Värsta nicks

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Noob Saibot

Member
Reaktionspoäng
0
peggy bundy - kemo/hehe12
Al. Bundy - jokern ( LOL )
Kelly Bundy - keyser
Shaving Ryans privates - Adam/TGOW (haha ägd)
Bud Bundy - xoniva


Finns fler i lager :awsm:
 

DeletedUser

Guest
har du fler som du är nästan helt 100 på så läg gärna upp de eller skicka det som pm till mig.
 

DeletedUser

Guest
Gissa vem som sitter bakom Abel? Den ni!

Ännu mera bevis på stor mognad och respekt visas på tw, jag är så stolt över spelare ibland =)
 

DeletedUser

Guest
Missta mig inte, jag visar inte missnöje bara för att du är på den stammen jag spelar i, det vore ju hyckleri. Jag tycker alltid att spelare som sysslar med denna form av propaganda är riktigt låga och saknar respekt till andra spelare. Tråkigt, mycket tråkigt att det här är vad tw har blivit på senare tid, en flock med pojkar som finner lycka och självuppskattning genom att förstöra för andra. Hoppas din mamma är stolt över dig =)
 

Noob Saibot

Member
Reaktionspoäng
0
Missta mig inte, jag visar inte missnöje bara för att du är på den stammen jag spelar i, det vore ju hyckleri. Jag tycker alltid att spelare som sysslar med denna form av propaganda är riktigt låga och saknar respekt till andra spelare. Tråkigt, mycket tråkigt att det här är vad tw har blivit på senare tid, en flock med pojkar som finner lycka och självuppskattning genom att förstöra för andra. Hoppas din mamma är stolt över dig =)

Det är hon verkligen, kan jag lova dig :) Och jag finns inte med i din stam, utan det är någon som läcker rejält och sen råkar det vara så att jag rent utsagt hatar en person i er stam.
Låt oss kalla detta för... kollektiv bestraffning? :)
 

DeletedUser

Guest
Missta mig inte, jag visar inte missnöje bara för att du är på den stammen jag spelar i, det vore ju hyckleri. Jag tycker alltid att spelare som sysslar med denna form av propaganda är riktigt låga och saknar respekt till andra spelare. Tråkigt, mycket tråkigt att det här är vad tw har blivit på senare tid, en flock med pojkar som finner lycka och självuppskattning genom att förstöra för andra. Hoppas din mamma är stolt över dig =)

Haha! kunde fan inte sagt det bättre själv!
 

DeletedUser

Guest
vill ni spela under hemliga nick bör ni inte ta med spelare som avslöjar era nick, så enkelt är det. då hade ni sluppit sitta på externa och klaga på den som släpper listan när ni egentligen bör klaga på de/de i er stam som läcker.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
peggy bundy - kemo/hehe12
Al. Bundy - jokern ( LOL )
Kelly Bundy - keyser
Shaving Ryans privates - Adam/TGOW (haha ägd)
Bud Bundy - xoniva


Finns fler i lager :awsm:

känner du dig stolt nu eller?

jag kan för allt i världen inte förstå hur man kan finna nöje i att sabba för andra på det sättet som du medvetet gör gång på gång. innan du släpper ut nicks på detta sättet kanske du bör fundera över om du skulle vilja att någon gör så mot dig...
 

DeletedUser

Guest
Härligt, hon lär vara den enda.

Nu så får du dessutom öppna ögonen och använda läskunskaperna med. Jag har aldrig påstått att du spelar i "min" stam, jag är ganska väl medveten om motsatsen. Skönt att du fortsätter skjuta på med att stammen läcker, när du säger det två gånger tyder det starkt på att det är en åsikt du vill att vi ska ha i åtanke i ett tappert försök att få oss att tveka på våra egna medlemmar. En fråga dock, har den taktiken fungerat innan för någon med tänkande medlemmar?

Återigen misstar ni mig, trodde svenska skolan var bättre på att lära ut det där med att läsa, jag klagar inte på att ni lägger upp listan på spelarna i min stam utan jag klagar på den stora respektlösheten som råder på tribalwars. Något är ju väldigt fel när jag av alla spelare får sitta och agera moraltant kan jag tycka.

Ni letar efter reaktioner ni inte får. Jag talar för min stam när jag säger att vi inte är oroliga för inre konflikter, oavsett om det finns så har jag och flera hanterat sådana situationer i dussintals världar. Ert tappra försök att oroa någon har fallerat, dock kan jag säga en konsekvens med säkerhet:

Listan på spelare som förtjänar noll respekt i mina och andras ögon har just blivit lite längre
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Listan på spelare som förtjänar noll respekt i mina och andras ögon har just blivit lite längre

Fatto, du har alltid legat på den här listan för mig. Nu föll du ett pinnhål högre i den bara.

Men instämmer i allt Abel har skrivit helt klart. Kommer inte försöka dementera något, säger bara att det ska bli väldigt skoj att se uppmärksamheten vi får nu när vissa utav nicken eventuellt blir röjda. Stora frågan är Fatto, ska du hämnas enbart för att du haft dispyt med kemo? Eller är det p.g.a mig för att jag fick dig kickad i hp-6 från dampens konto som du valde att röja mitt nick? ;)

Ska bli skoj att se om du vågar komma i v18, som du så fint skröt om. Puss på er alla.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Fredrikslayer sitter här och rushar TK också bara för att namedroppa mer ;)
 

DeletedUser

Guest
Fatto, du har alltid legat på den här listan för mig. Nu föll du ett pinnhål högre i den bara.

Men instämmer i allt Abel har skrivit helt klart. Kommer inte försöka dementera något, säger bara att det ska bli väldigt skoj att se uppmärksamheten vi får nu när vissa utav nicken eventuellt blir röjda. Stora frågan är Fatto, ska du hämnas enbart för att du haft dispyt med kemo? Eller är det p.g.a mig för att jag fick dig kickad i hp-6 från dampens konto som du valde att röja mitt nick? ;)

Ska bli skoj att se om du vågar komma i v18, som du så fint skröt om. Puss på er alla.

Vafan blandar alla in mig för? Dessutom fick du mig aldrig kickad från dampens konto. Allt var skådespeleri ^_^ Jag har alltid haft en dispyt med dig, det det du om. Men inte ens jag sjunker såhär lågt, så gräv ner stridsyxan någon gång och ge upp. Saker som har hänt har hänt men det var så jävla längesen.
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp