Värld 4s mest avskydda spelare!

DeletedUser

Guest
Rakt på sak, den spelaren ni avskyr mest i v4.
Namedroppa är ett måste annars behöver ni inte skriva nått.

Jag nominerar spelaren Tw-Noodle.
Tw-Noodle är den drygaste människan jag har mött på. - v4 är nudelfritt.
 

DeletedUser

Guest
Rakt på sak, den spelaren ni avskyr mest i v4.
Namedroppa är ett måste annars behöver ni inte skriva nått.

Jag nominerar spelaren Tw-Noodle.
Tw-Noodle är den drygaste människan jag har mött på. - v4 är nudelfritt.

Logiken är glasklar.

Den spelaren ni avskyr mest i v4 - v4 är nudelfritt.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
tja, ja gillar inte direkt dig afro. Men du toppar inte listan ;)

men ja kör på kaernell. Räddade killen, sen backstabbad. därav min nominering ;)

Följt av nodle tätt intill..
 

DeletedUser

Guest
lägger min röst på svensktafro och balibali =) de är väl egentligen de enda jag inte gillar på v4, så antar att de toppar. De har väl säkert någon kompis i gänget som känner sig utanför men inte nu längre; ni kan också räkna in er själva!
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
lägger min röst på svensktafro och balibali =) de är väl egentligen de enda jag inte gillar på v4, så antar att de toppar. De har väl säkert någon kompis i gänget som känner sig utanför men inte nu längre; ni kan också räkna in er själva!

Röstar på ovanstående.
 

DeletedUser

Guest
Logiken är glasklar.

Den spelaren ni avskyr mest i v4 - v4 är nudelfritt.

Det står väl inte någonstans att det måste vara nutid?

Han kanske antar att du fått ett nytt konto då du, om jag inte har fel för mig, svor att hämnas?

Den spelaren jag avskyr mest är AZQ2. Behöver inte säga varför då jag tror att många håller med mig :)
 

DeletedUser

Guest
Det står väl inte någonstans att det måste vara nutid?

Han kanske antar att du fått ett nytt konto då du, om jag inte har fel för mig, svor att hämnas?

Den spelaren jag avskyr mest är AZQ2. Behöver inte säga varför då jag tror att många håller med mig :)

Jo säg varför tack, eller maila mig ingame.
 

DeletedUser

Guest
Det står väl inte någonstans att det måste vara nutid?

Han kanske antar att du fått ett nytt konto då du, om jag inte har fel för mig, svor att hämnas?

Den spelaren jag avskyr mest är AZQ2. Behöver inte säga varför då jag tror att många håller med mig :)

i v4 - står inte från v4.
Mitt inlägg är en form av nominering för den glasklara logiken.
Om jag nu mot förmodan spelar på v4 är väl inte v4 nudelfritt?
 

DeletedUser

Guest
Pirlo, vi vill ha din motivering ute på det externa!
Fram med motorsågen, KÖRKÖRKÖR!
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Står mellan Svensktafro och AZQ2

Men ibland kan man även få ett gott skratt av Svensktafros skäms.

Men man kan även börja skratta av AZQ2, såklart när hon gör bort sig :)

AZQ2 vinner striden, hon är den jag tycker minst om.
 

DeletedUser

Guest
i v4 - står inte från v4.
Mitt inlägg är en form av nominering för den glasklara logiken.
Om jag nu mot förmodan spelar på v4 är väl inte v4 nudelfritt?

I v4 är nästan detsamma som från v4, inte många som nomineras här och inte finns kvar. Jag tror nog att Afrot menade från om du inte förstod det. Förstod du nu inte det så vet jag inte vad du är.

Nudelfritt är det om kontot inte finns. Annars hade han väl helt enkelt sagt Bertilfritt om han menat dig personligen.

Förstår varför han tycker att du är dryg, sen att du bara väljer att fortsätta diskussioner när du kan se en väg att få rätt eller att du ignorerar andra där du är överbevisad är sjukt kul.

Edit: Nomineringen för varför jag valde AZQ2 kommer innan dagen är slut :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
I v4 är nästan detsamma som från v4, inte många som nomineras här och inte finns kvar. Jag tror nog att Afrot menade från om du inte förstod det. Förstod du nu inte det så vet jag inte vad du är.

Nudelfritt är det om kontot inte finns. Annars hade han väl helt enkelt sagt Bertilfritt om han menat dig personligen.

Förstår varför han tycker att du är dryg, sen att du bara väljer att fortsätta diskussioner när du kan se en väg att få rätt eller att du ignorerar andra där du är överbevisad är sjukt kul.

Edit: Nomineringen för varför jag valde AZQ2 kommer innan dagen är slut :)

Bertil är lika mycket nick som Tw-Noodle är, så ofantligt patetisk och dryg du kan vara i din logik och åsikter. Nomineringen var spelare dvs det är personligt riktat. Du kan peka mig till andra diskussioner där jag blivit överbevisad och ignorerat att svara.
Vad afrot menade och vad afrot skrev är ju 2 skilda saker.

Jag står för min nominering av svensktafrot
 

DeletedUser

Guest
Lägger min röst på henrik338, i Axe tiden ville han att man skulle kalla honom för gud... Tror han är bättre än alla andra :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Måste nog säga dominiken pga alla sina sjukt dåliga fejks ;)


wow! tack, men var glad att jag inte har siktat in mig på dig, för annars hade du blivit av med några byar precis som dina stamkompisar. och tänk på att jag hade minst 80 timmar för att komma till er med adelsman och var tvungen att göra en mellan landa men nu är jag där och snart är du BORTA:cool:
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Lite roligt att alla andra världar som slänger upp en sån här tråd får den låst men i V4 får man härja fritt?

Vem modererar på detta ställe egentligen?
 

DeletedUser

Guest
Bertil är lika mycket nick som Tw-Noodle är, så ofantligt patetisk och dryg du kan vara i din logik och åsikter. Nomineringen var spelare dvs det är personligt riktat. Du kan peka mig till andra diskussioner där jag blivit överbevisad och ignorerat att svara.
Vad afrot menade och vad afrot skrev är ju 2 skilda saker.

Vi diskuterade en sak igår eller iförrgår. Det har du inte svarat på sedan dess trots att du svarat på en massa andra saker i samma forumsdel. Det var det jag menade, jag ville få upp dina ögon för den tråden. Jag trodde att du skulle ta dig den lilla tiden det tar att svara på det. Trots allt så sitter du här näst intill 24/7 och klagar på det mesta.

Jo, det är två olika saker. Men en normal person hade förstått vad Afrot menade, trots allt så har alla andra gjort det utom du.

Jag må vara patetisk och dryg, men det är jag när jag försöker gå ner till din nivå. Dit kommer jag aldrig att nå, det har jag förstått länge, men jag ville testa, dock failade jag grovt.

När du lirade under Bertil så såg jag dig aldrig vara lika dryg som du är under TW-Noodle. Så jag antog att du ändrade ditt sätt att spela på när du bytade konto, vilket du inte gjorde?
 

DeletedUser

Guest
Njaa jag nominerar dig, tror inte jag får nominera mig själv... Tycker du så illa om mig så nominera mig då, precis som jag gjorde med dig. ^^
 
Topp