Värsta nicks

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Härligt, hon lär vara den enda.
Forumet är inte rätt plats för personliga påhopp, det får tas på Skype eller dylikt. Tycker att det har gått lite långt när jag får sitta på det externa forumet och agera moraltant.

Återigen misstar ni mig, trodde svenska skolan var bättre på att lära ut det där med att läsa, jag klagar inte på att ni lägger upp listan på spelarna i min stam utan jag klagar på den stora respektlösheten som råder på tribalwars. Något är ju väldigt fel när jag av alla spelare får sitta och agera moraltant kan jag tycka.

I min mening ligger problemet inte hos den svenska skolans utlärning, utan snarare hos elevernas ovillighet samt brist på motivation. Mina lingvistiska kunskaper har utvecklats snabbt under mina skolår, så det är snarare den enskilda inkompetenta individen du får ge dig på. Annars kan du ju rösta på Vänsterpartiet om du vill ha mer pengar inom skolan. Dessutom tycker jag att det snarare är du som bör bättra på dina skriftliga färdigheter. Det svenska språket har, till skillnad från bl.a. det tyska och franska språket, nämligen en lång tradition av att vara läsbart för alla som över huvud taget kan läsa. Ditt inläggs mening kan ses som svårförståeligt och bör således skrivas på ett enklare maner.

Puss.
 

Noob Saibot

Member
Reaktionspoäng
0
Jahapp, har slutligen bara en sak att säga till er i Värsta.....

UMADBRO?
Å andra sidan är detta mitt sista inlägg i denna tråd, pallar inte hålla på med er mer jag har fått mitt sagt iaf.
Over and out :)
 

DeletedUser

Guest
Snyggt, verkligen. Bra jobbat och jättemoget av dig (Y)
Låt folk fejknicka för tusan om det är det de vill. Stör det dig? Om du har emot någon i stammen ta ett snack med dom istället för att sjunka så lågt och göra detta. Lågt siktat grabben.
 

Noob Saibot

Member
Reaktionspoäng
0
Snyggt, verkligen. Bra jobbat och jättemoget av dig (Y)
Låt folk fejknicka för tusan om det är det de vill. Stör det dig? Om du har emot någon i stammen ta ett snack med dom istället för att sjunka så lågt och göra detta. Lågt siktat grabben.

Snart kommer era nicks också upp, oroa dig inte ;)
 

DeletedUser

Guest
LoL fatto kommenterar sig själv o förnekar XD ifall du inte kommer ihåg så ansökte du på v15 med det nicket till oss i O-G men blev dissad:D

Ja det är jag :D Men dock fel -.- pallar dock ej trolla mer.
Sa ju att jag kommer att hämnas Adam ;) Synd att jag inte är nära dig, We comin for you!
// Fatto & Dampen

Har dock inget emot keyser & co egentligen, men xoniva detta får du för att du tjalla nick i HP4
kemo har jag inget emot heller egentligen.
 
Senast redigerad av en moderator:

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Vafan blandar alla in mig för? Dessutom fick du mig aldrig kickad från dampens konto. Allt var skådespeleri ^_^ Jag har alltid haft en dispyt med dig, det det du om. Men inte ens jag sjunker såhär lågt, så gräv ner stridsyxan någon gång och ge upp. Saker som har hänt har hänt men det var så jävla längesen.

Skrev du först..

Sa ju att jag kommer att hämnas Adam ;)

... kom ett par inlägg senare. Hur var det med nivån fatto? Ser fram emot att få dig på besök, kan slå på kaffet redan nu ;-)
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
..som sagt; privata dispyter får tas via pm/skajp etc. Håll er åtminstone någorlunda till det lite lösa ämnet!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Forumet är inte rätt plats för personliga påhopp, det får tas på Skype eller dylikt. Tycker att det har gått lite långt när jag får sitta på det externa forumet och agera moraltant.



I min mening ligger problemet inte hos den svenska skolans utlärning, utan snarare hos elevernas ovillighet samt brist på motivation. Mina lingvistiska kunskaper har utvecklats snabbt under mina skolår, så det är snarare den enskilda inkompetenta individen du får ge dig på. Annars kan du ju rösta på Vänsterpartiet om du vill ha mer pengar inom skolan. Dessutom tycker jag att det snarare är du som bör bättra på dina skriftliga färdigheter. Det svenska språket har, till skillnad Onfrån bl.a. det tyska och franska språket, nämligen en lång tradition av att vara läsbart för alla som över huvud taget kan läsa. Ditt inläggs mening kan ses som svårförståeligt och bör således skrivas på ett enklare maner.

Puss.
¨
Påhopp ? Rätt åt han

Och ...Ska komma från dig ?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp