V1 - Prisutdelning

DeletedUser

Guest
mest respekterade spelaren.
1 MrSinatra
2 J-Bq

favorit spelare.
1- Arhtas
2- helmic

mest hatade spelare.
1- Knight99
2- Jan Banan

den roligaste personen att vara med.
1. Beril haha :D
2. Arhtas

spelaren med ljusast framtid på v.1 som inte är topp 40.
1- SSK11 -
2- natchiown

mest respekterade stammen krigsmässigt.
1- Knight, BFH
2- -SK-

favorit stammen.
1- BFH
2- Knight

mest hatade stammen.
1 E.P
2 VFB

bästa ledaren.
1 -
2 -

sämsta ledaren.
1 Överlägsen 1a Knight99, vilket jävla skämt..
 

DeletedUser

Guest
Här kommer min lista där jag inte har blandat in min stam eller spelare ifrån den i och med att det är mer rätt att nämna folk och stammar utanför.

Mest respekterade spelare:
1- grogglarsson (Därför han klara sig väldigt bra mot Knight när han var med R.E och även i tidigare krig och är en spelare jag gärna slipper att möta på slagfältet)
2- helmic (Har man kommit upp till denna nivån som han har så får man iaf min respekt och sedan hjälper det att han är ifrån Malmö) :D

Favorit spelaren:
1- MrRisling (En kille som verkligen kan liva upp en v1 på egen hand när det behövs och ändå verkar kunna ha ett smil på läpparna när spriten tar slut för honom) :p
2- HumbleSwede (En person som säkert hade kunnat sälja sand till en person i öknen och ändå fått personen att tro att han gjorde sin livs affär också)

Mest hatade spelare: Nja har väl ingen jag hatar på v1
1- Coconutpicker (Hatar honom inte, men han kan verkligen få mig att se rött många gånger)
2- Denna går till alla som inte kan läsa ens stamprofil innan dom ansöker till stammen och skriver "Kan jag få gå med er stam" och inget mer.

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- MrRisling (Är en rolig person att skiva med och enkel att komma överrens med och även att skämta)
2- HumbleSwede (En som verkligen kan skriva så vi helt tappar bort oss med skämten och vad vi skrev om från början, så vi båda undrar vad vi till sist sitter och skriver om)

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1- grogglarsson (Fortsätter han som han har gjort hitintills så kommer han med all säkerhet kunna gå långt)
2- Turk the Great (Fortsätter han som han har gjort hitintills så kommer han med all säkerhet kunna gå långt)

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1- -SK- (För deras utomordentliga försvar och sedan deras förmåga att kunna anfalla tillbaka mot en stam som R.E som var både större och hade mer krigserfarenhet)
2- BFH (En stam som verkligen kan visa att dom kan hålla igång krigsångan hela vägen när dom är ute på krigståg och som kan både förvara sig och göra anfall)

Favorit stammen:
1- 18D (Har en bra stamkärna och bra spelare som verkar kunna ha kul samtidigt som dom tar hand om affärer)
2- Knight (Har även här en bra stamkärnan och är en stam med många trevliga spelare och är hjälpsamma när det behövs)

Mest hatade stammen: Finns ingen stam som jag hatar än så länge.
1-
2-

Bästa ledaren
1- Lufsen75 (Är en ledare som har lyckats bra med BFH tillsammans med sina stambröder och att driva fram BFH till den nivå dom ligger på nu och som förmodligen kommer bli den stammen som kommer vinna v1 med hans fortsatta ledarskap)
2- Somalia for FN (Både en duktig ledare som diplomat för -SK- som med största säkerhet kommer lyckas få fram sin stam till en bra andra plats efter BFH när v1 är över)

Sämsta ledaren
1- Senjok (Med dessa senaste veckornas misstag som har hänt under hans ledning, så måste han ranka etta som sämsta ledaren)
2- Coconutpicker (En man som med största säkerhet kommer lyckas leda E.P rätt över klippan till sin död om han fortsätter som ledare för deras stam)
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- Silke79 (Ja faktiskt min egen ledare,han har visat att han kan vara pajjas samtidigt väldigt seriös,inte många som klarar det)
2- - Belvin (Han vet banne mig hur man försvar folk och hur du kör ut en hel bunt med spelare utan att ens behöva ass)

Favorit spelaren:
1- Belvin (Självklart älskar jag den snubben för han har hjälpt mig en del)
2- aangelica (Jadu hon är riktig go o prata med,seriös när det gäller och flummig när det är off-topic,sådant gillar jag xD)

Mest hatade spelare: Hatar ingen så
1-
2-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Belvin (Har ju hatt kontakt med honom flertar ggr och riktig go typ!)
2- aangelica (Ja vi flummade lite och jag fjäska på skojj men det blev lite roligt för hon tålde min humor,svårt o hitta dom med!)

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1- NoWayOut (riktig skillad spelare och vet sin sak!)
2- Jeam (Oh han vet också hur man ska göra för att få sin fiende ner till marken!)

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1- R.E (för att dom har lyckats hålla emot mot alla dessa stammar utan att dö på kort tid,dom dör men dom dör tamigfan långsamt)
2- -SK- (dom vet verkligen hur man ska knacka på dörren hos fienden,dom vet hur dom ska behandla sina "gäster",dom förtjänar min respekt!)

Favorit stammen: har ingen favorit stam?
1-
2-

Mest hatade stammen: Hata en stam? går det?
1-
2-


Bästa ledaren LOL ärligt jag vet inte.
1-
2-

Sämsta ledaren
1- Ja vem det är nu som leder SWEVIK (Tycker den/dom är sämst för att dom verkar bara kriga för att dö och inte satsa något på stammen,tänk på dom som vill överleva då?
2- Den som krigar gentimot SWEVIK med nu alltså den nyaste (tycker han är rejält kass för han kan inte leda sin stam till seger när jag tror int ens SWEVIK gör stort motstånd.)
 

DeletedUser

Guest
Vad kul och konstigt att mitt namn nämnts så många gånger under dessa mörka tider då jag lagt väldigt lite energi på tribalwars. Eller snarare ingen om man ska vara mer korrekt....Ska supa lite till och ta studenten sen ska jag banka skiten ur V1s skit med mina kära biskopar och våra goda vänner.

Mest respekterade spelare:
1- Arhtas
, alla gillar Arhtas eller? Alla borde respektera denna snubben, han är en jävel att möta på slagfältet. Har aldrig under mitt år (ungefär ett år iaf) på TW hört någon säga något ont om denna spelaren = respekterad
2-??? andraplatsen blir svår, det finns för många kandidater helt enkelt!

Favorit spelaren:
1-Arhtas
. Nej jag är inte kär i honom men han är skitbra. Har spelat med honom i ett par världar och han är lojal som få, en egenskap som är otroligt bra och ovanlig!
2-Åter igen för många kandidater, SFFN, Onekiller och Norje är bara ett fåtal av dem som jag skulle överväga på 2a platsen!

Mest hatade spelare:
1-
Jag har fått intrycket av att MakaveIi är en av de mest hatade spelarna på V1....men beror väl på vilka man pratar med antar jag...
2- Wallin016, Henrik338, Bertil....hallå var är ni!!!?? ni brukar ju vara nominerade av olika anledningar.. Just det; Viking Harald hatar många, det glömde jag ett tag. Ändrar mig = han får förstaplatsen utan tvekan!

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Kasii
...
2- Hrmmm, hatar att man ska välja någon som 2a =/

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1-Il Fiore
med hennes skicklighet borde framtiden vara ganska ljus! (rekrytera, det lär vara 100 ggr enklare än att adla)
2-SFFN Skittrevlig snubbe som kommer att komma långt och klara sig bra oavsett vad som händer skulle jag tro!

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1-BFH
Känns fel att säga det men kolla på resten!
2- -SK- Kriget mot R.E säger det mesta imo...

Favorit stammen:
1- -SK-
, skön ledare, få medlemmar, skickliga, ärliga....kommer inte på något negativt om denna stammen.
2- VFB Oväntat att se dom här kanske men faktum är att de har en hel del riktigt bra spelare, iaf en 10-15 riktigt grymma spelare som bör upp till storstammarna.

Mest hatade stammen:
1- VFB
Även om jag inte gör det så finns det många som hatar denna stammen, mycket pga Vikingen tror jag.
2- BFH Köttar mycket och många olika, jag hatar såklart inte min egna stam men kan tänka mig att många gör det just för att vi smiskar halva V1 =)


Bästa ledaren
1-SFFN
är V1s bästa ledare vad jag har sett hittills.... Tätt där efter kommer Humble, Lolao och Lufsen
2-Någon av ovanstående^^ svårt att avgöra hur bra en ledare är om man inte sitter med dom i ledningen för det mesta en ledare gör syns inte utåt och beroende på hur lurig ledaren är så kanske inte ens 3/4 syns för den egna stammen ens...

Sämsta ledaren
1-Erru9107
du får i dagsläget min nominering som V1s sämsta ledare. OBS dock att jag endast kollar på topp 20 nu.
2-Knight 99 Gör ett undantag, K99, du suger rejält och förtjänar andraplatsen, hur kunde du göra sådana stora misstag, det var ju helt otroligt =/
 

DeletedUser

Guest
Sämsta ledaren
1- Ja vem det är nu som leder SWEVIK (Tycker den/dom är sämst för att dom verkar bara kriga för att dö och inte satsa något på stammen,tänk på dom som vill överleva då?
2- Den som krigar gentimot SWEVIK med nu alltså den nyaste (tycker han är rejält kass för han kan inte leda sin stam till seger när jag tror int ens SWEVIK gör stort motstånd.)

Det är en senat som leder SWEVIK, alltså flera personer.
Vi krigar inte för att dö, vi krigar för att leva ;)
"Den som krigar gentimot SWEVIK" Du menar alltså, BKS ledare, Hellz ledare, Pirates ledare, WKS ledare och R.Es ledare?

Vi kan ta detta in-game om du vill snacka lite så slipper vi gå off-topic så mycket :)
 

racoon

New Member
Reaktionspoäng
0
Grey grey grey

Mest respekterade spelare:
1-Speedy (den förste)
2-Bergatroll1(jätteduktigt grå eminens)

Favorit spelaren:
1-Storp eller mace42 eller Somalia (ni får göra upp om det)
2-Beta3D, helmic eller huggormen eller andra som orkar hålla ångan uppe, trots att ni väl snart spränger 1000-byarsvallen

Mest hatade spelare:
1-Molly (som satsade på att få mace o mej bannade när vi lämnade R.E)
2-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1-Småspelare ute i periferien som blir hur tacksamma som helst för lite uppmärksamhet (o deff ;))
2-

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1- Säkert Rommel, känns som en riktig räv o van vid ökenkrig
2-

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1-Grey (RIP) Oslagbar i sammanhållning och moral, i synnerhet under Speedys ledning
2- -SK- liknar i sina bästa stunder Grey

Favorit stammen:
1- R.E, gav många byar utan stor kostnad
2- NAOSF gav många byar men med lite mer förluster

Mest hatade stammen:
1- Hat känns som en okontrollerad tanke, handlingar ska va genomtänkta o rationella
2- Men ändå trots flera genomtrevliga spelare i R.E, fler var riktigt borta


Bästa ledaren
1- Speedy (den förste) ++++ (trots att han slängde ut SFFN, eller var det Berga :S )
2- Bergatroll1 (RIP), trots att du tröttnade

Sämsta ledaren
1- K99, obefintlig närvaro i spelet bangade ur när han blev attackerad o satte in KÖ
2-Alla andra ledare som inte är närvarande och håller kontakt med hela stammen
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1-Arthas
2-TTG

Favorit spelaren:
1-Xygote
2-Insider, abel, helenelund, oknytt is back m.fl

Mest hatade spelare:
1-KÄRLEK <333 -.-
2-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1-abel
2-En del

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1- TTG
2-MJMJ

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1-BFH
2- -SK-

Favorit stammen:
1- Knight
2- -SK-

Mest hatade stammen:
1- VFB utan tvekan.
2-


Bästa ledaren
1- Lufsen
2- Iamxerses

Sämsta ledaren
1- Viking Harald
2- Senjok
 

racoon

New Member
Reaktionspoäng
0
mest hatade spelare.

2- Jan Banan

..

med flera andra konton som ägts av flera spelare, vore kul att veta vilken upplaga som menas. Denne banan i a f den andra upplagan var väl en hygglig o reko spelare, förmodar att du menar förste innehavaren som härjade i bl.a. Grey:s utkanter under kontots storhetstid :S:confused:
 
Reaktionspoäng
14
Det är visst inte så många som tycker sepciellt mycket om VFB, inte jag heller, men varför tar inte bara topp 4 alliansen och slaktar dom isåfall? Dom flesta hatar dom ändå :)
 

DeletedUser

Guest
Det är en senat som leder SWEVIK, alltså flera personer.
Vi krigar inte för att dö, vi krigar för att leva ;)
"Den som krigar gentimot SWEVIK" Du menar alltså, BKS ledare, Hellz ledare, Pirates ledare, WKS ledare och R.Es ledare?

Vi kan ta detta in-game om du vill snacka lite så slipper vi gå off-topic så mycket :)

Varför har jag sett flera "SWEVIK MOT UNDEGÅNG!" kommenterer och upplägg? så fort ni får fred med 1 så startar ni ett nytt? vill man överleva så avslutar man sina 5 krig istället för att skaffa ett till?
 

DeletedUser

Guest
Varför har jag sett flera "SWEVIK MOT UNDEGÅNG!" kommenterer och upplägg? så fort ni får fred med 1 så startar ni ett nytt? vill man överleva så avslutar man sina 5 krig istället för att skaffa ett till?

Flera trådar om "SWEVIKS undergång" tvivlar jag på att du har sett, det fanns en sådan tråd, det var när vi låg i krig mot NAOSF och R.E.

Vem sa att vi startade krigen mot BKS, Hellz och Pirate?
Dom enda vi startade krig mot var BKS, sen fick NAOSF med sig Pirate på sin sida, och hellz la aldrig ut någon krigsförklaring vad jag vet, så dom startade det kriget.

Så som jag ser det så har vi endast startat krig mot BKS/WKS.
 

DeletedUser

Guest
Sorry för off topic, men alltså chernobyl om du hade följt Swevik så hade du vetat hur bra dom har kämpat emot attacker från flera flanker trots sin ringa storlek, dessutom har dom knappt förlorat något, poängmässigt iafl.

NAOSF bad pirate och hellz om hjälp samtidigt som man bad stammarna hålla tyst om det för att rädda sitt eget rykte, jag tycker mängden i Swevik sköter sig bra


MEn vill se mer on topic nu, någon med intressanta synpunkter så man får något intressant att läsa igen? :)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Mest respekterade spelare:
1- ttg
2-helmic

Favorit spelaren:
1- KATTNILLA SENJOK REX.W TTG
2- sebbac

Mest hatade spelare:
1- MÅNGA I mof
2-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1-
2-

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1-TTG KATTNILLA
2- SENJOK REX.W EGON OM HAN ÅTERVÄNDER

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1- BFH
2- SK Knight 18 D

Favorit stammen:
1- vfb vfba
2- bfh

Mest hatade stammen:
1- MOF
2-


Bästa ledaren
1- sebbac+ rex.w
2-silke79 *TheExiCuter*

Sämsta ledaren
1- finns många
2- sammepamme

egna åsikter rör inte min stam
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1 mackan (om du slutar pumpa gym och sätter dig och adlar någon jäkla gång)
1 acidclown- ja behövs det mer?
2 ingen ska få behöva nämnas som 2a blir orättvist:(

Favorit spelaren:
acidclown (hade du hejat på rätt fotbollslag så hade vi varit gifta nu<3)
mackan
Mest hatade spelare:
mackan tyckte att du behövde synas här med efter du skrev så elaka kommentarer om mig:( ambivalenta känslor:O


Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1 Gr1ngo
2 acidclown
Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1 I WILL NOBLE YOU ALL, MUHAHAH
2 KENNY!
Mest Respekterade stammen krigsmässigt
-sk-
Bfh
Favorit stammen:
-sk-
swevik ni finns fortfarande i mitt hjärta<3

Mest hatade stammen:

kan aldrig döma en hel stam efter vad några spelare gör.

Bästa ledaren
xenser var en bra ledare på v1 när han hade tid.
även att sffn med ledningen i -sk- bakom sig är en mycket bra ledare

Sämsta ledaren

warchild
 

nargun

Member
Reaktionspoäng
0
Jag ska väl göra en insats för världsfreden och dela ut lite priser för bästa och sämsta insatser. Till en början med att editera listan så att den inte är fullt lika förargelseväckande. :D

Mest respekterade spelare:
1- ptegreenice - En solid och ansvarstagande spelare av den typ som är en tillgång för de flesta organisationer.
2- rainbow - Att sattsa på att trubba svärdet som svingas mot sig i en förlorad strid är en insats som kräver respekt.

Favoritspelare:
1- kruxet 22 - En kille som höjer taket utan att en "high and mighty" attityd.
2- HumbleSwede - Första priset som udelas för, inte en spelstil utan en attityd. En sann "chivalric knight" vältalig och galant.

Mest föraktade spelare:
1- Senjok - med anledning listad nedan.
2- farbror joakim - Sjyst spelare som hamnar här för att han hanterat delade lojaliteter riktigt dåligt. Lite agentvarning här.

De mest socialt kompetenta spelarna
1- TTG - Vi tycker inte lika om allt men det hindrar inte att konversationer är stimulerande. En god upphämtning efter ett par snedsteg, jag anar utveckling.
2- SFFN - En stor ordkrigare som visar att det inte behövs hårda ord och hårda känslor i en konflikt.

V1's spelare med ljusast framtid under rank 40: (Jag kan bara svara för mitt hörn av kartan)
1- zaramoth - När denne hamnar i en mer passande stam.
2- P.g.a det generellt mörka läget för de flesta som jag har bra koll på så blir detta min enda blankröst.

Stammar med bäst krigskompetens
1- R.E - Dock bara i början och slutet av deras storhetstid - precis som sin namne så gick de upp som en sol och föll inte som en pannkaka, det skulle inte förvåna mig om de biter sig fast ända in i V1's medeltid.
2- SWEVIK - En av de få stammar som faktist visat att det går att vinna ett försvarskrig. Något som anfallande stammars *host* säkerhetsmarginaler *host* vanligtvis gör tungrott.

Favoritstammar:
1- -SK- Med hedern i behåll så har de rekryterat misskrediterande spelare som MakaveIi :p , haft långa perioder av fred och sist men inte minst visat framfötterna i ett par konflikter utan att sarga sitt rykte.
2- TO - Innan de föll var de en bättre stam än de som anföll.

Mest föraktade stammar:
1- VFB - Mycket dåligt när det gäller beslut, krigsstatistik och spelidé jag önskar vi haft bättre grannar då de visat sig lika pålitliga som en murken eka i biscayabukten.
2- BFH - Inte ett lätt val men till propagandamästarna tillfaller en andraplats för en del ojusta verbala tillgrepp som inte varit av nöden krävda.

Bästa stamledare
1- Vem som än stiftar 18D's politik. Inget modigt men ej heller högfärd eller eller stormaktsarrogans.
2- HH's Silke79 - Borde vara mer rak mot sina 'allierade' men har i övrigt samlat en stark hand och spelat ut den vid ett bra tillfälle.

Sämsta stamledare
1- Senjok - Du krigar bra men hämdbegär, svek och osanningsfarande är inte egenskaper som har gjort ledare långlivade.
2- Knight 99 - En delad andraplats med aja-98 för en riktigt dålig insats när stammen behövde er som mest. Båda var i stort sett incommunicado när det verkligen gällde och därför klarade sig BFH undan en tredje front. (Fallet är nu preskriberat och vi kan inte hållas ansvariga för ev. ondsinta planer) :eek:
 

DeletedUser

Guest
haha shit va myche kärlek de är i luften :) de la gött.
Stackars sk som måste dras me mig asså :)
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Mest föraktade spelare:
2- farbror joakim - Sjyst spelare som hamnar här för att han hanterat delade lojaliteter riktigt dåligt. Lite agentvarning här.

Var det inte en tredje part också inblandad?:rolleyes:


Blev klassad som det också i den stammen som du då tror jag spionerade åt så jag vet inte riktigt vad jag ska tro
:eek:
Och sen bara för att lägga till så har jag inte gett någon av sidorna info åt nått håll så du kan vara lugn...
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
2- - Belvin (Han vet banne mig hur man försvar folk och hur du kör ut en hel bunt med spelare utan att ens behöva ass)

Favorit spelaren:
1- Belvin (Självklart älskar jag den snubben för han har hjälpt mig en del)

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Belvin (Har ju hatt kontakt med honom flertar ggr och riktig go typ!)


Trodde inte att jag skulle bli omnämnd här....
Men det är väldigt skoj och värmande att bli omnämnd. :eek:
Tack Chernobyl

Då jag blivit omnämnd och lovade mig själv att göra en lista när någon nämnde mig här , så tänker jag nu dela med mig av vad jag tycker.

Följer då andras exempel och nämner ingen i min egen stam , alla som är med i den stammen vet att dom ändå skulle toppa de här listorna utan tvekan om dom inkluderades. Och byter ut "hata" till mest ogillad då hata är ett väldigt starkt ord.

Mest respekterade spelare:

1- Helmic (Hade en kort konversation med honom där han lyckades hinna med att visa sin aggresiva och vänliga sida )

2- MRrisling (en spelare som defentivt kan skriva mycket skoj och vet vad han pysslar med)

Favorit spelaren:

1- MRrisling (alltid lika kul att läsa om hans inlägg här )

2- alaazitoun (vi hade en del krockar men de löste sig till nått som vi båda i slutet tjänade mest på )

Mest ogillade spelare:

1- andreas243711 (har aldrig sett en spelare fly till så många stammar på så kort tid och desstuom lyckats hinna med att starta en egen )

2- edwards (Trodde vi hade en gentleman fight , men du inkluderade flera och bröt mot reglerna(?) . Synd hade kunnat blivit en skoj face off. )

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)

Jag en sorlig människa då jag ytterst sällan skickar ing. msg till andra än stam medlemmar , så kort och gott...
Jag har inga vänner :p

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:

1- alaazitoun (Fortsätter du med samma spår kan du mycket väl komma långt , inget ont att säga här inte)

2- Fnutteseglare (en som började lira efter jag (så vitt jag vet) börjat men som med snabbhet klättrade uppåt och tog sig om mig. Fortsätter du i den här takten kan du säkerligen klättra upp till top rankerna)

Mest Respekterade stammen krigsmässigt

Ytterst svår fråga för mig då ingen av de stammar vi haft våra duster med ställt upp nått större imponerande motstånd eller mot anfall kan jag inte kommentera detta i dagsläget.

Favorit stammen:

1- 18D (har aldrigt haft några som helts bekymmer här , sen har dom MRrisling bara det är nog)

2- BFH (verkar ha en bra kärna av spelare som tar det på allvar och ser till att det som står i vägen försvinner , återigen inga dåliga erfarenheter från den här stammen)

Mest ogillade stammen:

Jag ogillar inga stammar , jag följer bara order ;)


Bästa ledaren (svår fråga då man oftast bara har att göra med sin egen , kommenterar det här efter vilka jag faktiskt har haft kontakt med)

1- Lufsen75 (trevlig , och verkar leda BFH mot vinnande omgång. Klarar man av det och samtidigt är trevlig till tusen så då är man värd den här platsen i mina ögon)

2- chevakim (en som påminner om våran egna stamledare och som jag tror kommer kunna leda sin stam långt förutsatt att dom gör rätt val som alla andra har gjort. Någon jag tror vi kommer höra mer om i framtiden)

Sämsta ledaren

Svårt att utse sämsta ledare när man inte ogillar några stammar , alla gör vi misstag här i livet och då får man backa tillbaka göra om och göra rätt. :D
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- HumbleSwede, komentarer överflödiga.
2- Helmic, Har legat på 1a platsen så länge jag kan minnas (tillfälligt nere på 2a) det är respekt

Favorit spelaren:
1-HIMANEN. Denna mysiga skåning vet man var man har, en av anledningarna till att jag fortsatte spela:)
2-Svårt att bara placera 1 spelare här.. namn som TTG, Kasii, MrSinatra är spelare som är lite utöver det vanliga.

Mest hatade spelare:
1- ......
2-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- HIMANEN utan tvekan, hans skånska råa humor är klockren:D
2-Angiee, social & riktigt trevlig. den person jag har haft längst kontakt med.

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1- TTG. Ett spelgeni inom TW!
2- HIMANEN. Fortsätter han i samma anda bär det riktigt långt.

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1-BFH
2--SK- Deras motanfall på R.E är värd en applåd

Favorit stammen:
1-BFH. det finns inget annat
2-

Mest hatade stammen:
1-
2-


Bästa ledaren
1-Lufsen75. Han är som steve Yzerman inom TW;)
2-Bondekiller. en gamal ledare vi hade i Odens. En spelare & ledare jag saknar än idag, han lyckades med konststycket att hålla ihop stammen i många kritiska lägen.

Sämsta ledaren
1-Hessle, det finns ingen motsvarighet
2-
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- natchiown
2- JAWADarkLord
Mina grannar =P

Favorit spelaren:
1- Ozzkan
2- JAWADarkLord
Dom åter kommer på fråga nr 4.

Mest hatade spelare:
1- Cenvo
2- ....
Kan inte hata någon.

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Ozzkan ! xD ~ En kortvarig konversation som man aldrig kan få nog av.
2- JAWADarklord ~ hade en kort konversation med honom som var trevlig.

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1- TTG
2- Ozzkan

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1- 18D
2- BFH
De ända man har haft en riktig fight med *host*

Favorit stammen:
1- Cryptic ~ var tvungen. Men om det ska vara en kvarvarande på v1 se så får det bli 18D. Nu kanske man får en inbjudan =)
2- Ingen jag kan komma på

Mest hatade stammen:
1-
2-


Bästa ledaren
1-
2-
Ingen aning

Sämsta ledaren
1- Cenvo
2-
Me hates to lead. men som tur är så är jag ingen ledare =P
 
Topp