Västra Världen går ut i krig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nehe, men säg ägd då istället.

Skojar du med mig eller?

Tror du seriöst ni skulle ägt de om millis inte fanns? Jag vet inte vilken värld du lever i men troligen noob världen ;) Säger inte att jag är bättre men du får fan inse att ni är ett gäng n00bs som inte vet vad akademi är än...
 

DeletedUser

Guest
Skojar du med mig eller?

Tror du seriöst ni skulle ägt de om millis inte fanns? Jag vet inte vilken värld du lever i men troligen noob världen ;) Säger inte att jag är bättre men du får fan inse att ni är ett gäng n00bs som inte vet vad akademi är än...

Kalla inte ragearn noob, noob.

Jag tror inte heller att Disney hade överlevt utan milisen.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Jag ger er nån dag till att diskutera färdigt, sedan låser jag tråden då den från början till slut varit en smula spammig ;)
 

DeletedUser

Guest
Kalla inte ragearn noob, noob.

Jag tror inte heller att Disney hade överlevt utan milisen.

Vi vet att millisen gjorde en stor del.
Även att det var dumt av dom att attackera så tidigt in i världen.

Men thats not our problem ^_^
 

DeletedUser

Guest
Några fler än VGH som är på ett världskrig inom ett par dagar då? ^_^
 

SuperSneel

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kan säga att jag spelade i alliansen ett tag innan jag slutade på v.15. Alla tror att alliansen är dåliga pga dom är låga i poäng. Dom flästa har mer en ett nic. Och när jag var där så var deras mål: Pumpa upp LK sedan kattas. Sen farma/förstöra Disney...
 

DeletedUser

Guest
Milis hit och milis dit, köttar ju fan ner den lätt med mina skarpa yx så jag rekomenderar ALLA använda den om jag kommer! Bara lätta OBA, dock inte många som får behålla varken mur eller farm då jag kommer.

Och om Alliansne använt detta själva (alltså yx) och inte spjut och svärd som dom flesta ändå gjort så kanske... Själv har jag inte använt milisen nångång, dock bara fått spejj attacker eller nån fejk på mig : )
 

DeletedUser

Guest
Jag kan säga att jag spelade i alliansen ett tag innan jag slutade på v.15. Alla tror att alliansen är dåliga pga dom är låga i poäng. Dom flästa har mer en ett nic. Och när jag var där så var deras mål: Pumpa upp LK sedan kattas. Sen farma/förstöra Disney...

Och varför slutade du och inte gjorde som *host* alla kommer göra?! De jag pratat med i alliansen som har nåt att komma med säger enbart hur dumt detta "krig" var och de inte hade nåt att säga till om och de gärna nu skulle stötta disney : )

Vet även att flera av ledarna från de olika allianserna frågat om de finns chans komma med i disney. I got that on print ;)
 

DeletedUser

Guest
Skojar du med mig eller?

Tror du seriöst ni skulle ägt de om millis inte fanns? Jag vet inte vilken värld du lever i men troligen noob världen ;) Säger inte att jag är bättre men du får fan inse att ni är ett gäng n00bs som inte vet vad akademi är än...

Jag spelar inte i alliansen, men utan millis så tror jag Disney inte skulle ha haft det lätt.

Haha du säger att du inte är bättre men VI vet inte vad akademi är. Vad fan är du då?
 

DeletedUser

Guest
Jag spelar inte i alliansen, men utan millis så tror jag Disney inte skulle ha haft det lätt.

Haha du säger att du inte är bättre men VI vet inte vad akademi är. Vad fan är du då?

jag vet iaf vad det är. Och visst Disney hade inte haft det lätt utan millis men tror inte alliansen hade vunnit ändå...
 

DeletedUser

Guest
?

Jag spelar inte i alliansen, men utan millis så tror jag Disney inte skulle ha haft det lätt.

JAG spelade tyvärr i Alliansen., OCH det hade inget med millis att gör...

utdrag från det delade forumet.

"en spelare : Shit jag är rensad... igen.
annan spelare: jaså?... varför duckade du inte och drog upp milisen?
en spelare: jag missade det.
annan spelare: vaa!!!??? varför???
en spelare: jag spelade GTA....
annan spelare: släng upp rapporten i BB
en spelare: vad är BB???????????"

tror det säger allt.......... :(
 

DeletedUser

Guest
JAG spelade tyvärr i Alliansen., OCH det hade inget med millis att gör...

utdrag från det delade forumet.

"en spelare : Shit jag är rensad... igen.
annan spelare: jaså?... varför duckade du inte och drog upp milisen?
en spelare: jag missade det.
annan spelare: vaa!!!??? varför???
en spelare: jag spelade GTA....
annan spelare: släng upp rapporten i BB
en spelare: vad är BB???????????"

tror det säger allt.......... :(

Vi är alla barn i början, men det är fustrerande när man är med i situaionen, men mycket roande att få det serverat vid sidan om:D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp