V.V.V Förklarar Krig Mot [E-R]

xziper2007

New Member
Reaktionspoäng
0
får man fråga hur det går egentligen?

Vi i [W-R] har dragits in i kriget, men får inte veta nåt av [E-R]...
Ingen som helst av kontakt vad jag vet, har skrivit själv till en i [E-R] och frågat hur det går, men har inte fått nåt svar på över 2 - 3 veckor.
Många i [W-R] förstår inte ens varför vi egentligen ska vara med i kriget, för det är inte precis vi som har startat hela karusellen om det här..
Tycker att det känns jävligt onödigt att vara med i ett krig, och inte få veta nåt alls...

Var med i AOW förut, sen så kom det på tal om att vi skulle slås ihop, så vi gjorde det. Några veckor senare så hamnade vi i krig med V.V.V, utan att ens veta anledningen...
 

DeletedUser

Guest
Anledningen till att ni i W-R inte vet något är att ledningen i E-R har gett upp, dom har övergivit, antagligen är det andra ledare där nu, som inte hunnit sätta sig in och de lär inte hinna det heller.

Ca 8 spelare i E-R har en gul prick och ca 5-6 har en röd prick, däribland forna ledarna. Detta är nog anledningen till att ni inte får reda på något, E-R är oerhört inaktiva.
 

DeletedUser

Guest
Anledningen till att ni i W-R inte vet något är att ledningen i E-R har gett upp, dom har övergivit, antagligen är det andra ledare där nu, som inte hunnit sätta sig in och de lär inte hinna det heller.

Ca 8 spelare i E-R har en gul prick och ca 5-6 har en röd prick, däribland forna ledarna. Detta är nog anledningen till att ni inte får reda på något, E-R är oerhört inaktiva.

jäklar va inaktivt, hehe skulle det vara så i min stam skulle det bara vara jag kvar :)

men hur fan kan man ha så många inaktiva under ett brinnande krig?? tyder ju på ett par riktiga felrekryteringar...
 

xziper2007

New Member
Reaktionspoäng
0
med tanke på det så tycker jag att vi i [W-R] ska få dra oss ur iaf, känns ju jätte kul att offra sig för folk som skiter totalt i en
 

DeletedUser

Guest
Anledningen till att ni i W-R inte vet något är att ledningen i E-R har gett upp, dom har övergivit, antagligen är det andra ledare där nu, som inte hunnit sätta sig in och de lär inte hinna det heller.

Ca 8 spelare i E-R har en gul prick och ca 5-6 har en röd prick, däribland forna ledarna. Detta är nog anledningen till att ni inte får reda på något, E-R är oerhört inaktiva.

Fel. Vi håller på att göra om stammen nu, ny ledning och jag håller personligen på att informera W-R medlemmarna om detta nu.
 

DeletedUser

Guest
Grattis, se till o göra lite motstånd nu då, för detta är rena söndagspromenaden!

Vi är ju knappt motiverade längre, men utrotas, det skall ni! :)
 

DeletedUser

Guest
Grattis, se till o göra lite motstånd nu då, för detta är rena söndagspromenaden!

Vi är ju knappt motiverade längre, men utrotas, det skall ni! :)

Vi kämpar på ;) Ni fick en väldigt enkel öppning på det här kriget vilket gjort att vi har legat i brygga mer eller mindre hela tiden. Men nu tar vi nya tag
 

DeletedUser

Guest
Vi kämpar på ;) Ni fick en väldigt enkel öppning på det här kriget vilket gjort att vi har legat i brygga mer eller mindre hela tiden. Men nu tar vi nya tag
Härligt! Lycka till med nya ledningen och i det fortsatta kriget. Tyvärr har det övergått till att bli normal expansion istället för krig men nu kanske det ändras :)
 

DeletedUser

Guest
Härligt! Lycka till med nya ledningen och i det fortsatta kriget. Tyvärr har det övergått till att bli normal expansion istället för krig men nu kanske det ändras :)

Tala för dig själv :D

Lycka till med nya ledningen [E-R], även om jag är en av de få som har haft det rätt så hett om öronen konstant och kanske inte borde ge er någon lyckoönskning hehe :)
 

DeletedUser

Guest
Tjenare!
Detta var ett lite roligt krig. Tänkte dela med mig av lite kartor jag har på före och 24 dagar efter (idag).

Några dagar före kriget
lalandiasbestllningqg2.jpg


Idag
lalandiasbestllningfrnyvp8.jpg


Hursomhelst starkt jobbat Lalandia och övriga V.V.V! :)
 

DeletedUser

Guest
Aha, det är så ni håller poängen uppe trots vi adlar er, ni tar in nya spelare hela tiden :)
 

DeletedUser

Guest
Aha, det är så ni håller poängen uppe trots vi adlar er, ni tar in nya spelare hela tiden :)

inte riktigt, vi slog ihop E-R och W-R samt rensa ut alla inaktiva.

Sen det med bollen det är W-R spelare som varit där hela tiden som kommit in till oss nu vi söker inget krig med WAR.
 
Topp