V.5's bästa spelare

DeletedUser

Guest
Jaa, som ni alla vet så har vi haft top.10 bästa stammar ett bra tag nu och jag tänkte att det var dags att diskutera även de bästa spelarna på v.5 när det endå gått ett tag sen världen öppnats och man haft tid på sig att impa på andra ^^

Själv så tycker jag väl att Norsen definitivt är en utav de bättre spelarna på värld.5

Han har otroligt bra ledaregenskaper men har framförallt kämparvilja. Sen RAV gått emot galler så har Norsen bara fått mer poäng trots att RAV nästan enbart satsade på ledningen(d.v.s Norsen).

Obs! Motivera varför du tycker att din utvalde spelare är bäst och du får inte rösta på dig själv:)()

Försök även att inte spamma alltför mycket :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ja vem e v5 bästa spelare? i mina ögon står det mellan 3 spelare, gotte,3udd å DeAtHhUnTeR varför då? ja gotte å 3udd e ju som sagt både aggresiva å vet hur man slaktar, DeAtHhUnTeR har väl varit lugn ett tag men när det smäller smäller det hårt
 

DeletedUser

Guest
Den bästa spelaren jag mött på V5 är troligen sandberg83. Trots att i stort sett hela hans stam gett upp fortsatte han kämpa och gjorde de svårt för oss.

Bästa spelaren jag spelat tsm med här på V5 blir mycke svårare. Måste dock säga att 3udd är min favorit just nu<3
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker själv bästa spelaren är blerot han har hållit igen när han ensam med en till har krigat mot Crow och det är riktigt starkt gjort tycker jag.
 

DeletedUser

Guest
Det är altså generellt vilken spelare som varit bäst och inte Top10 eller något?

tycker det är ett rätt tunt begrepp det där med vilken spelare som varit bäst. vad värdesätter man egentligen?
Sedan så har oftast "bra" spelare Kö:s. är man en bra spelare om man har det?

Min röst går nog faktiskt till... *Trumvirvell* Tompa!
Inte helt oväntat. han är för mig ett stort bevis på stark ledarskap. och visar vart skåpet ska stå. men minns ju i början när FPPA ville ta oss som en söndagsutflykt. men dom åts upp utifrån med en stark Diciplin.
Man vill ju minnas hur [swe] kaxigt sa att vi inom en kort tid skulle vara uppätna utav dom.
men även där gick vi genom striden och klarade oss.

Sedan så finns det en massa bra spelare i dom flesta stammarna. är ju en TW-noob så jag kanske inte ska uttala mig allt för mycket då jag har bristande kunskap om spelare från dom andra världarna.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är altså generellt vilken spelare som varit bäst och inte Top10 eller något?

Tänkte att de var för få som visste tillräckligt om top.10 spelarna på världen. Det är även till skillnad från stammar svårt att komma på en spelares spelstil, se om spelaren är agressiv eller skicklig. Därför fick det bli bästa ^^

Kanske kan fixa en röstning eventuellt när några fler namn dykt upp på listan.
 

pertforest

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker KungensSon i Swcw. Han är en mästare på att kriga, och blir aldrig av med byar. Han har blivit upplärd av kungen himself, så egentligen är det ju inte så konstigt att han är så bra som han är. Jag hade äran att få vara med i samma stam en stund i värld 3. Det var tider det. Så lägger min röst på KungensSon, helt klart. Dessutom har han ju kungligt blod.
 

DeletedUser

Guest
En annan jag ser upp till är opopanax han är liten men kolla hans OB i försvar det är inte dåligt + jag har hört att han var alla DaDs huvudmål men jag vet inte det är bara rykten.
 
Reaktionspoäng
0
Vad jag vill minnas så accepterade inte ens Akasha er krigsförklaring då ni var alldeles för noobiga :)

Tror redan att diskussion har varit uppe ett antal ggr tidigare om vilken stam som "krossade" FPPA, de flesta "gamla" stammar har även försökt ta åt sig cred till detta, men visst.

Swcw krossade FPPA genom sin överlägsna offensiva förmåga, folk flydde kors och tvärs för att undvika västkustskrigarna, panik och rädsla var vad folket i FPPA kände.
BMX'arna var de första att fly, men förgäves!
Swcw'arna var på dem likt emos på en rakhyvel, slutet var nära, cykelpojkarna som självfallet var livrädda såg ingen utväg förutom att fly, än en gång!
Notera även att de ska ha backstabbat alla i sin närhet under denna tiden.
Eller hur var det nu igen?
 

DeletedUser

Guest
jag röstar då på Kungensson därför att jag har spelat ihop med han i värld 3.
Han är en mästare på att ta över byar och spelare...

Dessutom är han ju av kungligt blod där av nammnet. Så länge leve kungensson.
 

DeletedUser

Guest
bobby, mucky får inte glömmas heller :)

sedan måste jag som min ledare säga sandberg,
 

DeletedUser

Guest
Tycker nog Inger59 måste nämnas enbart på sin kaxiga bokning i det här forumet.
 

DeletedUser

Guest
Tycker nog Inger59 måste nämnas enbart på sin kaxiga bokning i det här forumet.

Då lägger jag min röst på dig "isen". Växer riktigt snabbt+att han är en fantastisk spelare som ställer upp=)

Skulle även villja säga att stålsvinet som stod emot bra när vi i TQON-F pressade som hårdast i kriget mot hans egen stam men sedan flydde till risen.
(Jag gillar inte risen!:cool:)
 

DeletedUser

Guest
ja måste bara få säga det att Kungensson har alla egenskaper för att få bli utvald. Han är som klippt och skuren för detta uppdrag.

God Save The king's son
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker gotte är sötast men 3udd är lite bättre på att spela :D
 

DeletedUser

Guest
Snart blir ju jag bäst:)

Säger som Haroo, Gotte är Söt men 3udd är bättre, haha
Jag tycker också Bobby/MuCky är nämnbara också.
 
Topp