V11 funkar ej??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
När jag ska logga in står det ''Databas servern kunde inte hittas''.Kan jag få ett svar när den kommer upp igen?
 

DeletedUser

Guest
Samma för mig....har försökt i snart 30 minuter och det funkar inte... Tur att man spelar värld 10 också så abstinensen är inte så svår ännu...;)
 

dias

Member
Reaktionspoäng
0
Hur blir det om man missar att ducka eller deffa ut tåg nu, t.ex..
Eller om man får ett rens mot sig som man inte kan ducka o blir av med adlar osv.
Blir man kompenserad då?
 

DeletedUser

Guest
Hur blir det om man missar att ducka eller deffa ut tåg nu, t.ex..
Eller om man får ett rens mot sig som man inte kan ducka o blir av med adlar osv.
Blir man kompenserad då?

hoppas verkligen det även om man inte förlorar något för tänk så skulle man göra något nu med sin stam eller någon offensiv och så.EN VECKAS FRI PREM!!
 

DeletedUser

Guest
Jag hade kunnat acceptera detta om det någonstans stod att det är det och det som gör att det inte funkar....men ingen info alls gilla jag inte!
 

DeletedUser

Guest
Dyrare premium borde gjort att sånna här fel inte uppstod...
 

DeletedUser

Guest
Fett ägd :D Haha nej jag skojade bara hampan ;)

Har du rätt inställningar och sådant ? För mig funkar det för iaf :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
För mig funkade det vid 6.30, sedan när jag skulle logga in igen efter 7 så funkade det inte....och funkar fortfarande inte!
 

DeletedUser

Guest
tycker någon form av information bör komma snarast då klockan är över 08.30 på en vanlig vardag och som betalande spelare tycker jag vi ska få informationen om varför denna värld ligger nere..
det kan vara en liten bagatell men iaf, information information information!!!
 

DeletedUser

Guest
Fett ägd :D Haha nej jag skojade bara hampan ;)

Har du rätt inställningar och sådant ? För mig funkar det för iaf :)

Vad menar du med, har du rätt inställningar?
Vilka inställningar ska det vara då?
Men ändå rätt konstigt att det är bara för dig det funkar för och inte för oss andra :(
 

DeletedUser

Guest
Då man läger tid och pengar på detta borde det i alla fall komma någon info från TW-teamet. :mad:
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Ja riktigt dåligt att man inte får någon form av information! sätter ni inte era medlemmar i första prioritet? eller sover ni :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp