V1 - Prisutdelning

DeletedUser

Guest
Importerad från v5!

Alltid kul att se vad andra tycker, svara på de ni orkar med.


Mest respekterade spelare:
1-
2-

Favorit spelaren:
1-
2-

Mest hatade spelare:
1-
2-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1-
2-

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1-
2-

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1-
2-

Favorit stammen:
1-
2-

Mest hatade stammen:
1-
2-


Bästa ledaren
1-
2-

Sämsta ledaren
1-
2-
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ska det inte stå: Spelaren med ljusast framtid på v.1 som inte är med på top40?
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Mest respekterade spelare:
1- J-Bq
2- Twilight

Favorit spelaren:
1- MrRisling
2- Donne

Mest hatade spelare:
1- TersiasII ;)
2-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- evilpunisher
2- Puffran

Spelaren med ljusast framtid på v.1 som inte är med på top40:
1-
2-

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1- -SK-
2- R.E

Favorit stammen:
1- 18D
2- BoS

Mest hatade stammen:
1- WES
2- SoD


Bästa ledaren
1- J-Bq
2- IamXerxes

Sämsta ledaren
1- Viking Harald
2- Coconutpicker
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- Tbb1
2- Bjogus

Favorit spelaren:
1- Självälskande djävul som mig måste ju hålla med den rika ankan på nr1 :p
2- Sippe när han var som störst.

Mest hatade spelare:
Hatar ingen

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- <3 Wetty
2- FJ är en härlig kille han med

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1- Wetty om jag får bestämma
2- Henken kommer nog med på samma hörn som henne

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1- BFH
2- Får man säga sin egen stam här? Annars SK

Favorit stammen:
1- 18D så klart
2- BFH är en säker 2a

Mest hatade stammen:
Orka hata nån stam men är lite grinig på
1- Odens
2- VFB


Bästa ledaren
1- Lolao
2- Lufsen

Sämsta ledaren
Svår fråga att svara på men jag sög ju som ledare i AAK men på ett positivt sätt :p
1-
2-
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
bara av nyfikenhet farbror joakim, varför är SoD så hatade? :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1-Natchiown
2-Strawhat

Favorit spelaren:
1-beta3d
2-Natchiown

Mest hatade spelare:
1-paper22
2-brazze

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1-Evlajt
2-Speedboat

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1-Snowcoach
2-Somalia for FN

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1--SK-
2-BFH

Favorit stammen:
1-BFH
2-Knight

Mest hatade stammen:
1-ODENS+familj
2-Quest


Bästa ledaren
1-J-Bq
2-Lufsen75

Sämsta ledaren
1-Senjok
2-siko77
 

DeletedUser

Guest
sffn ljus framtid ? han e nollad om nån vecka om ja får bestäma :D så han borde ligga 1a på den som har kortast tid kvar :D..

Senjok sämsta ledarn? varför står inte ditt eget namn med i den kategorin?:O
Prakt exempel på SoD kriget haha
 

DeletedUser

Guest
sffn ljus framtid ? han e nollad om nån vecka om ja får bestäma :D så han borde ligga 1a på den som har kortast tid kvar :D..

Senjok sämsta ledarn? varför står inte ditt eget namn med i den kategorin?:O
Prakt exempel på SoD kriget haha

det hade faktiskt inte jag hört ngt om

ja jag tycker då inte han är speciellt bra. och jag ska inte bortförklara det, det var ett stort fiasko, det förnekar jag inte. men jag fattar inte varför jag skulle sättas upp som sämsta ledare på den kategorin, jag organiserade allt så mycket jag kunde men det var inte många som brydde sig om det och jag har lärt mig av mina misstag så jag är mycket hårdare emot mina medlemmar nu.
 

DeletedUser

Guest
OK det är din synpunkt på situationen, men en sista fråga, va hände med att du skulle sluta spela? var det nåt du tog till då du märkte hur ni hade skämt ut er och du kröp under jorden ett par månader kommer tillbaka nu och tror de e glömt? enda jag e nyfiken på.. inge mer offtopic nu.. mer listor
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- TTG, jävligt stor respekt!!
2- Kruxet 22 inget att säga än en riktig skön lirare!

Favorit spelaren:
1- Kruxet 22 samma här.
2- Xygote (favorit sedan starten på V1)

Mest hatade spelare:
1- andie (svikare)
2- FJ (svikare)

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- TersiasII alltid glad, piggar upp i de tidiga timmarna på dygnet
2- TTG aaa....ni vet hur han är

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1- Zaramoth, stark jävla vilja
2- Tumberman, en riktigt klippa som kommer utväcklas mer å mer.

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1- R.E..starkt i början
2- SK alltid starka!

Favorit stammen:
1- Knigth (älskad i mina ögon)
2- Oden-a (min moderstam så why not)

Mest hatade stammen:
1- BFH (ingen komentar)
2- AFF


Bästa ledaren
1- Nargun (alltid stolt över sin egen ledare)
2- Yngve Hugg (alltid stolt över sin egen ledare)

Sämsta ledaren
1- Jag och
2- DU! :p (inga egna erfarenheter för att vara ledare så..)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
OK det är din synpunkt på situationen, men en sista fråga, va hände med att du skulle sluta spela? var det nåt du tog till då du märkte hur ni hade skämt ut er och du kröp under jorden ett par månader kommer tillbaka nu och tror de e glömt? enda jag e nyfiken på.. inge mer offtopic nu.. mer listor

jag sa aldrig sluta spela, jag sa sluta skriva i officiella forumet för det är jävligt jobbigt att behöva svara på samma frågor om och om igen och att få ta samma skit i flera veckor efter att man själv erkänt att det vart ett fiasko. jag tröttnade helt enkelt på att ta den skiten så jag tänkte komma tillbaka när det lagt sig en aning så snälla, ta inte upp det igen för jag orkar verkligen inte med att få skiten igen, speciellt inte när jag har sagt säkert 50 gånger att jag själv erkänner att det var ett fiasko.

sen så var jag faktiskt i England och pluggade i tre månader från 3e Januari till 4e April så även det bidrog till att jag var inaktiv här.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- MrRisling
2- ptegreenice

Favorit spelaren:
1- SFFN
2- Flera stycken här

Mest hatade spelare:
1- Alla som beter sig som femåringar när man skriver till dem eller anfaller dem.
2-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Många :(
2- Flera stycken här ... Igen

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1- Tiden får utvisa det inte jag :p
2-

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1- BFH
2- R.E

Favorit stammen:
1-18D
2- SK

Mest hatade stammen:
1- VFB
2- VFB


Bästa ledaren
1- Lufsen ligger väl rätt bra till.
2- ...

Sämsta ledaren
1- Viking Harald
2-
 

DeletedUser

Guest
Är det ingen som vill skriva en liten förklaring till varför dom tycker som dom tycker om alla saker i listan? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kul trådkoncept erru! Ska se vad jag kan koka ihop. Tackar för de fina orden allihopa. Hoppas på lite mer innehållsrika inlägg framöver dock, motiveringar gör det hela lite mer intressant.

- Jag vet vad min egna stam går för, och kommer därför inte inkludera någon från -SK-. Annars har de en plats på de flesta utmärkelserna i mina ögon, och det vet de. Mer varierad samling av sköna människor får man leta efter.
- Hat är ett starkt ord, jag utgår från vilka spelare/stammar jag gillar minst på dessa kategorier

Mest respekterade spelare:
1- MrSinatra - Dels baserat på intryck, men även på erfarenhet. Trycket han la på rainbow med storartade offensiver, var en av flera dödsstötar mot R.E.
2- AcidClown - Enligt utsago från en av mina rådgivare, så är denna killen en vital skruv i Knights maskineri. Alla har vi dvalor, men ett Knight med en aktiv Acid, skall tydligen vara den värsta sortens knäcktar att möta i fält.

Favorit spelaren:
1- HumbleSwede - När han inte är kinkig är han go' som fan. Hatten av, buddy.
2- Nargun - Jag är svag för färgglad retorik. Nargun har inte skött alla sina tw-kort rätt, och ODENS är ingen stam vi associerat oss med, men skriva läsvärda inlägg, det kan han.

Mest hatade spelare (som sagt, ogillar minst, right?) :
1- Molly The Evil - Baserat på hans försök att banna 2 -SK- spelare på matematiskt ologiska grunder (60%-regeln, med 19 byars marginal till vår favör), i ren hämndlystenhet.
2- Jajjamen - Fixade 100k deff till sina egna frontbyar mot -SK-, och tog på sig ansvar för att organisera allt. Sedan kunde man slakta hans stamkompanjoner hänsynslöst, utan samma deff som han hade tillgång till. Sedan lugnar han hysterin i R.E med att det kanske skall tecknas en IAP med Knight, trots att inga diskussioner ägde rum. Jag gillar inte egoism och lögner.

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Humlan på msn
2- Turbo90 - Alltid en kul konversation i bagaget med denne gode herre (nya ägaren iaf)

Spelaren med ljusast framtid på V1 som inte är med på top40:
1- Turk The Great - Spelat sina kort rätt från början av världen, gick från att vara flyktingklassad (eller hans stam, han får rätta mig), till att ha erbjudanden om inbjudan från flera toppstammar i sin hörna av världen. Tekniskt kunnig dessutom.
2- Silke79 - Gillar hans spelstil, trevlig kille som gjort många taktiskt rättfärdigade val för både sin stam och sig själv.

Mest Respekterade stammen krigsmässigt
1- BFH - Tveklöst, de har tagit sig igenom mer strider än någon, och går alltid segrande när röken lagt sig, trots inaktivitetsproblem här å där. Med Bjogus, MrSinatra & de regionalt indelade generalerna i spetsen, är detta en ångvält som kommer stå kvar i slutet av v1, till förtjänst av sin aggressivitet.
2- 18D & Knight har aldrig satts på eldprov tyvärr, men de har trots det, visat på massiv statistik när de verkligen går in för att göra slut på en motståndare.

Favorit stammen:
1- HataMakaveIi-stammen - Inte skapad än, men han vet att de har min support <3 Puss pårej Mackan ;)
2- HataMakaveIi-akademin - Läs ovanstående

Mest hatade stammen:
1- Vfb - Går emot, mer eller mindre, samtliga hederskodex som finns i bakhuvudet på tw. Flyktingar, oschyssta krig, lögner, de har bockat av allt på listan.
2- SoD - Inget personligt, de skötte en gråbyförhandling förkastligt en gång i tiden bara, och uppskattar nog att vi inte har en front med varandra ;)


Bästa ledaren
1- Lufsen - En sann ledare tar sin stam ur nederlag. När BFH presterade sämre än väntat mot R.E den första omgången, såg många åskådare inakiviteten och prestationen i kriget som ett svaghetstecken från BFH, som kunde sluta riktigt illa. Om Lufsen var den som vände steken på egen hand vet jag inte, men han var där för BFH, och det ska han ha creds för.
2- Lolao & Beta3ds delade ledarskap för 18D har varit mycket givande för herrarna (och damerna) på täppan. Finslipad diplomati, vedergällningar mot stammarna i närheten, är ingredienserna som dessa bidragit med, till stammen som trots allt står på högsta pallplats idag.

(Man vill få in Humlan på någon vänster, men IAmXerxez står som ledare, och är inte lika synlig)

Sämsta ledaren
1- Jag är väl inte direkt ledare, men jag är nog sämst ändå..sa Mackan :(
2- Jag igen, jag kan inte göra någonting rätt.

//SFFN
 

DeletedUser

Guest
detta var mycket intressant läsning SFFN :D

ang. gråbys-incidenten så har jag faktiskt tänkt över den en hel del efter det att den ägde rum och jag har nu i efterhand insett att det faktiskt var ett av de sämre beslut vi tagit, men det är ju lätt att vara efterklok ;)
 
Topp