VÄV vs TQ*N-f

DeletedUser

Guest
Back on Topic..
Hörde att det blivit fred mellan dessa stammar..:confused:
VÄV klarade helt enkelt inte av att slåss mot T*ON samt DEMONS då??
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det skall nog vara att VÄV har fred med T*ON för att dem inte orkar slås mot två stammar?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Rimligtvis borde det i såfall betyda att tqon inte heller klarade kriget, eller varför skulle de vilja ha fred annars. Btw, var kommer det där ryktet ifrån?
 

DeletedUser

Guest
Alltså, om de slöt fred skulle det knappast hållas hemligt, så om du tror att du uppför dig hemlighetsfullt så ge upp.
Jag menar ufall 1: de sluter fred --> ca 300 källor som kan sprida ryktet
Utfall 2: De sluter inte fred --> du och dina "källor" är bara löjliga.
 

DeletedUser

Guest
Lite stat tack istället :)
 
Senast redigerad av en moderator:

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Stats var det ja!

Side 1:
Tribes: VÄV
Players:

Side 2:
Tribes: TKON TQON
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 7
Sida 2: 35
Skillnad: 28

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 7
Skillnad: 7

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 61,930
Sida 2: 252,405
Skillnad: 190,475

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 66,388
Skillnad: 66,388

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om det inte stämmer det hon skrev, varför skulle både T*ON och VÄV bli upprörda på detta?

Och du från KILT har väll inte någon som helst problem med att dem har gjort fred? ;)

Btw, detta är on topic. :rolleyes:


Det är väl ingen från VÄV som har blivit upprörd? Ingen från VÄV har ens svarat vad jag kan se. Bara kul att se "snillen spekulerar".

Om VÄV och T*ON sluter fred så kommer de att informeras som behöver informeras, och inga andra. Resten av "snillena" kan få spekulera ifred.
 

DeletedUser

Guest
Det är väl ingen från VÄV som har blivit upprörd? Ingen från VÄV har ens svarat vad jag kan se. Bara kul att se "snillen spekulerar".

Om VÄV och T*ON sluter fred så kommer de att informeras som behöver informeras, och inga andra. Resten av "snillena" kan få spekulera ifred.

Dags att informera omvärlden nu som inte får info direkt från VÄV och T*ON?

Då jag varken är med i T*ON eller VÄV (som ni påstår) så är jag inte den som skall gå ut med denna info, kriget slut, krigat lyckat?

Tråd kan låsas då det inte är krig längre?

Byar som tas från VÄV är freds byar av spelare som är inaktiva. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag föstår inte varför ni inte vill tala om att ni har fred?
Även att ni planerar på att gå ihop senare,
Kan detta vara för ni planerar nya krigsoffer?
 

DeletedUser

Guest
Jag föstår inte varför ni inte vill tala om att ni har fred?
Även att ni planerar på att gå ihop senare,
Kan detta vara för ni planerar nya krigsoffer?

Som Preko säger, dem har planerat fred och byar som T*ON tar är freds byar enbart?

En merg har varit i samtal från VÄV:s sida samt att båda sidorna har planerat på sistånde att slå ut Demons en gång för alla.

Skäms ni att detta har kommit ut eller vad är det frågan om?
Trodde ni var vuxna män som satt på kontonen och vågar stå för det ni har sagt.
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Som Preko säger, dem har planerat fred och byar som T*ON tar är freds byar enbart?

En merg har varit i samtal från VÄV:s sida samt att båda sidorna har planerat på sistånde att slå ut Demons en gång för alla.

Skäms ni att detta har kommit ut eller vad är det frågan om?
Trodde ni var vuxna män som satt på kontonen och vågar stå för det ni har sagt.
Vuxna män, hmm. Säger han som inte vågade kriga och riskera utrotning och istället slutade?
Vi i T*ON har inga planer på att slå ut DEMONS i nuläget, varför skulle vi resa halva världen för det?
Varför skulle vi skämmas?
Ni har nosat och fått fram rykten, det lilla som stämmer är helt obetydligt för världen och i det stora hela är ni på helt fel spår.
 

DeletedUser

Guest
Detta är ju inte rykten utan fakta. För att inte få bestraffning lägger jag inte ut något här ang detta.
Att ni började krig mot oss är väl ingen hemlighet heller även om nu har lagt ner det.
3 inaktiva spelare gavs till tqon som fredsgåva.
Antingen vet inte era spelare hela sanningen eller planerar ni något.
Skall iaf bli kul o se vad som händer.
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Ni insisterar på att kalla det fakta, får jag väl ändra från rykte till lös fakta.
Det handlar inte om 3 spelare som "fredsgåvor" alls faktiskt.
Vi startade inte krig mot er, vi fortsatte kriga mot utbrytarstammarna från VÄV, där ni gick med.
Nu är ni DEMONS igen och ni är inte våra fiender, det hände snabbt nog för att vi skulle kunna låta er vara för att koncentrera oss på våra verkliga fiender.
 

DeletedUser

Guest
Ni insisterar på att kalla det fakta, får jag väl ändra från rykte till lös fakta.
Det handlar inte om 3 spelare som "fredsgåvor" alls faktiskt.
Vi startade inte krig mot er, vi fortsatte kriga mot utbrytarstammarna från VÄV, där ni gick med.
Nu är ni DEMONS igen och ni är inte våra fiender, det hände snabbt nog för att vi skulle kunna låta er vara för att koncentrera oss på våra verkliga fiender.

Då spelare släppt på infon som ni inte ville skulle komma ut så är det illa nog, har ni inte fullt upp med att anfalla VÄV spelare så ni måste påbörja adling utav spelare som bröt sig ur, statsen talar inte till era fördelar.

3 spelare som var inaktiva och VÄV hade KÖ på blev era fredsgåvor, sedan får du tjata hur mycket du vill med Tw stats.

Dags att möta sanningen, ni misslyckades på att hålla infon inne.

Lycka till i spelet.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Shhhh....

Nu talar vi om ånågot intressant istället

Side 1:
Tribes: SEAMEN
Players:

Side 2:
Tribes: TQON TKON
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 71
Sida 2: 310
Skillnad: 239

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 30
Sida 2: 8
Skillnad: 22

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 713,944
Sida 2: 2,366,866
Skillnad: 1,652,922

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 315,776
Sida 2: 74,452
Skillnad: 241,324

image.php
 
Topp