V10 Bästa Ledaren

DeletedUser

Guest
*skrattar*

Jo, tråden är på tok för tidig i forumet.
Och ja, ALLA får kanelbullar om dom röstar på mig.

Men ang. att ha flera olika stamledare är väl inget att eftersträva precis, vem vill vara stamhoppare ?

Det är svårt att avgöra vilka som verkligen är bra stamledare i v10 nu.
Däremot är det enklare att säga vilka som är garanterat olämpliga som stamledare.

*tänker på små godisaskar*

Dock skulle jag inte visa lojalitet till Hitler... Lojalitet är bra, men personen den skänks till ska förtjäna den...

Och jag måste nog säga att de stammar jag tror har mest hopp här på v10(självklart bidrar gott ledarskap till detta, men det är inte allt) är: GOTH, NBNP, DomDom och ING, men jag kan ju ha fel xD.
 

DeletedUser

Guest
Dock skulle jag inte visa lojalitet till Hitler... Lojalitet är bra, men personen den skänks till ska förtjäna den...

Och jag måste nog säga att de stammar jag tror har mest hopp här på v10(självklart bidrar gott ledarskap till detta, men det är inte allt) är: GOTH, NBNP, DomDom och ING, men jag kan ju ha fel xD.

det blir hett i söder med andra ord :p
 

DeletedUser

Guest
Jorå, klart det blir hett i söder, ser fram emot att få pussas med er gothiker XD.
 

DeletedUser

Guest
DEUS!!

deusMachina, blir mitt val =)

säkert lika bra som jag minns honom från ID :D
 

DeletedUser

Guest
Har hört att vissa fått två kanelbullar...







så:


DeusMachina!!!
 

DeletedUser

Guest
Mycket Deus, ingen som haft en vettig ledare här? heh:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Flesta pallar bara inte gå in i en diskussion eller kommentera om sådant här skulle jag tro eftersom det inte leder till något konstruktivt. ^^
 

DeletedUser

Guest
Kan vi hålla oss till grundfrågan här? Har man inga synpunkter på BÄSTA ledaren på V10 så kanske man inte behöver skriva alls eftersom det automatiskt blir off topic?

//Humble
 

DeletedUser

Guest
Förlåt HumbleSwede men känner återigen för att det är dags att kommentera i en tråd där folk tar miste på mig och DeusM (gör en sån då). Som sagt vet jag inte om jag ska bli hedrad eller inte av att bli jämförd med honom (av misstag) men eftersom alla tycks anse att han är en bra ledare så får jag väll vara glad.

Har under den tiden jag spelat TW försökt att hålla en ganska låg profil och har lyckats med det fram tills nu då folk börjar ta miste på mig och en annan spelare och det är ju kanske inte det roligaste sättet att bli uppmärksammad på och alla som skickar brev till mig IG och frågar om jag är DeusM snälla sluta.


Topic:
Som jag ser det finns det en del ledare som jag tycker att gör det bättre än andra just nu ivf

Vi har ju de självklara kandidaterna i de bättre stammarna och känner inte för att plocka ut någon speciell där just nu men vill säga att Tor72 och Wajen i D-P har överraskat mig mycket då jag ansåg att den stammen inte skulle klara sig kvar topp10 efter nyår så imponerande
 

DeletedUser

Guest
Ja D-P förvånar alla på denna värld, Men SPQR likaså och deras ledning är stark och håller emot bra emot ING...

Så Gantmacher (stavning:confused:) skulle jag vilja säga...

Men måste få säga att det är för tidigt ännu att utse en ledare på denna värld...
 

DeletedUser

Guest
Revir är ju den bästa:)
han är ju den bästa på v8 så då måste han vara det på v10;)
 

DeletedUser

Guest
Ja det är en ledare som verkligen har spelat ut sina kort rätt fick ju verkligen till en massiv attack som skakade om domdom rejält de där första två dagarna de hade trupper:p
 

DeletedUser

Guest
Ja det är en ledare som verkligen har spelat ut sina kort rätt fick ju verkligen till en massiv attack som skakade om domdom rejält de där första två dagarna de hade trupper:p

Lite svårt o koka soppa på en spik, med verktygen till förfogande i verktygslådan.

Men en ledare bedöms väl inte enbart efter detta kritiriet eller ?


Tveksamt om så många andra stammar skulle lyckats få så många spelare behålla gnistan efter dessa motgångar, vi har en djävulsk gemanskap och stam anda. Vi har varigt extremt skonade från stam hoppare vilket säger en hel del i våran situation !
 

DeletedUser

Guest
säger väl mest att ni inte har någon framtid i andra stammar heller då alla vet att ni skulle bli betraktade som flyktingar. Men bra jobbat att så många fortfarande spelar iaf.
 

DeletedUser

Guest
Heh o de jag menar är att saker hade varigt svårt o göra annorlunda oavsett ledare. Vi i NS är allt våran stam profil säger det kan ingen ta ifrån oss :)

Därför så kan jag ju inte hålla med dig med dissningen av våran ledare :p


Det är i kris tider en ledare testas, större stammar en NS har gått i graven efter avsevärt mindre pisk osv osv....
 
Topp