V10 Bästa Ledaren

DeletedUser

Guest
Heh o de jag menar är att saker hade varigt svårt o göra annorlunda oavsett ledare. Vi i NS är allt våran stam profil säger det kan ingen ta ifrån oss :)

Därför så kan jag ju inte hålla med dig med dissningen av våran ledare :p


Det är i kris tider en ledare testas, större stammar en NS har gått i graven efter avsevärt mindre pisk osv osv....

Alá SHINO ;) Trots att de hade en hejdundrande ledare :p
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
say it dont spray it :) du och domdom kan väl fantisera :) för *N*S* flyter i våra ådror ich ingen av oss kommer bli klassade som flyktingar då vi är som blodsbröder.

vi kämpar tilsammans och dör tilsammans, så enkelt är det.. när turen vänder för er så kommer vi i *N*S* dra om er och platsa top listan..
 

DeletedUser

Guest
say it dont spray it :) du och domdom kan väl fantisera :) för *N*S* flyter i våra ådror ich ingen av oss kommer bli klassade som flyktingar då vi är som blodsbröder.

vi kämpar tilsammans och dör tilsammans, så enkelt är det.. när turen vänder för er så kommer vi i *N*S* dra om er och platsa top listan..

Låter ju skojigt. GL HF !!! :)
 

DeletedUser

Guest
say it dont spray it :) du och domdom kan väl fantisera :) för *N*S* flyter i våra ådror ich ingen av oss kommer bli klassade som flyktingar då vi är som blodsbröder.

vi kämpar tilsammans och dör tilsammans, så enkelt är det.. när turen vänder för er så kommer vi i *N*S* dra om er och platsa top listan..

Fel namn men nära :)
Vi har just adlat en från *N*S* som vi klassade som flykting:awsm:
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
ni kan ju inte klassa spelare som flyktingar från oss.. ? det är väl vi som avgör det
 

DeletedUser

Guest
ni kan ju inte klassa spelare som flyktingar från oss.. ? det är väl vi som avgör det

vi kan väl kalla dem för flyktingar undan oss ser inte varför vi inte skulle kunna det??

så om hela ns lämnar den stammen så är ni inte flyktingar efterssom ni inte anser det??
 

DeletedUser

Guest
Så var hela flyktingfrågan igång igen.
Flyktingar är väl den anfallande stammens definition av en spelare?
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
nej jag håller inte med dig :) eftersom du har ingen aning ifall spelaren har blivit kickad eller om han har lämnat stammen bara sådär.
 

DeletedUser

Guest
Back on track again?

v10:s bäste ledare måste vara BCB eller DM .. BCB får det bli annars åker jag på pisk.
 

DeletedUser

Guest
vi kan väl kalla dem för flyktingar undan oss ser inte varför vi inte skulle kunna det??

så om hela ns lämnar den stammen så är ni inte flyktingar efterssom ni inte anser det??

Tror Start menade att spelare som inte lämnat NS inte kan räknas som flyktingar förns de ens försökt lämna NS :)



Men du har ju rätt i att en spelare som var NS spelare när kriget bröt ut och som är stamlös eller i ngn annan stam i dagsläget är er fulla rätt att deklarera som flykting.


Sedan om han/hon blev kickad eller lämnat självmant spelar ju ingen roll.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synd att jag inte kan hjälpa mina kamrater i *N*S* :(
Sen hade jag viljat mötit spelarna i DomDom för att känna på deras yxa som hade varit otroligt kul! :D
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tror Start menade att spelare som inte lämnat NS inte kan räknas som flyktingar förns de ens försökt lämna NS :)



Men du har ju rätt i att en spelare som var NS spelare när kriget bröt ut och som är stamlös eller i ngn annan stam i dagsläget är er fulla rätt att deklarera som flykting.


Sedan om han/hon blev kickad eller lämnat självmant spelar ju ingen roll.




exakt så :)
 

Guan Yu

New Member
Reaktionspoäng
0
Tycker jag er en meget god ledare, men jag er inte den beste da jeg inte har levd å lenge.
 
Topp