Värld 16 inställningar.

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Övrig Info: Där kommer vara anfallsblockad på 1000 ms.

Vafan är det här för jäkla påhitt?!
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Vad hände med värld i repris konceptet ?! Skulle inte v16 bli en v2, v4 eller v8 repris?
 

Sliqueberne

New Member
Reaktionspoäng
0
God eftermiddag! Vi har fått många önskemål från spelare att de vill rösta om en gammal värld i repris. Jag har nu sammanfattat de inställningar på gamla världar som stängts och kommer därmed låta er rösta om vilken värld ni vill spela igen. Har ni några frågor eller liknande, kan ni skriva i frågesektionen och så vi tackar för ert deltagande. Inställningarna på Värld 2, Värld 4 & Värld 8 hittar ni nedan.

Vad hände med den här omröstningen? Att vi spelare får vara med och fatta beslut är bara ren bullshit från er sida, smart gjort och hålla omröstningar m.m så det i alla fall ser ut som att ni bryr er!
 

DeletedUser

Guest
God eftermiddag! Vi har fått många önskemål från spelare att de vill rösta om en gammal värld i repris. Jag har nu sammanfattat de inställningar på gamla världar som stängts och kommer därmed låta er rösta om vilken värld ni vill spela igen. Har ni några frågor eller liknande, kan ni skriva i frågesektionen och så vi tackar för ert deltagande. Inställningarna på Värld 2, Värld 4 & Värld 8 hittar ni nedan.

Vad hände med den här omröstningen? Att vi spelare får vara med och fatta beslut är bara ren bullshit från er sida, smart gjort och hålla omröstningar m.m så det i alla fall ser ut som att ni bryr er!

Står ju inte att de gäller v16?
 

DeletedUser

Guest
Är faktiskt riktigt besviken, hur tänker Innogames nu? Att man ska skicka adelståg på fyra sekunder är ju bara helt sanslöst, att man inte kan välja startposition är ju åt helvete. Måste smälta detta innan jag ger mig på den pretentiösa walloftexten som in i detalj beskriver vilket fatalt misstag detta är.
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Är faktiskt riktigt besviken, hur tänker Innogames nu? Att man ska skicka adelståg på fyra sekunder är ju bara helt sanslöst, att man inte kan välja startposition är ju åt helvete. Måste smälta detta innan jag ger mig på den pretentiösa walloftexten som in i detalj beskriver vilket fatalt misstag detta är.

Det kallas att sabba för premades ^^.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det enda positiva med inställningarna är stamgränsen samt så att vi inte får en kopia av Black (merge) Sparkz som vinner. Även "Krav för seger" låter relativt vettigt.

Anfallsblockaden gör så att ni tappar ännu mer spelare (coincidence?) och det är ni redan jävligt medvetna om hoppas jag och det verkar som ni på riktigt vill lägga ner .se domänen.
Startpositionen spelar ingen roll på .se då admins här har för dålig koll och det bara är att joina världen via 3G-modem alternativt proxy för att de ska kunna förhindra att välja sin egna position.
 

DeletedUser

Guest
Ber om ursäkt om jag är efterbliven, men vad exakt betyder det där med 1000ms gräns?
Och vad är snipa?
 

DeletedUser

Guest
Hastighet: SEEEGT PALLA
Enhetshastighet: SEEEGT PALLA
Paladin: vf inte paladin
Bågar: sweet gillar bågar
Kyrka: ingen kyrka :D
Adelssystem: lagring nice
Moral: inte moral :(
Bonusbyar: SKIT SAMMA
Barbarbyar: hahah brar noobs som kommar adla bb byar nu
Smedja: bra smedja om du frågar mig
Nybörjarskydd: skulle häldre se ett 2 dagar skydd
Stamgräns: bra med bara 30 medlämmar per stam
Milis: hela 5 byra !!!!!!
Kontohanterare: får se
Byggtidshalvering: what???
Stamkrig: palla stam krig
Övrig Info: borde kunna välja vädersträk
Krav för seger: BRA SLIPPER DET BLI SOM PÅ V1
När världen varit öppen i 12 månader, kommer vi gå tillbaka och sätta ett rimligt segerkrav
 

DeletedUser

Guest
Inställningar


Spelhastighet 1.1
Enhetshastighet 0.9
Demolera byggnader Aktiverat
Moral Aktiverat (ej tidsbaserad)
Farmregel Inaktiverat
Grundläggande försvar 20
Millisekunder Aktiverat
Fejkgräns 5% av bypoängen hatar detta!
Forskningssystem Förenklad forskning
Kyrka Inaktiverat Tack gode gud!
Utmärkelser Aktiverat
Självutbyggande barbarbyar Aktiverat (till 2000 poäng) snälla någongång kan ni ju testa att köra lite högre poäng...
Bonusbyar Förstärkta bonusbyar kan vara värt att adla några barbarer
Tidsgräns för att avbryta attacker 10 Minuter
Tidsgräns för att avbryta handel 5 Minuter
Nattbonus Aktiverat från 0:00 till 6:00 förstör spelet ännu mera för nattuglor...
Attackskydd för nybörjare 4 dagar
Max. förhållande Anfallare : Försvarare 20 : 1 för de första 60 dagarna
Bågskyttar Aktiverat
Spejarsystem Spejare kan spana på trupper, byggnader och resurser.
Paladin Inaktiverat NOOOO
Maximal räckvidd för adelsmän 100 Fält helt okey
Minskad lojalitet per adelsmanattack 20-35 förstör allting! Man vet ju inte hur många adels man ska skicka...
Ökad lojalitet per timme 1.1
Medlemsgräns per stam 30 Låter bra
Frihandel Inaktiverat
Väderstrecksval Inaktiverat låter bra får vi mindre premades
 

BenganoZ

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det är lite synd att Innogames gör det lättare och lättare för nybörjarna.

Känns som alla dessa år på nacken är förgäves. Är väldigt besviken just nu, hoppas att V17 blir anpassad efter de personer som kan spelet. Lite tråkigt att behöva börja om från början.. All tid som las på att lära sig snipa/skicka adelståg på sekunden är nu helt borta..... lite synd.

//Benga
 

DeletedUser

Guest
Inställningar


Spelhastighet 1.1
Enhetshastighet 0.9
Demolera byggnader Aktiverat
Moral Aktiverat (ej tidsbaserad)
Farmregel Inaktiverat
Grundläggande försvar 20
Millisekunder Aktiverat
Fejkgräns 5% av bypoängen Bra då måste man samverka inom stammen.
Forskningssystem Förenklad forskning
Kyrka Inaktiverat Synd hade varit kul med en kyrkvärld nu!
Utmärkelser Aktiverat
Självutbyggande barbarbyar Aktiverat (till 2000 poäng) snälla någon gång kan ni ju testa att köra lite högre poäng... Håller med här
Bonusbyar Förstärkta bonusbyar
Tidsgräns för att avbryta attacker 10 Minuter, varför inte låte denna vara obegränsad^^
Tidsgräns för att avbryta handel 5 Minuter
Nattbonus Aktiverat från 0:00 till 6:00 Halleluja Tack Teamet
Attackskydd för nybörjare 4 dagar
Max. förhållande Anfallare : Försvarare 20 : 1 för de första 60 dagarna
Bågskyttar Aktiverat
Spejarsystem Spejare kan spana på trupper, byggnader och resurser.
Paladin Inaktiverat Detta avskyr jag varför gör ni på detta vis
Maximal räckvidd för adelsmän 100 Fält varför inte låta denna vara obegränsad
Minskad lojalitet per adelsmanattack 20-35 Kanon
Ökad lojalitet per timme 1.1
Medlemsgräns per stam 30 Kunde varit högre typ 40 eller 50
Frihandel Inaktiverat
Väderstrecksval Inaktiverat spännande och förbannat tråkigt allt har 2 sidor tycker denna världen är ett spännande avbräck mot andra inställningar, kunde ev varit något snabbare. Men ett förslag att öppna 2 världar samtidigt med 2 vitt skillda inställningar för att tillfredställa alla olikas behov
 
Topp