Världskriget - Stats

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes: SB FTW! TFR WHOP!
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 413
Sida 2: 149
Skillnad: 264

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,977,487
Sida 2: 1,406,466
Skillnad: 2,571,021

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes: FTW! SB
Players:

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 111
Sida 2: 29
Skillnad: 82

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,079,071
Sida 2: 280,322
Skillnad: 798,749

image.php
 

clone042

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: SB FTW!
Players:

Side 2:
Tribes: Horden yyigys Shadow DM. WES
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 482
Sida 2: 464
Skillnad: 18

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 298
Sida 2: 135
Skillnad: 163

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,297,439
Sida 2: 3,741,746
Skillnad: 555,693

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,867,212
Sida 2: 1,306,461
Skillnad: 1,560,751

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ni Ftw! muppar lägger ju bara upp menlös propaganda, eller menar ni på allvar att ni KRIGAR mot DM och WES?

Kan vi också göra isf ;)

Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes: FTW! SB WES Btw TFR
Players: daemon.exe

Timeframe: Förra månaden


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 528
Sida 2: 146
Skillnad: 382

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,097,880
Sida 2: 1,373,874
Skillnad: 3,724,006

image.php
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Men skojar du?! Om dom krigar mot oss, ska vi inte då kriga mot dom? Ha lite fakta innan du skriver meningslösa grejer här.
De är du som kör med propaganda. Det är ett världskrig och du postar bara Horden vs SB, FTW!. Lägg upp riktiga stats när vi skriver i Världskriget-stats tråden inte Horden vs SB, FTW! stats.

WES gick in i kriget eftersom deras allierade, yyigys gick in i kriget. Räknas dom då inte? Eller har jag fel?
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Och vad fan gör WES på vår sida?

De har ju förklarat krig mott oss, inte er^^ (elr?)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att det är det som är poängen med det Päronsoda säger, för om man kollar TW-stats så ser man att Horden tar minst lika många byar från WES som SB och FTW! gör.

Även om jag inte är helt insatt i värld 6 (spelar inte där längre) så låter det som propaganda i mina öron iaf.

Just my 2 cents :)
 

DeletedUser

Guest
Ni Ftw! muppar lägger ju bara upp menlös propaganda, eller menar ni på allvar att ni KRIGAR mot DM och WES?

Kan vi också göra isf ;)

Fortf missvisande stats då du bara har Horden på en sida, borde vara WES, DM, Shadow osv på den sidan också, :)
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Har aldrig hört att ni har en krigsförklarning mot WES så det är ju ändå ingen idé att räkna med dom på er sida...

Side 1:
Tribes: FTW! SB Btw TFR
Players:

Side 2:
Tribes: Horden yyigys WES DM. Shadow
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 486
Sida 2: 459
Skillnad: 27

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 300
Sida 2: 187
Skillnad: 113

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,302,818
Sida 2: 3,705,289
Skillnad: 597,529

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,875,218
Sida 2: 1,817,357
Skillnad: 1,057,861

image.php
 

DeletedUser

Guest
Fortf missvisande stats då du bara har Horden på en sida, borde vara WES, DM, Shadow osv på den sidan också, :)

Du kan inte ha mer fel min lille vän;)

Ju fler stammar man lägger till desto mer missvisande blir statestiken.

Blir ju bara svårare att se vem som adlar vem då.

Jag lägger upp stats som representerar Hordens deltagande i världskriget, så hur är det missvisande?

Däremot att ni tex tar med DM, som knappt existerar längre, är missvisande.
 

DeletedUser

Guest
Statistiken talar sitt tydliga språk, Horden går fram som en ångvält & äter glupskt upp mängder med fiendebyar. Creds till er, ni lyckas bra!

Dock får deras små stackars allierade agera slagpåsar som bara blir mer & mer sönder bombarderade. :eek:

Vad som händer när slagpåsarna är borta, det är frågan. ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Päron, hur kan du säga att ni också plockar byar från WES. Jag är 99% säker på att det är internadlingar. Om ni nu krigar mot dom, så kan ju du visa lite rens rapporter på de, så att vi får det bekräftat. Sen så vill ju veta varför ni har "förklarat" krig mot WES som är på eran sida i kriget.

Horden vs SB, FTW! är visledande då det verkligen inte visar en helheltsbild över hur det går för världskriget. Man räknar med alla parter för att få en riktig bild. Annars kan vi lägga upp en massa stats över SB, FTW! vs yyigys. Då blir det en helt annan bild. Så nästa gång du lägger upp stats, ta med alla stammer som är involverade i detta. Är så trött på dina "Horden vs FTW!, SB" stats du lägger upp varannan dag.
 

DeletedUser

Guest
Är så trött på dina "Horden vs FTW!, SB" stats du lägger upp varannan dag.

Klart du är, eftersom de inte är till er fördel. Det är därför du är så upprörd över att vi väljer att bara visa vår del av kriget. Hade varit en helt annan sak om ni köttade oss, inte sant?

Vi vill inte ha med WES på vår sida i statistiken eftersom de inte är på vår sida. Er fiende är inte nödvändigtvis samma sak som vår vän. Om man ska gå efter hur ni verkar tänka så borde jag ta med alla gamla DaDs-spelare på er sida i statistiken... vi har trots allt krigat mot dem. Ta för all del med WES separat, eller på "FTW/SBs krigsstatistik". Vår sida hör de dock inte hemma på.
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Klart du är, eftersom de inte är till er fördel. Det är därför du är så upprörd över att vi väljer att bara visa vår del av kriget. Hade varit en helt annan sak om ni köttade oss, inte sant?

Vi vill inte ha med WES på vår sida i statistiken eftersom de inte är på vår sida. Er fiende är inte nödvändigtvis samma sak som vår vän. Om man ska gå efter hur ni verkar tänka så borde jag ta med alla gamla DaDs-spelare på er sida i statistiken... vi har trots allt krigat mot dem. Ta för all del med WES separat, eller på "FTW/SBs krigsstatistik". Vår sida hör de dock inte hemma på.

Haha! Vadå "Vi vill inte ha med WES på vår sida i statistiken eftersom de inte är på vår sida."? Så kan du ju definitivt inte säga. Vems sida ska WES vara på då? Om inte WES hade funnits så hade yyigys varit betydligt mindre, eller så hade ni fått lite mer å göra. Så det är ju självklart att dom ska vara med på statsen på eran sida. Dom är ju på eran sida i kriget.

Sen så tycker jag att det är beklagligt att ni skriver sånt om dom som är på eran sida i kriget. Dom har kämpat mot oss, gjort hela processen utdragen och ni vill inte veta av dom. Bra där ;)

Nej, jag är definitivt inte upprörd. Det hade ju varit dåligt av er om ni inte plockade byar, eller hur? Det jag blir sne på är att ni inte tar med alla som är inblandade i det hela. Det är ett världskrig som sagt, inte ett krig bara mellan Horden mot FTW! o SB. Om det hade varit de, så vet vi alla hur det hade sett ut på kartan i dagsläget, å då skulle ni knappast lägga upp Horden vs SB, FTW! stats på forumet.

En annan sak också... Hade ni inte tagit med WES i statsen om dom hade köttat oss? Ja, det hade ni gjort. Ni skämmer bara ut er själva här på forumet. Visar helt klart vilka ni är, när eran ledare går ut med förnekelser.

Patetiskt, de är ett ord som passar bra.
 

DeletedUser

Guest
Klart du är, eftersom de inte är till er fördel. Det är därför du är så upprörd över att vi väljer att bara visa vår del av kriget. Hade varit en helt annan sak om ni köttade oss, inte sant?

Vi vill inte ha med WES på vår sida i statistiken eftersom de inte är på vår sida. Er fiende är inte nödvändigtvis samma sak som vår vän. Om man ska gå efter hur ni verkar tänka så borde jag ta med alla gamla DaDs-spelare på er sida i statistiken... vi har trots allt krigat mot dem. Ta för all del med WES separat, eller på "FTW/SBs krigsstatistik". Vår sida hör de dock inte hemma på.

du är för inaktiv för att räknas med i kriget ;)
 
Topp