V10 Bästa Ledaren

DeletedUser

Guest
Deusmachina for sure!!
clone023 är även en favorit för mig =D
 

DeletedUser

Guest
Alla säger DEUS. Och han är säkert grym.
Men det är aldeles för tidigt att säga en sålänge. Den här tråden bör tas upp igen om 2 år typ.

Och av det lilla vi hunnit sätt säger jag Orca. Det är inte många som skulle kunna hålla ordning på 49 olika vildingar som alla visat sej starka på krigsfältet, samtidigt som man fortsätter växa stadigt och kvarhåller förstaplatsen även under ett stort krig. :)

Wut? :S Asså, typ.... okej ^^
 

DeletedUser

Guest
Oj, poppis är man. Tror de flesta som skriver Deus, menar egentligen mig (DEUSMACHINA), eller ?
 

DeletedUser

Guest
lol Deus varför har du inte mutat mig för o rösta? :( JAG VILL OCKSÅ HA KANELBULLAR
 

arabs-fail

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske lite tidigt att säga, men på v10 måste det vara, DeusMachina. Han verkar ha riktigt bra koll på läget, samt har han en otrolig kontakt med sina medlemmar vilket gör att de verkligen känner sig som en i gänget.

Men av dom spelarna jag har blivit ledd av, måste nog Clone023 och Jägermeister vara bäst.
 

DeletedUser

Guest
Jg röstar även på Deus, även om jag inte är aktiv på världen längre.
 

Apocalypsee

Member
Reaktionspoäng
0
seriös tråd ^^

hur ska man kunna rösta fram den bästa ledaren när dom flesta bara spelat i 1 stam på denna världen ?

och om man skulle rösta fram den bästa ledaren så skulle man inte så rösta på sin egna stam : P

men om jag får kanelbullar så så röstar jag med på deus =)
 

DeletedUser

Guest
Det är bara folk som aldrig spelat under Deus fana eller folk som just nu spelar under Deus fana som röstar på honom.

*Antecknar*
 

DeletedUser

Guest
deus tyckte väl jag var bra i ID tills slutet närmade sig.

Black är bästa ledarn, wempa och wajen börjar man också få upp ögonen på :)
 

DeletedUser

Guest
seriös tråd ^^

hur ska man kunna rösta fram den bästa ledaren när dom flesta bara spelat i 1 stam på denna världen ?

och om man skulle rösta fram den bästa ledaren så skulle man inte så rösta på sin egna stam : P

men om jag får kanelbullar så så röstar jag med på deus =)

*skrattar*

Jo, tråden är på tok för tidig i forumet.
Och ja, ALLA får kanelbullar om dom röstar på mig.

Men ang. att ha flera olika stamledare är väl inget att eftersträva precis, vem vill vara stamhoppare ?

Det är svårt att avgöra vilka som verkligen är bra stamledare i v10 nu.
Däremot är det enklare att säga vilka som är garanterat olämpliga som stamledare.

*tänker på små godisaskar*
 

DeletedUser

Guest
Isf kan vi väll starta en "Sämsta Ledaren-tråd" ist ^^

Tycker att dom där reglerna om att man inte får nämna spelare i forumet är lite fjantiga ;p

Edit: Detta var mitt 100th inlägg i forumet! ;D

Grattis mig =D
 
Topp