Världskriget - Stats

DeletedUser

Guest
Haha! Vadå "Vi vill inte ha med WES på vår sida i statistiken eftersom de inte är på vår sida."? Så kan du ju definitivt inte säga. Vems sida ska WES vara på då? Om inte WES hade funnits så hade yyigys varit betydligt mindre, eller så hade ni fått lite mer å göra. Så det är ju självklart att dom ska vara med på statsen på eran sida. Dom är ju på eran sida i kriget.

Sen så tycker jag att det är beklagligt att ni skriver sånt om dom som är på eran sida i kriget. Dom har kämpat mot oss, gjort hela processen utdragen och ni vill inte veta av dom. Bra där

Att de slagits mot er har knappast varit någon nackdel för oss, det har jag aldrig sagt. Men vänner och allierade brukar inte slåss mot varandra, såvitt jag vet. Men vi kanske har olika uppfattningar om sånt, vad vet jag.

Upprepar "Er fiende är inte nödvändigtvis samma sak som vår vän." eftersom du inte förstod första gången.

En annan sak också... Hade ni inte tagit med WES i statsen om dom hade köttat oss? Ja, det hade ni gjort. Ni skämmer bara ut er själva här på forumet. Visar helt klart vilka ni är, när eran ledare går ut med förnekelser.

Vad jag kan se har du i stort sett bara vänt på det jag skrev. Stämmer lika bra in på båda parter, skulle jag säga. Alla vill få sin egen sida i så bra dager som möjligt. Så om jag genom att påpeka det skämmer ut mig vet jag inte riktigt. Snarare du som skämmer ut dig med dina halmdockor.

Patetiskt, de är ett ord som passar bra.

Här kan man snacka om sten i glashus.
 

DeletedUser

Guest
Ugabug sa:
Blutoni sa:
En annan sak också... Hade ni inte tagit med WES i statsen om dom hade köttat oss? Ja, det hade ni gjort. Ni skämmer bara ut er själva här på forumet. Visar helt klart vilka ni är, när eran ledare går ut med förnekelser.
Vad jag kan se har du i stort sett bara vänt på det jag skrev. Stämmer lika bra in på båda parter, skulle jag säga. Alla vill få sin egen sida i så bra dager som möjligt. Så om jag genom att påpeka det skämmer ut mig vet jag inte riktigt. Snarare du som skämmer ut dig med dina halmdockor.

Där har ni anledningen till att WES tagits med, att TFR tagits med, att WHOP! tagits med, att före detta WWW tagits med. Att piaz tagits med, att Goeburk tagits med, att Daemon.exe tagits med. Alla vill få sin sida att se så bra ut som möjligt.

Det finns lögn, förbannad lögn, och det finns statistik
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom alla som är emot oss så är dom våra fienden. Ni är våra fienden, WES är våra fiender och det är ett världskrig. Två sidor. Så om WES inte är på våran sida, vem sida är dom på, när det bara finns två sidor? Horden är inte på samma sida som oss, vilken sida är dom på? WES och Horden är på samma sida, även om inte det är eran vän. Ni krigar fortfarande mot samma stammar. I ett världskrig där det finns två sidor. Förstår ni bättre nu?

Men det är lågt och gå ut och förneka WES rakt av. Hade jag varit i era skor så skulle jag ge dom respekt för att som en liten stam, vågat stå på sig och gå mot oss, gå med eran sida.

Ni får lägga upp vilka stats ni vill som visar bättre för er, men då ska inte eran ledare komma ut o säga vilka vi ska ta med och vilka vi inte ska ta med.

Ni tog bara med era bedrifter medans vi tog med en bättre helhetsbild över hur det går i världskriget, eftersom det är i den tråden vi skriver i.

(Antar att Päron blev lite lack på mig, nya fina incs :) )
 

DeletedUser

Guest
Eftersom alla som är emot oss så är dom våra fienden. Ni är våra fienden, WES är våra fiender och det är ett världskrig. Två sidor. Så om WES inte är på våran sida, vem sida är dom på, när det bara finns två sidor? Horden är inte på samma sida som oss, vilken sida är dom på? WES och Horden är på samma sida, även om inte det är eran vän. Ni krigar fortfarande mot samma stammar. I ett världskrig där det finns två sidor. Förstår ni bättre nu?

Men det är lågt och gå ut och förneka WES rakt av. Hade jag varit i era skor så skulle jag ge dom respekt för att som en liten stam, vågat stå på sig och gå mot oss, gå med eran sida.

Ni får lägga upp vilka stats ni vill som visar bättre för er, men då ska inte eran ledare komma ut o säga vilka vi ska ta med och vilka vi inte ska ta med.

Ni tog bara med era bedrifter medans vi tog med en bättre helhetsbild över hur det går i världskriget, eftersom det är i den tråden vi skriver i.

(Antar att Päron blev lite lack på mig, nya fina incs :) )

han kan endå bara internadla så du behöver inte vara rädd :D
 

clone042

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: FTW! SB
Players:

Side 2:
Tribes: Horden yyigys Shadow WES
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 504
Sida 2: 420
Skillnad: 84

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 226
Sida 2: 114
Skillnad: 112

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,612,488
Sida 2: 3,470,398
Skillnad: 1,142,090

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,119,928
Sida 2: 1,112,314
Skillnad: 1,007,614

image.php
 

DeletedUser

Guest
Hoppas ni inte är nöjda med dem siffrorna :rolleyes:

OK siffror tack vare att SB imponerar.. Ja det kanske tillomed blir så att FTW mergar upp i SB istället för tvärtom? (för nog kommer det mergas allt)

FTW! själva imponerar föga - Blickar man på adlingsvinnare vs adlingsförlorare så ligger ju FTW! i topp på båda - Totalt på en vecka så går ni runt 40-50 byar plus medan Horden då under samma veckor går uppemot 300 byar plus :cool:

Vi äter er i svansen (in case if U havent yet noticed)
 
Senast redigerad av en moderator:

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Nänänänä:D

Eldfågel i Shadow blev ju abrbar nu också, så fler barbs till oss:) (och päronsoda om han pallrar sig ner hit)
 

DeletedUser

Guest
roligt att horden skryter om adlingar av spelare som inte ens spelar :p
 

DeletedUser

Guest
Spelare nära oss tenderar att bli inaktiva - Skulle ju vara dumt av oss att inte plocka skörden av hårt arbete :rolleyes:

Att sedan en majoritet av spelare intill oss håller låg profil gör det ju också svårt att inte gå via någon av spelarna för att komma närmre de just nu aktiva -

All heder åt spelare som härdar genom ett flera veckors stålregn - Nämner ett namn och det är såklart Simon Wiberg :cool: "He got some legendary status"

For the Horde -
 

DeletedUser

Guest
fast det finns ju en del FTW! offer med, goeburk, eldfågel, fanns det inte någon tryffel med också?

bra jobbat simon!
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Side 1:
Tribes: FTW!
Players:

Side 2:
Tribes: Horden
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 167
Sida 2: 69
Skillnad: 98

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 33
Skillnad: 17

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,558,776
Sida 2: 616,924
Skillnad: 941,852

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 139,768
Sida 2: 318,143
Skillnad: 178,375

image.php
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Side 1:
Tribes: FTW! SB
Players:

Side 2:
Tribes: Horden Shadow yyigys WES DM.
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 212
Sida 2: 106
Skillnad: 106

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 70
Sida 2: 37
Skillnad: 33

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,886,038
Sida 2: 834,268
Skillnad: 1,051,770

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 657,479
Sida 2: 353,000
Skillnad: 304,479

image.php
 
Topp