Värld 19

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Medlemsgräns 100/120, snabb värld och att man inte kan välja vart man ska börja så att man slipper alla premades :)
 

DeletedUser

Guest
Sålänge det är sovläge så är jag nöjd :) Sovläge = jag spelar, inte sovläge = jag skippar :)
 

DeletedUser

Guest
Sålänge det är sovläge så är jag nöjd :) Sovläge = jag spelar, inte sovläge = jag skippar :)

Bara bra om du skippar v19 så du fokuserar på v18. Som för övrigt du sagt ska vara din sista värld!??

GRRRRRR.

Eller nej, sluta.. dina byar kan jag internadla då <3<3
 

DeletedUser

Guest
Bara bra om du skippar v19 så du fokuserar på v18. Som för övrigt du sagt ska vara din sista värld!??

GRRRRRR.

Eller nej, sluta.. dina byar kan jag internadla då <3<3

Jaaa men om det kommer en värld utan sovläge så kan man ju sluta i topp, på v18 startade man ju så långt efter så nu måste man ju sitta 24/7 om man ska upp till toppen :/
 

DeletedUser

Guest
Om det är de inställningarna så fattar man inte vad dom tänker med. De håller redan på att förlora spelare och då kommer de med en sådan värld? Jag tänker med all sannolikhet ej spela v19 om det är dessa inställningar..
 

DeletedUser

Guest
Hahaha vavavava. Så du vill att världen ska bestå av en stam och vara avgjord efter en månad? Det var bland de dummaste förslagen jag sett på senare tid.

Varför skulle det bli så? Det kommer bli många mot många, alltså riktiga och stora krig istället för 30vs30 så blir det 100vs100. Mycket roligare. Sen så kommer ju inte världen att vara över efter en månad på grund utav att man kan vara många i en stam. Det gäller ju att samarbeta och föra sin diplomati väl så att man inte får tre stammar emot sig vilket skulle resultera i 300 spelare emot 100.
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle det bli så? Det kommer bli många mot många, alltså riktiga och stora krig istället för 30vs30 så blir det 100vs100. Mycket roligare. Sen så kommer ju inte världen att vara över efter en månad på grund utav att man kan vara många i en stam. Det gäller ju att samarbeta och föra sin diplomati väl så att man inte får tre stammar emot sig vilket skulle resultera i 300 spelare emot 100.

För att det inte ens finns 100 bra spelare, that's why.
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle det bli så? Det kommer bli många mot många, alltså riktiga och stora krig istället för 30vs30 så blir det 100vs100. Mycket roligare. Sen så kommer ju inte världen att vara över efter en månad på grund utav att man kan vara många i en stam. Det gäller ju att samarbeta och föra sin diplomati väl så att man inte får tre stammar emot sig vilket skulle resultera i 300 spelare emot 100.

Ah exakt, du har koll du.. Gå och ät lök.
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle det bli så? Det kommer bli många mot många, alltså riktiga och stora krig istället för 30vs30 så blir det 100vs100. Mycket roligare. Sen så kommer ju inte världen att vara över efter en månad på grund utav att man kan vara många i en stam. Det gäller ju att samarbeta och föra sin diplomati väl så att man inte får tre stammar emot sig vilket skulle resultera i 300 spelare emot 100.

Låter väl bra, men tyvär har vi får få spelare i Sverige för att detta ska fungera i praktiken.
 

DeletedUser

Guest
Ge det en chans, jag tror att det kommer bli kul och man behöver inte ha 100 bra spelare? Finns ju andra skäl att spela än att vinna. Det är ju trots allt bara ett webbläsarspel. Om man är 100 halvdana så får man helt enkelt bli samspelta, det blir även mycket snack i forumet vilket är kul.

Kan ju säga så här att i Sprit! @9 i starten när jag var med så var det inga så kallade "toppspelare" med. Självklart hade vi några kända namn och bra spelare. Men det vi hade var en otrolig gemenskap och samarbete, man får inte heller glömma bort Jägers ledarskap som var det bästa jag varit med om. Poängen är att man inte behöver ha en massa bra spelare för att kunna bli bra. Det räcker att stammen är organiserad och bra ledarskap.
 

DeletedUser

Guest
Skulle vara kul med en värld utan K.Ö-läge så att det verkligen blir en person som spelar upp kontot så att man inte sitter och har någon på kontot 24/7 i starten...
 

DeletedUser

Guest
Skulle vara kul med en värld utan K.Ö-läge så att det verkligen blir en person som spelar upp kontot så att man inte sitter och har någon på kontot 24/7 i starten...

Hur längesen var det du spelade? Alla kör med co nuförtiden. Dessutom är det vanvettigt med en värld utan helt KÖ-läge.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp