de ville så istället....

5. .... gick sth och frågade DM. om DM. ville anfalla LAW (smart Benetus)

6. DM. som hade kontakt med LAW fick konversationen där Benetus smidar planer mot DM. långt innan.

7. DM. tänker inte gå med på Benetus snack och gör slut på Benetus.

8. LAW lovade DM. att backa upp DM.

9. LAW stack kniven i DM.

10. LAW sticker kniven i Horden

11. Horden visste om detta och förbreder sig.


12. V6:s vinnare blir den som backstabbar mest.

Hmm ., Okej, så detta har redan hänt ? Är du säker på att det är V6 du pratar om ?
 

DeletedUser

Guest
Snälla och hederliga som vi är så följer vi självfallet lagen (och med tanke på vårt i högsta grad suspekta namn så borde även dom följa oss i "någon" bemärkelse) in i kriget mot Ducimus.

Det finns många anledningar till att vi nu gör som vi gör, en av dom är att Dm. ville ha ett tresiffrigt antal byar av oss och om dom inte fick det skulle de kriga för de hundratals byarna istället, nu får de chansen att göra det (alla glada?). Tilläggas bör att förhandlingarna kring detta inte alltid sköttes särskillt snyggt.

Hur som helst, nu träder "FIRE AT WILL!!!!" i kraft så varför inte lämna diplomatin bakom oss och istället börja leka med våra yxor!?
 

DeletedUser

Guest
Hmm ., Okej, så detta har redan hänt ? Är du säker på att det är V6 du pratar om ?

Horden och LAW har haft gemensamma regler gällande vissa kontinenter och trots vissa överträdelser från båda sidor så har detta samarbete fungerat mycket väl. Ingen backstab har förekommit.
 

DeletedUser

Guest
Horden och LAW har haft gemensamma regler gällande vissa kontinenter och trots vissa överträdelser från båda sidor så har detta samarbete fungerat mycket väl. Ingen backstab har förekommit.

Exakt ^^ Förstod därför inte vad netr0pa menade när h*n sa att det som redan hade hänt var att LAW bsade Horden men att Horden var förberedda och så vidare och så vidare ^^
 

DeletedUser

Guest
Låt mig säga så här.. Anfaller inte horden oss i LAW så kommer vi inte anfalla dom heller för vi är hemskt nöjda med vårt samarbete med dom och hoppas dom känner detsamma.

Så alla ni som tror annat kan glömma vad ni tror er veta. Finns som sagt hur många andra byar att adla så varför förstöra ett fullt fungerande samarbete :confused:
 

DeletedUser

Guest
Låt mig säga så här.. Anfaller inte horden oss i LAW så kommer vi inte anfalla dom heller för vi är hemskt nöjda med vårt samarbete med dom och hoppas dom känner detsamma.

Så alla ni som tror annat kan glömma vad ni tror er veta. Finns som sagt hur många andra byar att adla så varför förstöra ett fullt fungerande samarbete :confused:

Så sa ni till .::RF::. också! ;) Vad som hände med RF sen kan du ju också berätta om ^^





.
 

DeletedUser

Guest
Vet mycket väll om vad som hände med RF.. Där finns en hel del fakta om just RF som du inte vet om och ingen i RF någonsin kommer erkänna..

Finns ingen anledning för mig att säga det heller för ingen kommer tro på det..

Säger inte att det kriget var renhårig men så brutalt som den målades upp är den faktiskt inte.

Men vill du tro det så är det helt upp till dig.. Så länge jag vet hur det ligger till så är jag nöjd.

Sen har inte RF med Horden att göra heller.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Lugnt Ochibi, lovar att NetrOpa inte lyckas med sina försök att hetsa oss :p
 

DeletedUser

Guest
Lugnt Ochibi, lovar att NetrOpa inte lyckas med sina försök att hetsa oss :p

Jag är lugn bara försöker få folk att förstå.. Bara så trött på okunniga personer som tror sig veta en massa när dom igentligen står i skuggan och har ingen aning..
 

DeletedUser

Guest
Tar i varje fall aldrig netr0pa på allvar, och jag tror inte nån annan gör det heller... snubben spelar väl inte ens på V6 vad jag vet ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag är lugn bara försöker få folk att förstå.. Bara så trött på okunniga personer som tror sig veta en massa när dom igentligen står i skuggan och har ingen aning..

Ah, förlåt mig, det var bara ett försök att lätta upp stämningen lite från min sida :)

Men självklart så ska du få försvara dig och din stams namn när det blir utsatt för våldtäktsförsök. Okunniga personer är nog så jobbiga
 

DeletedUser

Guest
Jag sa ju att DM sög :) 10 mille på 2 dagar? Det roliga är att dom jag trodde skulle stanna och slåss för sin stam flyr med svansen mellan benen.

Tror och hoppas verkligen inte många av dom kommer överleva ändå ;)

V6 kommer ta slut före V2... :S :S
 

DeletedUser

Guest
Jag sa ju att DM sög :) 10 mille på 2 dagar? Det roliga är att dom jag trodde skulle stanna och slåss för sin stam flyr med svansen mellan benen.

Tror och hoppas verkligen inte många av dom kommer överleva ändå ;)

V6 kommer ta slut före V2... :S :S


Tyvärr är det så.. Hoppades på mera motstånd men vad ska man göra.. Tyvärr är ju inte den bollen i mina händer..

Men ingen fara Farmmaster jag förstår din anledning till varför du skrev så..

Men men låt oss nu se hur denna Judas värd utvecklar sig.
 

DeletedUser

Guest
Nu pekar jag inte finger lr så, för jag hinner inte riktigt med å läsa här :p
Men visst är ni så duktiga som ni alltid är å håller er on topic? :D
Har sett lite inlägg här å där som jag inte riktigt tycker passar in, men hinner ju inte göra nått åt de :p

Fortsätt på rätt topic och jag är nöjd och slipper störa (=
 

Theworys

Member
Reaktionspoäng
0
EDIT: Läste igenom de 2 senaste sidorna och såg att jag var helt ute och cyklade. Sorry for that.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
That didn't make any sense at all, theworys. Och du snackar om kids.. Gör om, gör rätt.
 
Topp