VÄV vs TQ*N-f

DeletedUser

Guest
Håll er TILL ÄMNET nu...

Allt gällande bans, bestraffningar och fusk ska tas via supporten, oavsett.
Mvh, Twilight
 

DeletedUser

Guest
Lite förolämpande att ni skickar svärd och yxfejk faktiskt, tog åt mig där.
 

DeletedUser

Guest
Schhh, retas inte! Dom kan bli arga på oss.

Nu till något On T:

Side 1:
Tribes: SEAMEN
Players:

Side 2:
Tribes: TQON TKON
Players:

Senaste 24h

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 1
Skillnad: 8

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 92,002
Sida 2: 9,296
Skillnad: 82,706

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Den här tråden behöver ett snyggt avslut för alla oss nyfikna:confused:

Vad var det som hände egentligen?

Epilog, tack!
 

DeletedUser

Guest
Eller gick dem från att vara fiende till bästa vänner.....

Man säger i krig och kärlek är allt tillåtet :)
 

DeletedUser

Guest
Det som hände var att spelare i VÄV gick till andra stammar och lämnade oss med odeffade inaktiva konton vid fronten. Jag blev ensam ledare kvar och det kändes inte meningsfullt att fortsätta ett krig som jag inte hade startat från första början.

T*ON har blivit en stam att räkna med. Folk som inte har krigat mot dem ser ned på dem fortfarande men både VÄV och SEAMEN vet att de är bra. Stammen kanske innehåller en del spelare som inte är så bra på att kriga, men många har lärt sig både att kriga och att gilla det.

Så jag vände mig med en trevare till dem om att vi skulle avsluta kriget och efter en förhandling där vi fick ge stora eftergifter (3 konton att ta över plus byar att adla) gick de med på det. Hade inte freden kommit hade VÄV inte funnits kvar.
 

DeletedUser

Guest
T*ON har blivit en stam att räkna med. Folk som inte har krigat mot dem ser ned på dem fortfarande men både VÄV och SEAMEN vet att de är bra.

Bra och bra vet jag inte riktigt. Dom är stora, därför skulle jag inte gärna hamna i konflikt med dom igen, men helt klart, dom har många bra spelare i stammen. :)
 

DeletedUser

Guest
Bra och bra vet jag inte riktigt. Dom är stora, därför skulle jag inte gärna hamna i konflikt med dom igen, men helt klart, dom har många bra spelare i stammen. :)

Du sa faktiskt emot dig själv lite där :p

Detta var alltså ett smart val utav Benzo att sluta fred så de fick lite lugnare, och självklart också av T*ON som fick rensa ut lite inaktiva konton och liknande.
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle nog personligen föredra TQON framför KILT om jag var tvungen att byta stam. TQON har en grym stamkänsla som är svårslagen. Kriget har gjort att VÄV adlat de spelare som inte höll tillräckligt hög nivå samtidigt som de bra spelarna växt sig större. Nu finns det främst många medelbra spelare som är jobbiga för alla stammar, men även några riktigt bra spelare.
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle nog personligen föredra TQON framför KILT om jag var tvungen att byta stam. TQON har en grym stamkänsla som är svårslagen. Kriget har gjort att VÄV adlat de spelare som inte höll tillräckligt hög nivå samtidigt som de bra spelarna växt sig större. Nu finns det främst många medelbra spelare som är jobbiga för alla stammar, men även några riktigt bra spelare.

Framförallt är de många, vilket innebär att de kommer att växa fortare än andra stammar (om inte spelare lägger av).
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ja T*ON fronten var det i alla fall lite action på (saknar mina kära incs) :rolleyes:

Men freden kom som ett nödvändigt ont för VÄV även om jag gärna legat kvar där nere och kunnat kötta lite..

Kan även bara hålla med om att vissa i T*ON är duktiga och vissa mindre bra, det är samma sak i alla stammar, ingen stam innehåller enbart proffs utan det finns alltid svaga länkar ;)
 
Topp