Värld 50

DeletedUser

Guest
Är det försent att hoppa på eran "elite"stam?:awsm:
Såg det först idag att w50 kommer att börja idag. Funderade först på att starta direkt? Kan väl inte göra så mycket om man nu är "pro"? :rolleyes:
Låter dock som om vi är lite för lite folk för att kunna köra en helsvensk stam tyvärr :/

Finns på skype om någon vill veta av mig i stammen:D skype: Fridh91
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Är det försent att hoppa på eran "elite"stam?:awsm:
Såg det först idag att w50 kommer att börja idag. Funderade först på att starta direkt? Kan väl inte göra så mycket om man nu är "pro"? :rolleyes:
Låter dock som om vi är lite för lite folk för att kunna köra en helsvensk stam tyvärr :/

Finns på skype om någon vill veta av mig i stammen:D skype: Fridh91
var väll redag vi skulle börja, lr?...
 

DeletedUser

Guest
May 12,2010 00:35

World 50 will start on Monday the 17th at around 18:00 server time.
 

DeletedUser

Guest
Speltajm.. Lägger in dej på listan :)
Fridh. Kan jag lägga in dej också? :)

Jag har inget bättre för mig ändå hehe har inte hittat någon anna stam iaf. Fast är det inte lite väl sent att börja på fredagen?^^ jag som tänkt börja på onsdagen:rolleyes:

är du med fridh??? i sådana fall:awsm::awsm:

Om ni ser till att sköta er fint så ska jag nog kunna vara med och lira lite. Hoppas påå en rolig runda:) måste då hitta en rolig stam också haha
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
fridh sa:
Jag har inget bättre för mig ändå hehe har inte hittat någon anna stam iaf. Fast är det inte lite väl sent att börja på fredagen?^^ jag som tänkt börja på onsdagen

på onsdagen har dom forfarande 3000-4000 som går med varje dag och då blir vi fortfarande snabbt omringade. Då vi inte är så många är det lättare att slå sej inåt mitten än att börja i mitten och slå åt alla håll samtidigt :)
 

DeletedUser

Guest
funderar om man ska starta lite random helt ensam och se om det går bra.

är ju hemma nu till helgen för första gången på överlänge
 
Topp