Västra Världen går ut i krig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest

Värld 15 vid sträckta ängar sken grönt under solens värme. Folket firade och festade kvällarna långa i sommar kvällarnas värme.

Men freden varar aldrig för evigt, och allt måste ha ett slut för att kunna börja på nytt.

Den västra världen i värld 15 har blivit hotad, förnedrad och förödmjukad av en stam, en stam som har fått för stort ego och ansett att dem är dem rättmätiga ägarna till den västra världen. Men detta är fel, och dem har fel.

Därför har vi Västra Alliansen, en allians av hedersamma stammar och medlemmar, som är här för att föra stabilitet och rättvisa åt den västra världen. Vi är här för att kunna återställa freden åt den västra världen och värld 15.


Därför går vi medlemmar i västra alliansen i krig.

SYC
=Ost=
WWI
ZI
=OstA=
~VW~
~VW-a~
CN
HoN
B.A.D

Vi har med i detta utlägg förklarat öppet krig mot stammen Disney, För att återställa stabiliteten i världen och förinta dem som har skapat så mycket hot och hat mot dem själva genom hotbrev och farming av ens egen stam.

Vi önskar er i Disney ett got och lyckat krig mot oss i Västra Alliansen.

Vi välkomnar alla som vill delta i kriget mot denna stam


ÄRA OCH HEDER ÅT VÄSTRAALLIANSEN OCH DESS MEDLEMMAR!
 

DeletedUser

Guest
told'ya that pre-bash was bad 4 u guys <3

GLHF för alliansen :)
 

DeletedUser

Guest
Farmerna attackerar!

:D

Lycka till, Disney är ett par tecknade fjollor! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Grattis Disney, nu har ni fått en gangbang över er pga eran onödigt höga oba och sökande efter uppmärksamhet genom det..;)
 

Bananradar

Member
Reaktionspoäng
0

Värld 15 vid sträckta ängar sken grönt under solens värme. Folket firade och festade kvällarna långa i sommar kvällarnas värme.

Men freden varar aldrig för evigt, och allt måste ha ett slut för att kunna börja på nytt.

Den västra världen i värld 15 har blivit hotad, förnedrad och förödmjukad av en stam, en stam som har fått för stort ego och ansett att dem är dem rättmätiga ägarna till den västra världen. Men detta är fel, och dem har fel.

Därför har vi Västra Alliansen, en allians av hedersamma stammar och medlemmar, som är här för att föra stabilitet och rättvisa åt den västra världen. Vi är här för att kunna återställa freden åt den västra världen och värld 15.


Därför går vi medlemmar i västra alliansen i krig.

SYC
=Ost=
WWI
ZI
=OstA=
~VW~
~VW-a~
CN
HoN
B.A.D

Vi har med i detta utlägg förklarat öppet krig mot stammen Disney, För att återställa stabiliteten i världen och förinta dem som har skapat så mycket hot och hat mot dem själva genom hotbrev och farming av ens egen stam.

Vi önskar er i Disney ett got och lyckat krig mot oss i Västra Alliansen.

Vi välkomnar alla som vill delta i kriget mot denna stam


ÄRA OCH HEDER ÅT VÄSTRAALLIANSEN OCH DESS MEDLEMMAR!


Detta var ju bara så väntat ^^ lycka till dårå
 

DeletedUser

Guest
Mycket trevligt att få 10 stammar mot sig när man själv är 1 men vi ska stå upp och visa värld 15 att vi är här för 1 sak och det är att "Vinna Värld 15"
 

DeletedUser

Guest
Haha, enligt mig är det rätt meningslöst för dom att förklara krig mot Disney redan nu. Dom har endå inte tillräkligt med trupper att rensa någon + ingen kan adla, närmst är Disney där 3-4 medlemmar kommer ha adel inom 1-2 veckor.

Smart av Disney att provocera fram detta, då får man en anledning att farma dem, troligen det dom ville ;)

Hejja mina kära Disneyhjältar:cool:
 

DeletedUser

Guest
Har inte något förakt mot Disney eller de andra stammarna, dock tror jag att Den västra alliansen får det svårt att plocka Disney, dessutom utan adlar +/- kattas?:confused:
 
Reaktionspoäng
0
Haha, enligt mig är det rätt meningslöst för dom att förklara krig mot Disney redan nu. Dom har endå inte tillräkligt med trupper att rensa någon + ingen kan adla, närmst är Disney där 3-4 medlemmar kommer ha adel inom 1-2 veckor.

Smart av Disney att provocera fram detta, då får man en anledning att farma dem, troligen det dom ville ;)

Hejja mina kära Disneyhjältar:cool:

Spela inte Law, du kommer bli kattad först:)
 

DeletedUser

Guest
Som man bäddar får man ligga?

Jag ligger med nöjje, detta var något vi visste skulle komma.
Men inte vikar vi ner oss för det?

Lets fight dudes.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till alliansen! Inte för att ni lär behöva det, det kommer nog gå ganska lätt.
 

DeletedUser

Guest
Vill bara säga.

När ni endå är igång.

Dra med er 3 stammar till :*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp