Välja VILKA gömda forum man får se

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Även den där delen som brukar ha en tendens att finnas i stamforum skulle jag vilja slippa se...
Ni vet - den där delen av forumet folk skriver oftare, snabbare, kan reglerna m.m. i än vad det gäller Support, Resurser och Attackhjälp... den beryktade Off-Topic...

Vi använder knappt vår Off-Topic del, jag får samtliga trådar dit ändå ^^.
 

DeletedUser

Guest
Libre har uppemot 25 000 inlägg i sina (4 olika delar) off-topic forum :) Men nu går vi bokstavligen off-topic. Inte bra :/
 

DeletedUser

Guest
dd

Tillbaka till ämnet:

Vi vill att ni fixar så att man kan välja vilka gömda forum personerna ska få se.
 

DeletedUser

Guest
Vi (iaf jag) inser att det inte är något man "fixar" genom att knäppa med fingrarna men det kan väl skickas vidare till tyskland så att dom får bestämma? Detta är något som skulle underlätta för ledare mycket.
 

DeletedUser

Guest
Får jag fråga varför du inte är moderator längre ? :p

Jag tror att han slutade på grund av att det var så mycket spam och så tror jag att han fick "arga medelanden i brevlådan" sen har han antagligen inte tidd att var modorator. Men åter till topiken.
 

DeletedUser

Guest
att tvinga folk att registrera på ett externt forum är att be folk att vara mindre aktiva.


Jag känner själv att jag skulle bli mycket mindre aktiv om jag var tvungen att klicka mig in på ett externt forum istället för det vanliga stamforumet :)

håller faktist med dig där lite , men ibland underlättare det mycket också
 

DeletedUser

Guest
i mitt fall så funkar det externa mkt bättre en det vanliga men det har ju nackdelen att man inte ser på spelet att det är ny post

men det ni pratade om skulle underlätta mkt för dom som använder det forumet, vet inte om det ens är möjligt att ändra upplägget på forumet :S
då ä det nog en del att göra om inställningarna inte redan finns där men inte aktiverade
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att han slutade på grund av att det var så mycket spam och så tror jag att han fick "arga medelanden i brevlådan" sen har han antagligen inte tidd att var modorator. Men åter till topiken.

oj, glömde säga att det stavas Tid också, inte tidd.
 

DeletedUser

Guest
använd ett externt forum istället, så extremt mycket bättre (När ni väl får stammen att använda den) mer kontroll och options.
 

comadde

New Member
Reaktionspoäng
0
håller med att det skulle vara en bra ide att ha en sådan funktion.

Som det har sagts tidigare så är inte ett externt forum något att ha. Visst du får mera kontroll över forumet. men alla användare kommer inte att bli medlemmar och sedan så kommer bara hälften ut av alla medlemmar vara aktiva i början och sedan kommer det att av ta för att folk inte orkar eller har intresset att gå in och läsa där mera. Om man är en aktiv användare och sitter många timmar framför TW så är ett externt forum dum ide på problemet för då bli det flera sidor att uppdatera i stället för en.

Nee skulle vara bra om dem la till denna funktion. Skulle uppskattas av många.
 

DeletedUser

Guest
Det är inte nino som för det ffs. Om det här skulle gå igenom nere i tyskland så tar det ändå X antal månader innan det finns inne i spelet.
 

DeletedUser

Guest
Mycket bra förslag!
I ett externt forum kan man ju skapa grupper, samma funktion i stammen vore bra.
Jag saknar en funktion för omröstningar, ibland behöver man rösta i ledningen eller i stammen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp