Värld 2 kollapsar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Byt topic till K¤O¤L kollapsar istället.

Ingen i TCO eller andra stammar vad jag vet om som är bannade, så dra inte alla över samma kant. Jag har väll haft mina dispyter med Alex ibland någongång och själv varit bannad, men jag tycker ändå att det varit rättvist, sen har väll reglerna "tuffats till" lite som jag förstår det?

Som jag ser det rent objektivt så är det väll fusk som pågått och bestraffningen är under utredning? Vad är problemet?

Det har absolut ingenting med att K¤O¤L blir gangbangad. Kunde ju bara be om ett par till så vi kan ha en rejäl orgie istället. MR gangbang all over again men en annan i doggiestyle position.
 

DeletedUser

Guest
alltså seriöst.

Admins gör de bästa de kan, visst ibland blir saker fel. Men irl blir också saker fel. Vi får helt enkelt leva med det...

Sen dessa dumasses som inte förstått hur klagomål sköts kanske borde få perm bann från forumet.

Ge mig en perm ban då, så slipper ni mig från forumet och jag har bevisat att här inte finns någon som helst yttrandefrihet. Tänk om hela Internet fungerat så?? Gå tillbaka till barnkanalen
 

DeletedUser

Guest
Ge mig en perm ban då, så slipper ni mig från forumet och jag har bevisat att här inte finns någon som helst yttrandefrihet. Tänk om hela Internet fungerat så?? Gå tillbaka till barnkanalen

Nu fick jag en tanke. Du måste va rätt tjock va? Jag menar om du inte kan låta bli att logga in på forumet så kan du ju säkerligen inte låta bli det som står i kylskåpet heller?
Eller det kanske är alkoholen som lockar?
 

DeletedUser

Guest
Nu fick jag en tanke. Du måste va rätt tjock va? Jag menar om du inte kan låta bli att logga in på forumet så kan du ju säkerligen inte låta bli det som står i kylskåpet heller?
Eller det kanske är alkoholen som lockar?

Är det ett personligt påhopp eller, antyder du att jag är fet eller alkolist?
 

DeletedUser

Guest
Det är aldrig någon som ens påstått att det råder yttrandefrihet här. Synpunkter tas gärna, men synpunkter på moderation och bans ska tas genom ticket eller via PM till relevant person.

Skapande av trådar som denna gör inte ett skit, speciellt när du inte pekar ut ett enda specifikt exempel. På vilket sätt menar du att vi ska ta dig på allvar när du säger "Alex är skit!" utan att ge ett enda exempel på var han gjort någonting fel?

Det är lite som förr när Nationaldemokraterna skrek "Alla invandrare är kriminella!" men aldrig kunde ge några specifika exempel utan bara generaliserade. Om du vill att vi ska ta synpunkter på moderationen på allvar, då föreslår jag att du tar det dom rätta vägarna.

Dvs, eftersom dina klagomål är på Alex, och han är Forum Admin, så får du skicka en ticket eller ett PM till Nino som är CM. Den här tråden, speciellt då med avsaknaden av några som helst fakta eller relevanta exempel, är bara skräp. Därför är den nu också låst.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Kan snabbt säga två saker.

1. Regelbrott har begåtts och dessa är nu under diskussion om påföljd. Regelbrotten är medvetna och i den omfattning att en känbar påföljd är ett måste.

2. Vi diskutterar endast ytterst sällan ban av respekt för de bannade sperlarna. Vi hänger till skillnad från vissa spelare inte ut de som begått regelbrott.

Nu måste jag tillbaka till mitt riktiga jobb.
 

DeletedUser

Guest
Jag skiter totalt i förbannade tickets, det är ju därför ingen får veta vad som egentligen pågår bakom kulisserna.

Det är klart reglerna skall följas, men det får vara slut på censuren.
Ge oss yttrandefrihet.



Kära spelare, märker ni nu hur stämningen blir JUST HÄR I FORUMET bara för att X antal av 65,000 spelare anser att våra administratörer gör fel?

Ja för YTTRANDEFRIHET! Men som ni så många säger så är vi ett företag, i ett företag så går man inte och förstör stämningen för sina medarbetare.

Vi administratörer är på samma nivå som er spelare som spelar, vi får inte spela på dem världar vi administrerar för. Varför gör vi detta? Lider vi av hybris? Är vi paranoida? Vad tror ni andra? utan att få ett snedvridet svar av polecat69. Jag är administratör för att jag gillar att få lite översikt och perspektiv, samt göra ett bra och tacksamt jobb. Hade jag varit spelare så hade jag tackat Nino för de administratörer och moderatorer han har rekryterat, för de gör sitt jobb!

Ni spelar detta spel och bidrar med en inkomst som INGEN här förutom Nino vet hur stor del det är i sammanhanget.


Tänk på det, och skaffa lite perspektiv. Än en gång, grymt tråkigt att vissa spelare inte ens kan följa forumets regler?!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag tycker bara att alla dessa anklagelser är löjliga. Alla tickets jag skickat in har fått bra och täckande svar. I forumet kan ni inte klaga, en del går ju offtopic så man undrar vilken tråd man är i, hoppar på varandra och jag vet inte vad. Det är snarast det mest lagom modererade forumet jag har sett.

/Prothall
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker bara att alla dessa anklagelser är löjliga. Alla tickets jag skickat in har fått bra och täckande svar. I forumet kan ni inte klaga, en del går ju offtopic så man undrar vilken tråd man är i, hoppar på varandra och jag vet inte vad. Det är snarast det mest lagom modererade forumet jag har sett.

/Prothall

Det är ju det som är problemet! Det är så svenskt tänkt att det är "lagom" här sitter ju folk bakom en dator och lever sig in i ett krigsspel, klart man ska få kalla varandra saker som: bondbumsa, skrävlare, skurk, tölp, odåga och smädetroll. Det är ju därför man sitter här och hackar på folk, för att man är lite fränare här än i verkligheten.

Edit:

Jag glömde ju helt bort, jag har ett bra exempel på detta, jag har en bild på Danney, precis innan K¤O¤L attackerade, som ni ser - alltid redo! (killen i bakgrunden är en random) (tjejen i bakgrunden "den suddiga" är Danney's biiiatchhh...


knight-de.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag tycker bara att alla dessa anklagelser är löjliga. Alla tickets jag skickat in har fått bra och täckande svar. I forumet kan ni inte klaga, en del går ju offtopic så man undrar vilken tråd man är i, hoppar på varandra och jag vet inte vad. Det är snarast det mest lagom modererade forumet jag har sett.

/Prothall


Exakt, det kallas pajkastning här nere hos oss... Urtrist att detta kan ske men även vi måste få försvara oss i sådana här stormar.

Tänker låta tråden vara kvar, dock så låser jag den nu då den sänker stämningen för hela världs två forums del. Så här ser en del ut av vårat arbete som vi lägger ner, för att våra spelare som anser att vi missbrukar eller felbedömer. Detta kanske kan ge administratörer och spelare utvidgad perspektiv på olika syner, det gäller både för "admins" och spelare.

Geschlossen!
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp