Värld 2 kollapsar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Och detta är Admins fel.

Bristande support, felaktigheter i supportbegärans, hårt censurerade forum m.m

Det är väl ingen ide jag skriver något konkret då detta förmodligen kommer deletas och censureras innan någon ens hinner läsa det.

Vad hände med yttrandefriheten? Då detta är ett spel beroende på av sina spelare och deras pengar för att få gå runt, tycker jag iallafall att ni kan lyssna på era medlemmar/spelare

Nino, det är dags att ta tag i detta problem innan det sprider sig över hela communityt om det inte redan har det.

Jag kräver en utredning på Alex och hans jobb på tribalwars.
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
Vad är det alex har gjort för fel?
Du kanske kan skriva upp här vad det är som har hänt så folk vet...
 

DeletedUser

Guest
Och detta är Admins fel.

Bristande support, felaktigheter i supportbegärans, hårt censurerade forum m.m

Det är väl ingen ide jag skriver något konkret då detta förmodligen kommer deletas och censureras innan någon ens hinner läsa det.

Vad hände med yttrandefriheten? Då detta är ett spel beroende på av sina spelare och deras pengar för att få gå runt, tycker jag iallafall att ni kan lyssna på era medlemmar/spelare

Nino, det är dags att ta tag i detta problem innan det sprider sig över hela communityt om det inte redan har det.

Jag kräver en utredning på Alex och hans jobb på tribalwars.


Jag brukar sällan skriva här och när jag gör så utger jag mig för att vara korkad, dax att tvätta bort den stämpeln tror jag nu....


Sällan har jag läst ett sådan dumt/orättvist påstående som det här ovanför, i denna värld av trams, baktaleri och fusk i stora lass så gör adminen ett utmärkt jobb och defenitivt alex......

Dom är som vi, endast människor som gör detta helt på sin fritid med en lön som skulle gå till domstol om det va IRL.......givetvis så händer de tabbar och fel och f*n vore väl annars för det hade icke varit mänskligt annars....

Vill även tillägga faktiskt att adminen sitter där av en orsak och det är att se till att vi alla sköter oss som vi ska, felar vi så ska det smällas på fingrarna oavsett vem det än månde vara.......tror nog att nino har full koll på läget och de förutsätter jag:)

Klart som tusan att spelet överlever på oss som betalar för de och klart som tusan att det blir protester när en dom faller....

Yttrandefrihet i all sin ära men hur hade det sett ut här med alla påhopp o gud vet vad i vissa fall undrar jag då....:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja de vet verkligen hur de skall ta död på spelglädjen :(
Sen kan jag tycka att pengarna är mindre intressant, MEN all tid och engagemang som spelare lagt på detta...

Det finns allt för många frågetecken runt admin och inbördes kamratförhållande mellan admin och spelare för att inte de flesta undrar vad som hände.
Det handlar om trovärdighet inför oss spelare :rolleyes:

Jag är beredd att skalla SKANDAL om inte en utredning genomförs och publiceras offentligt så alla kan läsa!!!


Jag skriver detta med risken att även jag blir bannad
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Ja de vet verkligen hur de skall ta död på spelglädjen :(
Sen kan jag tycka att pengarna är mindre intressant, MEN all tid och engagemang som spelare lagt på detta...

Det finns allt för många frågetecken runt admin och inbördes kamratförhållande mellan admin och spelare för att inte de flesta undrar vad som hände.
Det handlar om trovärdighet inför oss spelare :rolleyes:

Jag är beredd att skalla SKANDAL om inte en utredning genomförs och publiceras offentligt så alla kan läsa!!!


Jag skriver detta med risken att även jag blir bannad

Tycker att ni ska skicka in en ticket istället för att angripa admin/moderatorer här. Det är den vägen det ska gå.

Sen vet jag att Alex m.fl. gör sitt jobb vad ni än må säga här. Men kom och sitt själv och avgör vad som är rätt och fel. Ta även kritiken ni får.
Vi sitter och läser igenom allt på vår fritid för att vi tycker att det är roligt och inte för att få spelare bannade m.m.
Men regler är till för att följas. Skulle alla göra det så behövs vi inte. Tänk på det!

//Nova
 

DeletedUser

Guest
Tycker att ni ska skicka in en ticket istället för att angripa admin/moderatorer här. Det är den vägen det ska gå.

Sen vet jag att Alex m.fl. gör sitt jobb vad ni än må säga här. Men kom och sitt själv och avgör vad som är rätt och fel. Ta även kritiken ni får.
Vi sitter och läser igenom allt på vår fritid för att vi tycker att det är roligt och inte för att få spelare bannade m.m.
Men regler är till för att följas. Skulle alla göra det så behövs vi inte. Tänk på det!

//Nova

Vi sitter alla med detta på vår fritid, vad jag vet så har ingen TW som arbete :)
Men med tanke på vilka pengar de drar in så kanske en proff. övermoderator/admin skulle införas för att öka på trovärdigheten igen :rolleyes:
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Jodå, vi sitter alla på vår fritid men många även på sin arbetstid.
Men spela och samtidigt moderera tar en del tid men jag gör det för att jag tycker det är roligt.
Plus att jag har fått många vänner som är guld värda. Jag spelar för att det är kul men vi ska hålla oss inom reglerna.
 

DeletedUser

Guest
Jodå, vi sitter alla på vår fritid men många även på sin arbetstid.
Men spela och samtidigt moderera tar en del tid men jag gör det för att jag tycker det är roligt.
Plus att jag har fått många vänner som är guld värda. Jag spelar för att det är kul men vi ska hålla oss inom reglerna.

Jo vi har alla vår skäl varför vi spelar, men jag lutar åt att man måste nog införa en övermoderator/admin som kan göra de affärsmässiga bedömningar och riskanalys om trovärdigheten för spelet är i fara pga. att det finns klara tveksamheter gällande relationer mellan spelare-spelare, spelare-admin ???
Och där många har ställt sig undrande under en längre tid...

Ni sitter på er fritid och för att det är roligt, och har troligen inga ekonomiska intressen. InnoGame driver ett företag :rolleyes:

Om vi bara leker med tanken, vad händer om en ledande stam bara känner att nu är måttet råga och samtliga tryck på knappen och grå Grå.
Frågan blir då, har alla dessa spelare fel? Eller finns felet att finna någon annanstans?

Återigen ett inlägg med risken att åka på en bann
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Nu svarar jag som moderator.

Klagomål på Moderatorer, Administratörer och Ledning
Att utföra öppna klagomål i forumet är inte tillåtet. Trådar som dessa bör undvikas. Dem kommer att låsas och trådskaparen kommer att bestraffas.
Klagomål skall utföras på lämpligt sätt, antingen via PM till ledningen eller via en supportbegäran.
 

DeletedUser

Guest
Och detta är Admins fel.

Bristande support, felaktigheter i supportbegärans, hårt censurerade forum m.m

Det är väl ingen ide jag skriver något konkret då detta förmodligen kommer deletas och censureras innan någon ens hinner läsa det.

Vad hände med yttrandefriheten? Då detta är ett spel beroende på av sina spelare och deras pengar för att få gå runt, tycker jag iallafall att ni kan lyssna på era medlemmar/spelare

Nino, det är dags att ta tag i detta problem innan det sprider sig över hela communityt om det inte redan har det.

Jag kräver en utredning på Alex och hans jobb på tribalwars.

Jag brukar inte heller skriva här då jag anser att forumen mest består av personliga påhopp och gnäll...

Alex gör ett FÖRTRÄFFLIGT jobb, mer än många här hade klarat av - hade bara folket forumet hållit sig till trådarna, struntat att gå off-topic hela tiden och slutat bete sig som barnrumpor hade forumet varit vad ett forum skall vara.

Men som sagt, gillar man inte forumet - kan man stanna utanför! Det har absolut inget med spelglädjen att göra, då har man mixat ihop allt i en soppa.

Lägg en ticket och sluta gnälla, lite sådana här meddelande som också förstör forumet!
 

DeletedUser

Guest
Om regelbrott är rätt så tror desto mer slutar än att en top1 stam blir grå grå grå för att dom tkr att dom tkr att adminsen kan titta bort på vissa regler.

Men adminsen kanske kunde gått ut med det pga av storleken på spelarna.

Men det är i utredning än väl?

Nu tkr vi droppar det här i 1-2 dar. och hoppas på att man får höra av en admins vad som händer med dessa och vf ifall det blir satt.


lås elr ta bort tråden föreslår jag nu. ta det i chatten med nino istället.
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Har ni åsikter om moderator eller annan personal på TW så kan ni ta det via ticnet så slipper sånna trådar vara störande i forumet
 

DeletedUser

Guest
alltså seriöst.

Admins gör de bästa de kan, visst ibland blir saker fel. Men irl blir också saker fel. Vi får helt enkelt leva med det...

Sen dessa dumasses som inte förstått hur klagomål sköts kanske borde få perm bann från forumet.
 

DeletedUser

Guest
Tycker att ni ska skicka in en ticket istället för att angripa admin/moderatorer här. Det är den vägen det ska gå.

Sen vet jag att Alex m.fl. gör sitt jobb vad ni än må säga här. Men kom och sitt själv och avgör vad som är rätt och fel. Ta även kritiken ni får.
Vi sitter och läser igenom allt på vår fritid för att vi tycker att det är roligt och inte för att få spelare bannade m.m.
Men regler är till för att följas. Skulle alla göra det så behövs vi inte. Tänk på det!

//Nova

Jag skiter totalt i förbannade tickets, det är ju därför ingen får veta vad som egentligen pågår bakom kulisserna.

Det är klart reglerna skall följas, men det får vara slut på censuren.
Ge oss yttrandefrihet.
 

DeletedUser

Guest
Byt topic till K¤O¤L kollapsar istället.

Ingen i TCO eller andra stammar vad jag vet om som är bannade, så dra inte alla över samma kant. Jag har väll haft mina dispyter med Alex ibland någongång och själv varit bannad, men jag tycker ändå att det varit rättvist, sen har väll reglerna "tuffats till" lite som jag förstår det?

Som jag ser det rent objektivt så är det väll fusk som pågått och bestraffningen är under utredning? Vad är problemet?
 

DeletedUser

Guest
Jag brukar inte heller skriva här då jag anser att forumen mest består av personliga påhopp och gnäll...

Alex gör ett FÖRTRÄFFLIGT jobb, mer än många här hade klarat av - hade bara folket forumet hållit sig till trådarna, struntat att gå off-topic hela tiden och slutat bete sig som barnrumpor hade forumet varit vad ett forum skall vara.

Men som sagt, gillar man inte forumet - kan man stanna utanför! Det har absolut inget med spelglädjen att göra, då har man mixat ihop allt i en soppa.

Lägg en ticket och sluta gnälla, lite sådana här meddelande som också förstör forumet!

Det är låsningar av alla dess möjliga former som förstör forumet, se hur många öppna trådar det är här. Hur många är aktiva i forumet?, kan ju nästan räkna dem på mina 8 fingrar.
 

DeletedUser

Guest
Yttrandefrihet finns här. Men du fick med på att följa vissa regler när du blev medlem i det här forumet och de ska följas för allas trevnad.
Jag tycker modsen gör ett bra jobb och låser bara trådarna när de går riktigt ur styr. Men tyvärr så går vår och deras syn på oftopic inte ihop alla gånger men det kan man ju leva med.
Då är det bara att starta en tråd från en annan vinkel?

Gnäll inte mer här nu är du snäll
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp