VÄVa nytt kjoltyg

DeletedUser

Guest
Vi i VÄV har beslutat oss för att ta en titt under Kilten på Kilt för att försvara våra allierade i UC. När Kilt adlade byar av UC trots rådande IAP så kontaktade jag Sexikittie och Carera och bad dem sluta. Svaret som kom från Kilt var istället en krigsförklaring mot UC så VÄV har inget annat val än att rycka in till våra allierades försvar.

Vi vill egentligen inte kriga mot våra vänner i Kilt så de Kilt-spelare som vill stå utanför kriget har 24 timmar på sig att lämna stammen. De blir då fredade. Det är inte er vi vill åt utan ledningen som har orsakat kriget. De Kilt-spelare som vill stå utanför kriget kan kontakta min sekreterar spatt in-game så fredar vi er.

Vi hoppas att alla spelare i Kilt inser att utsikterna att vinna det här kriget är hopplösa. Även om era fiender skulle lägga sig platt kommer det ta er flera år att adla upp alla byar. Under tiden kommer ni dagligen att ha tusentals inkommande. Och det är det mest optimistiska scenariot för er del. Vill ni slippa den situationen har ni 24 timmar på er att lämna stammen. Efter det anses ni ha valt sida.

/Benzocaine

av tveksamma skäl är vår demokratiska diktator bannad i detta forum, så jag får lägga ut förklaringen

spatt
/sekreterare ;)
 

DeletedUser

Guest
Trevligt! Detta betyder altså att vi kommer få veta vad som döljer sig under KILTen? :)

Lycka till
 

DeletedUser

Guest
Vi hade inte förväntat oss något annat!

VÄV hotade men vågade inte förrän T*ON förklarade krig...

Lets KILt them all :))
 
Senast redigerad av en moderator:

Talofobi

Medlem
Reaktionspoäng
0
Vi hade inte förväntat oss något annat!

VÄV hotade men vågade inte förrän T*ON tog i de....

Lets KILt them all :))

Vi vågade, dock p.g.a internt strul så tog det längre tid än väntat för oss, nu är allt löst och vi ska nog VÄVa små mattor av era KILTar, har hört att KILTtyg blir fint på mattor :)
 

DeletedUser

Guest
Undrar hur detta krig KAN ta slut. I bästa fall kommer det att ta ett par år..
 
Topp