Världsmedborgare - KOM TILL DET HELIGA BERGET

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Älsken edra ovänner, och bedjen för dem som förfölja eder

Bli ett ljus och och få slut på ONDSKAN och MÖRKET som faller över Värld 7s alla medborgare just nu....

Alla ni individer/stammar som redan förförts och/eller jagats av AN's eller dess allierades ondska (passivt eller aktivt allierade) OCH alla ni som inte ännu gjort det utan ännu söker få existera utan mörker och ondska... kom med och skapa den nya världen....

Skriv till mig så startar vi broder/systerskapet DET HELIGA BERGET en fredlig grupp som sprider ljus och välkomnar alla tillbaka i vår skapares nåd och famn... (även förlorade själar eller som har syndat, kom med och rädda världen från mörker och krig)

mvh
 

Rayober

New Member
Reaktionspoäng
0
Det va det roligaste på länge :) och jag som trodde att ryktestråden toppade allt här i forumet.
 

DeletedUser

Guest
Älsken edra ovänner, och bedjen för dem som förfölja eder

Bli ett ljus och och få slut på ONDSKAN och MÖRKET som faller över Värld 7s alla medborgare just nu....

Alla ni individer/stammar som redan förförts och/eller jagats av AN's eller dess allierades ondska (passivt eller aktivt allierade) OCH alla ni som inte ännu gjort det utan ännu söker få existera utan mörker och ondska... kom med och skapa den nya världen....

Skriv till mig så startar vi broder/systerskapet DET HELIGA BERGET en fredlig grupp som sprider ljus och välkomnar alla tillbaka i vår skapares nåd och famn... (även förlorade själar eller som har syndat, kom med och rädda världen från mörker och krig)

mvh

På mig faller bara ljus, mörkrets tid har tagit sig en kortare paus.
Vad är tanken att denna fredliga grupp av gamla syndare och förlorade själar skall göra?

Kanske kan ni skriva dikter i internforumet, det är spännande och engagerande :)

För kriga skall ni inte göra ju!!
 

DeletedUser

Guest
På mig faller bara ljus, mörkrets tid har tagit sig en kortare paus.
Vad är tanken att denna fredliga grupp av gamla syndare och förlorade själar skall göra?

Kanske kan ni skriva dikter i internforumet, det är spännande och engagerande :)

För kriga skall ni inte göra ju!!

Min vän, Bli ett ljus och en ledsagare och få slut på ONDSKAN och MÖRKET i värld 7 du med Masse. Du är välkommen precis som alla bröder och systrar i värld 7

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Det är ingen idé. Vi kommer till slut alla rimmas av Score.

Du har fel, det är inte för sent... Mussor, avsäg dig mörkrets förledande tankar och frestelser.. sluta attackera och förfölja dina bröder och systrar i Mammons och ondskans namn... slut fred med din skapare bli ett ljusets och fredens ledsagare för värld 7 istället...

mvh
 

DeletedUser

Guest
Älsken edra ovänner, och bedjen för dem som förfölja eder
Bli ett ljus och och få slut på ONDSKAN och MÖRKET som faller över Värld 7s alla medborgare just nu....
Alla ni individer/stammar som redan förförts och/eller jagats av AN's eller dess allierades ondska (passivt eller aktivt allierade) OCH alla ni som inte ännu gjort det utan ännu söker få existera utan mörker och ondska... kom med och skapa den nya världen....
Skriv till mig så startar vi broder/systerskapet DET HELIGA BERGET en fredlig grupp som sprider ljus och välkomnar alla tillbaka i vår skapares nåd och famn... (även förlorade själar eller som har syndat, kom med och rädda världen från mörker och krig)
mvh

Vi känner Skaparens ordningar och livets grundlag.
1. Du skall inga andra gudar ha jämte AN.
2. Du ska inte göra dig någon bildstod eller avbild av AN, och du ska inte tillbe eller tjäna den avbilden.
3. Du skall inte missbruka Herren din Gud AN´s namn.
4. Du skall tänka på vilodagen.
5. Du skall hedra din stam och AN.
6. Du skall inte dräpa.
7. Du skall inte begå stambytesbrott.
8. Du skall inte stjäla barbar byar.
9. Du skall inte ljuga och svära falskt.
10. Du skall inte ha begärelse eller känna avundsjuka gentemot din nästa.
 

DeletedUser

Guest
Se världsmedborgare... hur mörkret slagit klorna och förfört IloveMnM.... Kom IloveMnM, bli en ljusets och fredens tjänare istället, avsäg dig mammons (ANs) röst, hota och förfölj inte dina systrar och bröder i Värld 7

Du är älskad, vänd inte Värld 7 ryggen, kom och led dina bröder och systrar till DET HELIGA BERGET och sprid ljus och kärlek istället för ondska

mvh
 

DeletedUser

Guest
Det är sagt: 'Du skall icke fresta Herren AN, din Gud.

Herren AN´s Ande är över mig, ty han har smort mig.
Han har satt mig till att förkunna glädjens budskap för de fattiga, till att predika frihet för de fångna och syn för de blinda, ja, till att giva de förtryckta frihet.
 

DeletedUser

Guest
Fader förlåt IloveMnM, han vet inte vad han gör....

Om din högra hand är dig till förförelse, så hugg av den och kasta den ifrån dig; ty det är bättre för dig att en av dina
lemmar fördärvas, än att hela din kropp förgörs av AN och mörkret.
 

DeletedUser

Guest
Också för de andra städerna måste jag förkunna evangelium om Guds rike, ty därtill har jag blivit utsänd.
Om någon vill efterfölja mig, så försake han sig själv och tage sitt kors på sig var dag; så följe han mig.
Ty den som vill bevara sitt liv han skall mista det; men den som mister sitt liv, för min skull, han skall bevara det.
 

DeletedUser

Guest
Världsmedborgare,

Tagen eder till vara för falska profeter (AN), som komma till eder i fårakläder, men invärtes äro glupande ulvar.

Tagen eder till vara för AN; ty de skola draga eder
inför domstolar, och i sina synagogor skola de gissla och plåga eder
 

DeletedUser

Guest
Älsken edra ovänner, och bedjen för dem som förfölja eder

Bli ett ljus och och få slut på ONDSKAN och MÖRKET som faller över Värld 7s alla medborgare just nu....

Alla ni individer/stammar som redan förförts och/eller jagats av AN's eller dess allierades ondska (passivt eller aktivt allierade) OCH alla ni som inte ännu gjort det utan ännu söker få existera utan mörker och ondska... kom med och skapa den nya världen....

Skriv till mig så startar vi broder/systerskapet DET HELIGA BERGET en fredlig grupp som sprider ljus och välkomnar alla tillbaka i vår skapares nåd och famn... (även förlorade själar eller som har syndat, kom med och rädda världen från mörker och krig)

mvh

Det folk som vandrar i mörkret
skall se ett stort ljus;
ja, över dem som bo i AN dödsskuggans land
skall ett ljus skina klart.

Var inte rädd kom så gå med in genom den trånga porten, rädda dina bröder och systrar. Ty vid och bred är den väg som leder till ANs frestelser och ondska. Den port är trång och den väg är smal, som leder till livet, ljuset och freden här i värld 7.
 

DeletedUser

Guest
ty är AN de störta. Men deta är ett krigs spel där den störta är den som vinner. Lite onska ska få finnas. jag började spela som många andra deta spel bara för att kriga och fördriva tiden. jag skulle sluta spela deta spel om de råde fred och inge krig. låt de finnas en stormakt som förser oss med "onska". själv anser jag att AN är sickliga krigare som vet vad dom gör. säger inte ödmjuka för de skulle vara en löng så tungan blir blå. jag respekterar den som kan kriga bästa av alla

MvH blood
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Uhmm.. Berget av ljus? Slåss mot AN?..

Skulle använda en synonym på det.. Rimmen.
 

Rogerman

Member
Reaktionspoäng
0
Haha, detta var den roligaste tråden på länge! Jag förstår att du fick panik dannemails, när du hamnade under anfall.
Och nu ber du till övriga v7 att ni ska bilda en fredlig stam, som kan fortsätta adla barbarer - som du och din stam gjort till 80%.

Varför inte bita i det sura äpplet och förstå varför vi anfaller!?!?!

men men, det e bara ett spel...du kör din stil och vi kör våran.
 

DeletedUser

Guest
Stäng denna tråd,
nu är det mest repete mode på smörjan
Denna tråd kommer inte att tillföra mer än repriser, repriser och åter repriser
 

DeletedUser

Guest
Masse1969 du är reprisen på dig själv - agera nytt i V7 eller ruttna i chatten.... lisma för de stora och fega... (Gud älskar dock alla sina barn.. även dig.. och din rimm ;-)

Finns det några individer som inte är rädda och som inte gömmer sig bakom onda och förtryckande AN mörkret? T ex... Just nu är jag attackerad... ca700 attacker konstant sen 19/6 kl00:49...

M A O - Medlemmar av de största stammarna AN samt UA attackerar mig..... jag har inte ens attackerat dem och jag är inte ens topp 100 i spelarstorlek.... men de gillar att förfölja och slakta små och svaga... (i anden är de dock veka, de förnekar sin skapare... i rädsla för ljuset och för den skam de bär på...)

Ni som har vill sprida ljus och rättvisa... går ur AN och dess lakej församlingar, bilda istället en pakt mot ondska och feghet istället... tala öppet och brett om det... och låt dem inte sänka Värld 7 i mörker... men förlåt dem och acceptera de sm syndat så att ljuset och vår skapares frid kan omsluta oss vi tidens ände....

Hör av er till mig, eller låt mig veta, så startar vi/jag går med som en världsmedborgare i en rörelse mot mörkrets makter..... och föressten ni som hyllar AN och dess allierade? Vad har de förfört er med? På vilket sätt är de stolta och ärorika krigare? Ni är förtryckta och vågar inte tala och agera i rädsla för deras hot? Säg nej till Mammons mörker och befria Värld 7 och era själar!

Jag söker inte räddning personligen, jag vill se Värld 7 fri från mörker och förtryck
mvh

I begynnelsen skapade Gud himmel och jord.
Och jorden var öde och tom, och mörker var över djupet, och Guds Ande svävade över vattnet.
Och Gud sade: »Varde ljus»; och det vart ljus. Och Gud såg att ljuset var gott; och Gud skilde ljuset från mörkret.


Ty de ogudaktige berömmer sig av sin själs lystnad, och de rovgiriga talar förgripligt och föraktar ljuset och HERREN.
Deras munnar är full av förbannelse, av svek och förtryck; deras tungor gömmer olycka och fördärv.

När de onda draga emot eder och vilja uppsluka eer, då stappla de själva och falla, edra motståndare och fiender.
Om ock en här lägrar sig mot oss, så fruktar ändå icke våra hjärtan; om krig uppstår mot oss, så är vi dock trygga.
 

DeletedUser

Guest
Till och med Mussor... som just nu är nån form av officiell talesman för mörkret AN, attackerar mig personligen....

Mussor, lämna mörkret sprid ljus och förlåtelse istället ... stanna och ruttna ej i fördärvets sjö =)

mvh
 

DeletedUser

Guest
Till och med Mussor... som just nu är nån form av officiell talesman för mörkret AN, attackerar mig personligen....

Mussor, lämna mörkret sprid ljus och förlåtelse istället ... stanna och ruttna ej i fördärvets sjö =)

mvh

Bäste Dannemails. Om ni nu är så rättfärdiga, varför låter ni ej de fromma barbarerna vara?

Vi ingriper för att säkra barbarernas framtida religiösa frihet.

Bifogar här ett dokument som visar omfattningen av ert tvångsdöpande.

Vi önskar er lycka till med missionerandet i framtiden - i rimmen.

pstadlingar.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp