Världsmedborgare - KOM TILL DET HELIGA BERGET

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Håhå, vackert, vackert!

Fina allusioner, det måste du ha kred för! ^^

Men, vad förbannad jag blir på överfrälsta som går på så där. Har stött på alldeles för många, som inte tar ett nej utan traglar på.

En roande tråd, minsann!

//Evandar
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Åh mäktiga Xenu, vänd bort ditt ditt milda ansiktsutryck mot barbaradlare - ty de vet hur kraftigt de har syndat och hur felaktig svenska de har skrivit. Det går rykten att speciellt feta simpsonstammar går en snabb död till mötes...

[fotnot]: Barbaradlare: Försök växa någon annan stans, dvs ta inte mängder av barbarbyar mitt i havet av storstammar. Sånt rör upp ont blod, i alla världar - även i de ljusa, heliga bergvärldarna. [/fotnot]
 

DeletedUser

Guest
ty jag har skrivit förut,ty jag sagt vad jag vill. men jag är en ängel av mörkret. en ängel som kännar Lucifer och den som inte ska bli nämnd(döden). Ty jag inte stå ut med freden. ty jag kännar den onde. vi lever en era där onskan kämpar mot en annan onska. vi kan inte leva i en fred. de är vår natur. de är vårt liv
 

DeletedUser

Guest
Bäste Dannemails. Om ni nu är så rättfärdiga, varför låter ni ej de fromma barbarerna vara?

Vi ingriper för att säkra barbarernas framtida religiösa frihet.

Vi önskar er lycka till med missionerandet i framtiden - i rimmen.


Mussor min vän och broder,
Alla barbarbyar behöver räddas från att falla in mörkret och hamna under AN's förtryck och fördärv...
Övriga världsmedborgarna har möjlighet att rädda sig själva =)

Jag ber dig, sluta förtrycka, lemlästa dina världsbröder och systrar i AN's namn, bli en ljusets tjänare istället!

mvh


[Tagen eder till vara för AN; ty de skola draga eder
inför domstolar, och i sina synagogor skola de gissla och plåga eder]
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Dementerar å det kraftigaste att vi har synagogor i AN. Tror ingen är jude.

Tja, ska vi inte alla gå med i ljusets stam, förklara evig fred och adla barbarer tills världen slutar?
Sedan går spelet ut på vem som snabbast adlar barbarer och vem som står med tristesen i längden...
 

DeletedUser

Guest
Dementerar å det kraftigaste att vi har synagogor i AN. Tror ingen är jude.

Tja, ska vi inte alla gå med i ljusets stam, förklara evig fred och adla barbarer tills världen slutar?
Sedan går spelet ut på vem som snabbast adlar barbarer och vem som står med tristesen i längden...


Den som kallar kampen mot ondska och mörker för tristess, har nog aldrig provat på det.... Man får kämpa kan jag lova!


Se, ljuset sänder eder åstad såsom får mitt in ibland ulvar.
Varen fördenskull kloka såsom ormar och menlösa såsom duvor.
Tagen eder till vara för AN; ty de skola draga eder
inför domstolar, och i sina synagogor skola de gissla eder
och I skolen föras fram också inför bödlar och lismare,
för ljuset och kampens skull...

Det folk som vandrar i mörkret
skall se ett stort ljus;
ja, över dem som bo i dödsskuggans land
skall ett ljus skina klart.


Ve dem som kalla det onda gott, och det goda ont, dem som göra mörker till ljus, och ljus till mörker,
 

DeletedUser

Guest
Plocka upp tvålen från golvet AN.... så ska ni få en rejäl överraskning som ni säkert gillar ;-)


Låt mig vara nu, låt mina fredliga och kamratliga byar vara kvar! (Säg till UA också, det finns visst lite gamar och asätare där... en i övrigt okej stam...)

mvh
 

DeletedUser

Guest
Man kunde ju ana vilket språk och vilka metoder som ni maktfullkomliga i AN går igång på!
Några av er våldför sig på små och försvarslösa, resten står vid sidan och applåderar...

Lämna mig och mina stackars byar ifred, har aldrig attackerat era byar eller medlemmar....

Mussor, varför stoppar du inte attackerna och adlingen av mig?
Jag utrryckte bara min önskan att inte ge er världsherravälde passivt, aldrig att attackera er... bara stoppa er aggressioner och offensiver!
Ni representerar ni mörker och förtryck i värld 7 just nu...

mvh
 

DeletedUser

Guest
Låt de döda begrava sina döda

Lev väl, men sluta aldrig söka efter ljuset och er skapare!

Signing out!

mvh
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp