V11 funkar ej??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Fungerar inte för mig heller... Ja lätt irriterande. Ja jag spelar på v11 men med annat nick.
Kram
 

DeletedUser

Guest
Cartman

Tycker Cartman ska vara tyst och sluta snacka skit, det fungerar uppenbart inte för någon!:mad:
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Något som jag kan tycka är intressant, som jag sätt andra påpekat är just faktum att dessa uppdateringar och som läste någonstans att det är en ny server, borde inte detta fungera bättre? eller kan någon mer ingående med fakta förklara vad en databas gör så vi klura ut vad problemet kan ligga i?
 

DeletedUser

Guest
Tycker vi lugnar ner oss nu, tekniska fel kommer alltid uppstå. Förklaring kommer snart förhoppningsvis:)

Var glada istället att ni inte kan logga in på TW, är ju så jädra svårt å slita sig annars:D
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Ett alternativ är ju att spela mer välutvecklade spel som Call of Duty där får man verkligen valuta för pengarna ;)
 

cthulhu

Member
Reaktionspoäng
8
Poängen är ju också att några av oss kan logga in en stund innan vi går till skola eller jobb, sen inte förrän man kommer hem igen.
Det blir en massa farmning och byggen som missas, och man kanske missar att det alls finns inkommande.
Vi får hoppas att hela världen är pausad på nåt sätt.
 

DeletedUser

Guest
Har pågått i några timmar nu, dags för lite information angående vad som händer tycker jag...
 

DeletedUser

Guest
Tycker vi lugnar ner oss nu, tekniska fel kommer alltid uppstå. Förklaring kommer snart förhoppningsvis:)

Var glada istället att ni inte kan logga in på TW, är ju så jädra svårt å slita sig annars:D

Tycker inte jag var så bra, har förmodligen förlorat alla mina trupper nu igen :(
 

DeletedUser

Guest
Tekniska problem kan alltid hända det som är irriterande här är att det inte informeras om läget så vi som betalande kunder vet vad som gäller. I nuläget skulle lika gärna alla tekniker kunna ha sovmorgon sett ur vårat perspektiv...
 

DeletedUser

Guest
Det är ju ännu surare om man vet att attacker har träffat under natten, men inte får se resultatet... :(
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jag ser det just nu som en ypperlig chans att ägna v6 lite mer uppmärksamhet och finputsning. Men javisst, nyfikenhet är en sak som driver människan framåt.
Har inte alla ni andra också haft krånglande datorer vid något tillfälle... javisst irriterande men tänk på de stackare som skall fixa felet under tidspress. Jag skulle inte vilja byta med dem.
Kram
 

DeletedUser

Guest
När man väl börjar röra på knoppen å kriga så händer detta :( kul å sitta här utan vetskap hur de går för mina tappra krigare :(
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle inte gnälla alls om jag bara fick info om vad det är som hänt och att de jobbar på det! Det är tystnaden så irriterar!
 

DeletedUser

Guest
Allt strul som vi upplever i den här hemska tw dagen är ricki22 fel.....
 

cthulhu

Member
Reaktionspoäng
8
De har ju skrivit nu i v11-mappen:

"Kära Spelare,
Värld 11 är nere just nu p.g.a. databas fel. Vi ber om ursäkt för problemen detta skapar och ber er att vara tålmodiga. Våra tekniker jobbar på det. Dom gör allt de kan.
Vi tackar för er förståelse och ber ytterligare om ursäkt för problemet.

Eran Administratör
Zakhath2"

Frågan är om det blir kompensation för förlorade resurser, trupper och för en del, förlorade byar...
 

DeletedUser

Guest
Rätt tungt när man bara skulle in och sätta kö för man inte kommer ha tillgång till internet på ett par dagar... :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp