VÄVa nytt kjoltyg

DeletedUser

Guest
holy crap

behövs det 3 uppdateringar på statsen på 3h?!?

väv har några lirare som tydligen har ryckt upp sig ur inaktiviteten

uppskattas!
 

Talofobi

Medlem
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: VÄV
Players:

Side 2:
Tribes: KILT
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 16
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 153,446
Sida 2: 157,687
Skillnad: 4,241

image.php



Det är rätt jämnt ändå måste jag säga =)
 

DeletedUser

Guest
Kul att det är så jämnt! Dock är dessa statsen väldigt fina för KILT, känns som att iaf VÄV borde leda. Men det är bra jobbat ändå från båda stammarna :)
 

Talofobi

Medlem
Reaktionspoäng
0
Kul att det är så jämnt! Dock är dessa statsen väldigt fina för KILT, känns som att iaf VÄV borde leda. Men det är bra jobbat ändå från båda stammarna :)

Båda stammarna är duktiga i krig, dvs på att deffa bort adlar och dylikt så jag kan inte påstå att VÄV borde leda direkt då KILT är en duktig skara krigare som krigat konstant nästan sen V5 startade.

Men jag får lyfta på hatten för det motstånd vi får :)
 

DeletedUser

Guest
VÄV borde leda för att dem hade första offensiven och för att dem har både TQON-f och UC med sig, inte för att dem är bättre.
 

Talofobi

Medlem
Reaktionspoäng
0
VÄV borde leda för att dem hade första offensiven och för att dem har både TQON-f och UC med sig, inte för att dem är bättre.

Som jag skrev: Kilt är duktiga på att deffa bort adlar, den saken är konstaterad och bekräftad, det kan man inte annat än ge dem ära för, men självklart borde vi ha haft övertag, men som sagt, deffen stod mot oss och inte någon annan stam, så det är rena rama köttmuren runt VÄV fronten atm.
 

DeletedUser

Guest
Vad man ska ha i åtanke är att väv (10-15 spelare) attackera 1 spelare i KILT, så inte konstigt de lyckas tar byar....men frågan hur kommer de gå för VÄV efteråt, när de plockas alla hans byar, om de lyckas?

Ska tillägga detta är ingen bortförklaringen utan en tankeställare....
 

DeletedUser

Guest
Som jag skrev: Kilt är duktiga på att deffa bort adlar, den saken är konstaterad och bekräftad, det kan man inte annat än ge dem ära för, men självklart borde vi ha haft övertag, men som sagt, deffen stod mot oss och inte någon annan stam, så det är rena rama köttmuren runt VÄV fronten atm.

Ja klart man var förberedd på gangbang. Det var därför jag upptäckte att det var krig först på måndagen :p
 

DeletedUser

Guest
Vad man ska ha i åtanke är att väv (10-15 spelare) attackera 1 spelare i KILT, så inte konstigt de lyckas tar byar....men frågan hur kommer de gå för VÄV efteråt, när de plockas alla hans byar, om de lyckas?

Ska tillägga detta är ingen bortförklaringen utan en tankeställare....

Spelare för spelare. Frågan är vad som händer när vi ställer om trupperna mot nästa objekt.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: KILT
Players:

Side 2:
Tribes: VÄV
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 13
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 138,356
Sida 2: 125,247
Skillnad: 13,109

image.php
 

DeletedUser

Guest
Vad man ska ha i åtanke är att väv (10-15 spelare) attackera 1 spelare i KILT, så inte konstigt de lyckas tar byar....men frågan hur kommer de gå för VÄV efteråt, när de plockas alla hans byar, om de lyckas?

Ska tillägga detta är ingen bortförklaringen utan en tankeställare....

Enda sättet för dem att kunna ta motståndarna överhuvudtaget ;)

UC gör precis likadant, vet jag av egen erfarenhet
 

DeletedUser

Guest
Enda sättet för dem att kunna ta motståndarna överhuvudtaget ;)

UC gör precis likadant, vet jag av egen erfarenhet

Kul att du ser ner på oss för att vi samarbetar för att ta byar. Jag visste inte att det var något dåligt eller att man börjat rata spelare från samma stam som samarbete mot sin fiende.
 

DeletedUser

Guest
Säger inte att de är dåligt av VÄV, säger bara att de är stongt av vår kille att klara sig så bra trots att de går så många på honom...
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte varför ni alltid ska vara så övermodiga. Ni ser stats som säger att VÄV leder - Då kommer någon munter stackare och säger att VÄV borde leda mer, samarbetar för mycket, skickar as kassa tåg, ger ut stats på UC och Tyrant och skriver nonchalanta saker när ni egentligen är sura för att ni inte kan acceptera när någon leder över er på ett spel (de senaste 24 timmarna) vilket indikerar på att ni aldrig leder på något IRL.

Om inte någon håller med mig avslutar jag mitt konto.
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte varför ni alltid ska vara så övermodiga. Ni ser stats som säger att VÄV leder - Då kommer någon munter stackare och säger att VÄV borde leda mer, samarbetar för mycket, skickar as kassa tåg, ger ut stats på UC och Tyrant och skriver nonchalanta saker när ni egentligen är sura för att ni inte kan acceptera när någon leder över er på ett spel (de senaste 24 timmarna) vilket indikerar på att ni aldrig leder på något IRL.

Om inte någon håller med mig avslutar jag mitt konto.

Grym slutsats.
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte varför ni alltid ska vara så övermodiga. Ni ser stats som säger att VÄV leder - Då kommer någon munter stackare och säger att VÄV borde leda mer, samarbetar för mycket, skickar as kassa tåg, ger ut stats på UC och Tyrant och skriver nonchalanta saker när ni egentligen är sura för att ni inte kan acceptera när någon leder över er på ett spel (de senaste 24 timmarna) vilket indikerar på att ni aldrig leder på något IRL.

Om inte någon håller med mig avslutar jag mitt konto.

Jag håller inte med dig utom slutsatsen :D
 

DeletedUser

Guest
förstår inte varför ni alltid ska vara så övermodiga. Ni ser stats som säger att väv leder - då kommer någon munter stackare och säger att väv borde leda mer, samarbetar för mycket, skickar as kassa tåg, ger ut stats på uc och tyrant och skriver nonchalanta saker när ni egentligen är sura för att ni inte kan acceptera när någon leder över er på ett spel (de senaste 24 timmarna) vilket indikerar på att ni aldrig leder på något irl.

Om inte någon håller med mig avslutar jag mitt konto.


jag håller med dig :):d
 
Topp