V.V.V Förklarar Krig Mot [E-R]

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
henrik's kommentarer är välkomna, så länge han låter bli att inkludera googlade latinska uttryck.

Då återstår det iofs ingenting, men det kan ju ändras - google är ett stort och mäktigt verktyg, snart ser vi lyckokakor på hindi och swahili.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
henrik's kommentarer är välkomna, så länge han låter bli att inkludera googlade latinska uttryck.

Då återstår det iofs ingenting, men det kan ju ändras - google är ett stort och mäktigt verktyg, snart ser vi lyckokakor på hindi och swahili.

Google är jättebra, speciellt när man int har tid o lära sig latin :D

Hur gåre för vvv, fortsatt expansion eller minskar byplockandet?
 

DeletedUser

Guest
Byplockandet minskar ju allteftersom det blir längre för oss att vandra. Vi i Norr har ju tex plockat av de flesta byar där uppe, så nu är de spelarna i den centrala och södra delen som får jobba destu hårdare. Givetvis kommer vi springa långt från Norr också, men jag tror att det är lite därför det ta längre tid nu än vad det gjorde i början, men det är la fullt normalt i guess =)

Men E-R bjuder ju inte på så värst mkt motstånd, som att ta godis från småbarn :)
 

Joyun

New Member
Reaktionspoäng
0
Side 1: V.V.V

Side 2: [E-R] [W-R]

Timeframe: Förra månaden


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 263
Sida 2: 35
Skillnad: 228

image.php



Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,105,551
Sida 2: 311,720
Skillnad: 1,793,831

image.php
 

DeletedUser

Guest
Jag loggade in och upptäckte till min förvåning att jag har byar kvar :eek:
Klara ni inte av att adla bort mig? Måste jag tömma byarna för att det ska hända? Skärpning VVV, jag börja tvivla på er förmåga :(
 

DeletedUser

Guest
Jag loggade in och upptäckte till min förvåning att jag har byar kvar :eek:
Klara ni inte av att adla bort mig? Måste jag tömma byarna för att det ska hända? Skärpning VVV, jag börja tvivla på er förmåga :(

Men snälla rara, tror du att du att du sätts på högsta prioritet bara för att du skriker mest på forumet? Gå och lägg dig.
 

DeletedUser

Guest
Galne Gunnar, har du inte förstått att ingen bryr sig om dina löjliga inlägg hela tiden.
Tycker statistiken talar för sig själv att ingen behöver tvivla på V.V.Vs förmåga.
Vi krossar E-R och dig och dina byar kommer tas när det passar oss. Inte när det passar dig.
Var online och gör ditt bästa att försvara dig istället för att fega ur och säga att du inte kommer vara online.

Men det är klart, vad ska du då skylla på när du nollas?
 

DeletedUser

Guest
Om jag nu är en så stor nolla som ni säger och mina inlägg är totalt poänglösa, varför i h*****e kommenterar ni dem då hela tiden? Ni i VVV är klart störda av vad jag skriver det är helt uppenbart. Snälla små pojkar i VVV, låt bli att citera något från detta inlägg annars ger ni mig bara rätt igen :D:D:D
 

Joyun

New Member
Reaktionspoäng
0
Om jag nu är en så stor nolla som ni säger och mina inlägg är totalt poänglösa, varför i h*****e kommenterar ni dem då hela tiden? Ni i VVV är klart störda av vad jag skriver det är helt uppenbart. Snälla små pojkar i VVV, låt bli att citera något från detta inlägg annars ger ni mig bara rätt igen :D


Självklart man tar åt sig av vad du skriver... dina inlägg är ju så meningsfulla och skrämmande sanna att man nästan måsta på dass innan det börjar rinna syndaflod i brallan.

Du har rätt dock, jag blir störd på dig tyvärr =/ Jag blir stört oroad hur meningslöst det måste kännas för vissa människor som inte kan förstå när de bör ge sig... :rolleyes:

Ska inte säga alla men de flesta inlägg du skrivit här har varit omogna och som en annan sa, "makes no sense". Varför inte bara spara dig själv o oss andra lite tid så vi slipper gå igenom dina meningslösa inlägg varje gång man vill se vad de riktiga spelarna skriver i denna tråd? =) Märk riktiga spelare...

Nu kommer du väl med ännu en meningslös kommentar om hur jag blir störd på dig då jag kommenterar detta... :rolleyes:

Puss på dig oxo gubben!
 

DeletedUser

Guest
Ja, vad säger man...




Side 1: [E-R] [W-R]

Side 2: V.V.V

Timeframe: Föralltid

Totala erövringar:

Sida 1: 1,605
Sida 2: 2,048
Skillnad: 443

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 48
Sida 2: 334
Skillnad: 286

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 5,607,129
Sida 2: 12,445,386
Skillnad: 6,838,257

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 410,476
Sida 2: 2,672,817
Skillnad: 2,262,341

image.php
 

DeletedUser

Guest
hjälper era allianser till egentligen eller???
(heja heja heja heja v.v.v:D)
 

Uppståndelsen

New Member
Reaktionspoäng
0
Jaha

Vet att kriget pågått ett tag nu.Trodde nog att fler "större" stammar skulle hjälpa E-R W-R Vilket vissa har gjort.Men V.V.V har jobbat bra och ingen kan klandra deras strategi.Ni har lyckats väl bara att Gratulera er....
 
Topp