Värld 10

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
försöker hitta en lucka mellan allt skrivande så här gör jag ett försök nu. (så att ingen missar det.)


tyskarna ska rensa servern åt oss efter vårat(svenska teamets)beta-spelande, som
ni förstår så är det inte bara ett knapptryck för mig så det är det som vi ska göra nu.
Vet inte heller hur lång tid alla dessa förberedelser tar heller, hade varit lättare om jag
suttit vid kontrollspaken, eller åtminstone fått veta en exakt tid.

återkommer när världen har öppnat, eller så fort jag vet något!

omg!! Panik!!!
 

DeletedUser

Guest
Jaha Gaffel, och tyskarna kunde inte fixat förberedelserna tidigare..?
 

DeletedUser

Guest
kommer ni att öppna före 18:00?????
kommer ni att öppna före 18:00????? MÅSTE FÅ VETA!!!
kommer ni att öppna före 18:00?????
 

DeletedUser

Guest
Försöker hitta en lucka mellan allt skrivande så här gör jag ett försök nu. (Så att ingen missar det.)


Tyskarna ska rensa servern åt oss efter vårat(Svenska teamets)beta-spelande, som
ni förstår så är det inte bara ett knapptryck för mig så det är det som vi ska göra nu.
Vet inte heller hur lång tid alla dessa förberedelser tar heller, hade varit lättare om jag
suttit vid kontrollspaken, eller åtminstone fått veta en exakt tid.

Återkommer när världen har öppnat, eller så fort jag vet något!

Tack för du åtminstonde skrev detta nu kanske folk slutar spamma :)
 

DeletedUser

Guest
Försöker hitta en lucka mellan allt skrivande så här gör jag ett försök nu. (Så att ingen missar det.)


Tyskarna ska rensa servern åt oss efter vårat(Svenska teamets)beta-spelande, som
ni förstår så är det inte bara ett knapptryck för mig så det är det som vi ska göra nu.
Vet inte heller hur lång tid alla dessa förberedelser tar heller, hade varit lättare om jag
suttit vid kontrollspaken, eller åtminstone fått veta en exakt tid.

Återkommer när världen har öppnat, eller så fort jag vet något!

Första vettiga svaret idag......Ni kanske bör ändra tiderna tills på framtiden....
 

DeletedUser

Guest
AAW MAN!!! THIS SUCKS ALOT!!! fan ochså.. då får jag väl gå in på engelska och adla en till snubbe innan jag avslutar... orka engelska servrarna dom är noobs hela bunten!!
 

DeletedUser

Guest
Jag har bara tills klockan 16:00 och tror inte att den hinner öppna tills dess:(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp