v6 är en Judas värld

DeletedUser

Guest
Ska bli intressant att se hur lång tid DM klarar sig. En och en halv vecka? Två?
 

DeletedUser

Guest
Tror DM kommer hålla stången ett bra tag men får dom inte hjälp så kommer dom att gå under:(
 

DeletedUser

Guest
Ska bli intressant att se hur lång tid DM klarar sig. En och en halv vecka? Två?

Jag hade inte höga tankar om DM. till att börja med, men de har trots allt en ganska bra chans att stå emot detta. Jag tror inte de kommer vinna, men de kan hålla ut ett tag. ^^
 

DeletedUser

Guest
DM. är ett skämt och kommer inte ha en suck i världshavet. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Är det så illa, jag trodde faktiskt de skulle stå ut ett tag ?

Till en början , när DM. startades, var jag ganska övertygad om att ngt sådant här skulle hända. Men de klarade sig längre än jag trodde ändå :)
 

DeletedUser

Guest
Hade inte LAW kommit in mitt under rushen med ACAB så hade nog DM. klarat sig i längden iaf.

Men LAW var ju smart å komma in mitt under allt

Som sagt: V6 är en backstabb-värld, kommer alltid att vara det
 

DeletedUser

Guest
Hade inte LAW kommit in mitt under rushen med ACAB så hade nog DM. klarat sig i längden iaf.

Men LAW var ju smart å komma in mitt under allt

Som sagt: V6 är en backstabb-värld, kommer alltid att vara det

Jag är inte så säker på att DM. hade klarat sig mot LAW i speciellt många scenarion . De ska va glada att de har ngt att skylla på nu iaf :)
 

DeletedUser

Guest
Hade inte LAW kommit in mitt under rushen med ACAB så hade nog DM. klarat sig i längden iaf.

Men LAW var ju smart å komma in mitt under allt

Som sagt: V6 är en backstabb-värld, kommer alltid att vara det

Du tycker med andra ord ACAB gjorde en backstabb men det kan ju kvitta för ni i DM gjorde exakt samma sak mot -sth- lite pay back får ni allt tåla om den ges. :D
 

DeletedUser

Guest
Alla vet när han sa det att han måste varit ironisk.

Vi vet ju om att han gillar att skoja runt :p
 

DeletedUser

Guest
Du tycker med andra ord ACAB gjorde en backstabb men det kan ju kvitta för ni i DM gjorde exakt samma sak mot -sth- lite pay back får ni allt tåla om den ges. :D

Var ju sth som backstabbade DM. med sina planer å gå till LAW för att köra över DM.?

Right? vem Backstabbar vem kan man ju diskutera....
 

DeletedUser

Guest
utan full insyn i vad som egentligen försiggick mellan DM. och -Sth- så verkade det som:

- merge diskuterades, okänt hur nära det var att det skulle gå igenom för mig dock
- medans merge diskuterades smidde DM. planer bakom ryggen på -Sth-
- -Sth- fick reda på det och kontaktade LAW.
- DM. blev f***ed over av både -Sth- (om man räknar ACAB som -Sth-) och LAW.

Nu vet inte jag om det stämmer till 100%. Men för någon utomstående så är det uppfattningen iallafall jag fått.
Isåfall: In your face, DM.
 

DeletedUser

Guest
utan full insyn i vad som egentligen försiggick mellan DM. och -Sth- så verkade det som:

- merge diskuterades, okänt hur nära det var att det skulle gå igenom för mig dock
- medans merge diskuterades smidde DM. planer bakom ryggen på -Sth-
- -Sth- fick reda på det och kontaktade LAW.
- DM. blev f***ed over av både -Sth- (om man räknar ACAB som -Sth-) och LAW.

Nu vet inte jag om det stämmer till 100%. Men för någon utomstående så är det uppfattningen iallafall jag fått.
Isåfall: In your face, DM.

Nej, så var det inte!

Det finns bevis i både PM och msn där det gick till så här:

1. Sth kontaktade först LAW att ge sig på DM. (redan under tiden då Sth var allians med DM.) <-- finns bevis på detta i PM och msn, kan dra upp om folk vill ha!

2. LAW nobbade Sth:s förslag.

4. Sth märkte att det inte gick vägen som de ville så istället....

5. .... gick sth och frågade DM. om DM. ville anfalla LAW (smart Benetus)

6. DM. som hade kontakt med LAW fick konversationen där Benetus smidar planer mot DM. långt innan.

7. DM. tänker inte gå med på Benetus snack och gör slut på Benetus.

8. LAW lovade DM. att backa upp DM.

9. LAW stack kniven i DM.

10. LAW sticker kniven i Horden

11. Horden visste om detta och förbreder sig.

12. V6:s vinnare blir den som backstabbar mest.
 
Topp