V15, mer tur än skicklighet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Bullshit.. att bland annat jag och Nellie the elephant skulle vara simcitylirare utan hjärna, tar jag direkt motstånd till, har spelat detta spel sedan CCCP, Tjekan tiden och helvette heller att man poänghorar!!

Att just Du blev adlat 2ggr, känns som om du glömnde vara online!!
Känd spelare, ja visst kanske.. men de gäller att rensa/farma och ta hand om sina grannar på ett bra sätt också! ;)

Nu steg cbc lite i mina ögon här, så det sitter gamla Tjekan lirare där allså. hmm mycket intressant :)
 

DeletedUser

Guest
snyggt där. 3 Poäng, själv är man ju bara med och glor, fattar liksom ingenting av den helomvändniung som spelandet tagit.

Så man är nöjd över att bara stå i ett hörn och fatta ingetting men att se allt är också det bara spännande.

Matematiskt är det inte turen som tar dig till toppen topp 100 utan det är situation IRL och den sömn man är beredd att offra för att nå dit.

Kan nämna ett vilohem där på orten jag bor på juist nu, känns som man får mer och mer krafter ifrån spa anläggningen. Det är helt sjukt så bra spa anläggningar det finns i tw v15.

MAP Signar ut ha det bra!
 

DeletedUser

Guest
Bullshit.. att bland annat jag och Nellie the elephant skulle vara simcitylirare utan hjärna, tar jag direkt motstånd till, har spelat detta spel sedan CCCP, Tjekan tiden och helvette heller att man poänghorar!!

Att just Du blev adlat 2ggr, känns som om du glömnde vara online!!
Känd spelare, ja visst kanske.. men de gäller att rensa/farma och ta hand om sina grannar på ett bra sätt också! ;)

Nu vet jag inte vilket nick du spelar under, och det var den andra adlingen i rimmen jag syftade på. Var du den som adlade mig i rimmen så tar jag mig friheten att kalla dig simcitylirare.
 

DeletedUser

Guest
Nu vet jag inte vilket nick du spelar under, och det var den andra adlingen i rimmen jag syftade på. Var du den som adlade mig i rimmen så tar jag mig friheten att kalla dig simcitylirare.

Nix, de va inte jag.. Nickar samma nick som jag heter här Danidor, men har spelat under andra nick också..

Att slakta, farma och adla ingår i spelet, är man med på spelets regler ska man inte komma och klaga på De som adlar, rensar och slaktar en..

Men det som stör mig, är att du gång på gång surrar om simcitylirare, konstigt att en TW-lirare blir adlad av en sådan.. :cool:
Har aldrig hänt mig! än iallefall.. :sneaky:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp