Världskrig

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Om barbarer bygger trupper så blir ju dom som spelare och man måste rensa dom innan man farmar och det vill man ju inte :O
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Man kanske kan ha dem som typ "slavar" för antingen att man kan välja vilka som dem skall attackera. eller att alla cpu spelarna måste adlas innan man får adla över gränserna!

I V12 fanns det barbarer som attackerade, även om det mestadels var spelare som startade om och skickade ut attackerna sina innan de blev grå, jag hade personligen ett inkommande adelståg från en barbarby.. Så det är nästan som CPU spelare, man kan med andra ord skapa sin egen CPU spelare bara man vill och orkar göra det (notera att detta enbart fungerar så länge man äger 1 by) och vad jag vet så är det inte något brott emot reglementet de har här i tribalwars.

Btw, tänk er synen i tw-stats om att bli adlad av en barbar, vilken skam :p
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
I V12 fanns det barbarer som attackerade, även om det mestadels var spelare som startade om och skickade ut attackerna sina innan de blev grå, jag hade personligen ett inkommande adelståg från en barbarby.. Så det är nästan som CPU spelare, man kan med andra ord skapa sin egen CPU spelare bara man vill och orkar göra det (notera att detta enbart fungerar så länge man äger 1 by) och vad jag vet så är det inte något brott emot reglementet de har här i tribalwars.

Btw, tänk er synen i tw-stats om att bli adlad av en barbar, vilken skam :p



Hahaha aaa :)
 
Topp