Värld 4s mest avskydda spelare!

DeletedUser

Guest
Vi diskuterade en sak igår eller iförrgår. Det har du inte svarat på sedan dess trots att du svarat på en massa andra saker i samma forumsdel. Det var det jag menade, jag ville få upp dina ögon för den tråden. Jag trodde att du skulle ta dig den lilla tiden det tar att svara på det. Trots allt så sitter du här näst intill 24/7 och klagar på det mesta.

Jo, det är två olika saker. Men en normal person hade förstått vad Afrot menade, trots allt så har alla andra gjort det utom du.

Jag må vara patetisk och dryg, men det är jag när jag försöker gå ner till din nivå. Dit kommer jag aldrig att nå, det har jag förstått länge, men jag ville testa, dock failade jag grovt.

När du lirade under Bertil så såg jag dig aldrig vara lika dryg som du är under TW-Noodle. Så jag antog att du ändrade ditt sätt att spela på när du bytade konto, vilket du inte gjorde?

Att jag inte svarat på en tråd betyder väl inte att jag är överbevisad utan jag kanske anser att ämnet är besvarat alternativt att jag kan ha glömt bort den tråden?

Min nivå ligger högre än de flestas.

Det är inte många människor som är normala men enbart ett fåtal blir nominerade.

Jag spelar fortfarande Bertil, du hittar mig på v7 spelandes det kontot.
Mitt sätt att spela på varierar på omgivningen, mitt debatterande/skrivande här i forumet varierar det också.
 

DeletedUser

Guest
lägger min röst på svensktafro och balibali =) de är väl egentligen de enda jag inte gillar på v4, så antar att de toppar. De har väl säkert någon kompis i gänget som känner sig utanför men inte nu längre; ni kan också räkna in er själva!

wee 1 röst:D
 

DeletedUser

Guest
Att jag inte svarat på en tråd betyder väl inte att jag är överbevisad utan jag kanske anser att ämnet är besvarat alternativt att jag kan ha glömt bort den tråden?

Som sagt, jag skrev det då jag ville att du skulle få upp ögonen för den igen ;)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Drygaste spelaren är Maikel, tror dock han inte är aktiv längre men han gjorde "kniven i ryggen" på mig :)
 

rickks

New Member
Reaktionspoäng
0
wow! tack, men var glad att jag inte har siktat in mig på dig, för annars hade du blivit av med några byar precis som dina stamkompisar. och tänk på att jag hade minst 80 timmar för att komma till er med adelsman och var tvungen att göra en mellan landa men nu är jag där och snart är du BORTA:cool:

Ussh vad rädd jag blir <3, du är välkommen in på lite te?
 

DeletedUser

Guest
Det står väl inte någonstans att det måste vara nutid?

Han kanske antar att du fått ett nytt konto då du, om jag inte har fel för mig, svor att hämnas?

Den spelaren jag avskyr mest är AZQ2. Behöver inte säga varför då jag tror att många håller med mig :)


Motiveringen?? :D
 

DeletedUser

Guest
Jag nominerar AZQ2 för att hon är en sån patetisk, idiotisk, korkad och allmänt sjuk och dum spelare. Antagligen den dummaste på v4. Afrot tycker att Nudeln är dryg, kanske han är. Men Nudeln är rena rama ängeln jämfört med vad AZQ2 är. Afrot är kanske den spelaren som man tror har backstabbat flest, men om man känner AZQ2 och vet hur hon är som person så vet man att det Afrot gjort inte ens är en synd i TW världen. AZQ2 är den mest naive person jag någonsin pratat med. Hennes åsikter måste också vara de mest skummaste på .se. Det går inte att beskriva med ord vilket hat jag känner mot denne person.

Hon grät sig till sömns flera dagar i rad när vi förklarade hennes stam krig på v2 (vilket säger en del om hennes personlighet), det har inte förändrats på v4. När hon vet om hur mycket fel hon har så kommer hon med nya påhittade saker som ska få motståndaren på fall. När andra spelare bevisar för henne att det är vanligt att göra så kommer hon med sin kända kommentar "ni är fega... det är inte vi. det borde införas stammoral trots det att vi är 10 ggr fler stammar än motståndare." osv.

Ett tag huserade det flera medlemmar på forumet som alla skrev och tänkte precis som AZQ2. Dessa "spelare" tycks alltid hålla med henne vad hon än gör, trots att ingen annan gör det. Om ni inte förstod det så skapar hon nya forumsanvändare för att inte vara ensam om att tycka på sitt speciella, sjuka och egna sätt. Hon kan tydligen inte stå för sina egna åsikter utan måste tillkalla backup från sig själv för att få stöd någonstans ifrån och för att inte verka vara något freak.

Jag hänvisar till andra v4 trådar där hon bevisar sin idioti, och där jag verkligen visar att jag avskyr henne.

Jag vet inte om detta hänger ihop eller inte. Jag darrar nästan av ilska när jag tänker på AZQ2 och hennes handlingar. Så illa tycker jag om henne. Men det kan också bero på att det är ganska sent och att jag blev pressad till att skriva en nominering ^^

Edit: jag hade nog fått perm ban om jag skrivit det jag ville skriva och använt dem orden och meningarna. Var därför tvungen att tänka igenom en gång extra innan jag skrev och därför kom inte alla mina tankar med.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tack för svaret, jag va lite extra intresserad av din syn på henne för hon lefta nydligen på v5 när hon fick lite inkommande..
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Väntar vi på Az " i do" om du kan se ironin där :p

WoW de va nog den snyggaste nominering jag sett, kanske lite terapi? du o hon, samma rum ett par timmar veckan. Så löser ni säkert era kärleksproblem :)

Nudel
Az
dominiken (för sin värdelösa fejks)
Jag (för att ja backstabbade nån som backstabbade mig)
Afrot & bali (de sitter väl ihop? :p)
kaernell

Hmm var detta alla som blivit nominerade? glömmer säkert nån.
 

DeletedUser

Guest
Jag leder röstningen, fan vilken ära!
Kom igen, fortsätt nominera mig, bring it!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Känner bara för att posta nåt.

Jag har faktiskt ännu inte stött på någon spelare på v.4 (eller någon annan värld) som jag verkligen avskyr. Nice antar jag.
Har väl som mest blivit irriterad på snorungar.

Däremot måste jag ju bara nämna AZQ2, utan direkt avsky, vi har aldrig stött på varandra IG.
Men när den där jävla tråden spårade ur pga henne (JO, AZ, det var du som spårade ur.) så tappade jag så mycket respekt man bara kan tappa för någon man inte lirat mot, för denna spelare.

Så illa skött, så illa formulerat. Så mycket gnäll, så mycket skitsnack, så mycket vämjelig desperation.
Personen bakom detta nick har ju en helt schizofren inställning till SPELET.

Håller man på att förlora, inte fan går man ut och gnäller röven av sig inför alla andra på externa. SPEEEL?!
Må så vara att hon kände sig orättvist behandlad eller nåt, men detta är ju krig! Man har fiender, vänner och allierade. Ibland blir man överkörd.
Vad fan var egentligen målet med de ständigt återkommande inläggen, trots att hon lovade att inte återkomma? Fattade aldrig det. Gjorde ju hela tiden saken bara värre.

När den nämnda tråden började var jag helt neutral. Nu vet jag vem jag aldrig någonsin vill spela inom samma stam med.
Snälla AZQ2, spela alltid under samma nick så jag vet var jag har dig.

Förlåt om det sårar, verkligen, men vi måste vara helt olika till personlighet, för jag förstod verkligen aldrig hur du kunde skämma ut dig och din stam på det viset.

ALLTSÅ. Ingen avsky. Bara total brist på respekt från min sida.


(Hemsk tråd denna. Trots det, why not? Vi kommer ju nära varandra genom detta härliga spel, så att hysa mindre smickrande känslor för varandra hör ju även det till spelet. Inget att hymla med.)
 
Topp