Utnämningar

DeletedUser

Guest
Jag kan hålla med om att jag inte ser något påhopp.

Dock har Erka varit en medlem i Corians ledning, end of story, varför skulle annars en plan sättas upp för honom en plan som skulle tas varsamt så att inte Erka skulle ge ut information. Varför skulle Erka kunna göra allt förutom att upplösa stammen, skulle en vanlig medlem kunna göra det ?

Ni försöker mörka det. Men ni lyckas inte.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan hålla med om att jag inte ser något påhopp.

Dock har Erka varit en medlem i Corians ledning, end of story, varför skulle annars en plan sättas upp för honom en plan som skulle tas varsamt så att inte Erka skulle ge ut information. Varför skulle Erka kunna göra allt förutom att upplösa stammen, skulle en vanlig medlem kunna göra det ?

Ni försöker mörka det. Men ni lyckas inte.

Men shit.......... Han har aldrig tillhört ledningen! Vrf skulle han gjort de?

Danskare
 

DeletedUser

Guest
Informationen som inte skulle läcka var attackplanerna mot mig som var synliga i forumet för alla ^^
Inget annat.
Vad vissa delar av ledningen och spelarna missade var att jag vakade 2 konton i stammen samtidigt som dessa planer gjordes...
Jag har för mig det var ett inlägg från ledningsperson om att att planerna skulle göras färdigt när kontona var avslutade så jag inte kunde läsa på forumet.
Direkt efter det framkom väldigt tydligt att jag visste om planerna var det väldigt många spelare som slöt diplomatiska avtal med mig att de aldrig skulle anfalla mig och en del av dessa spelare erbjöd sig även att supporta.

Epic fail?

Men som det sades av en top-spelare som byter konto så fort han får ett hundratal inkommande - jag hade haft problem vid 1k inkommande
(jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag läste det i forumet)

Even greater epic fail?

Men för att klargöra tjafset - läs vad jag skrivit jag var i stammen.
Övervakare + konsult, samma arbete jag hade innan (för annan stam) jag hade Erka81-kontot.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1. vafan bryr sig alla om han suttit i ledningen eller inte för??

2. var det corian själva som skulle störta dig elr?(fatta inte riktigt)

3. det här är en jävla skit tråd!?
 

DeletedUser

Guest
1. vafan bryr sig alla om han suttit i ledningen eller inte för??

2. var det corian själva som skulle störta dig elr?(fatta inte riktigt)

3. det här är en jävla skit tråd!?

1. Jag vet inte

2. Ja (hela unionen)

3. Nej, en tråd om min utnämning till "v3´s största idiot" - enligt Kryddorna
 

DeletedUser

Guest
Ja Bertil utan din hjälp med alla inkommande hade jag haft det jobbit , var ju iaf nån som styrde kontot dygnet runt och det har du fått cred för =) jäkligt aktiv och duktig , du läre mig mer i spelet med så

skulle tro att corian har dig att tacka för mycket , fanns fan värre idioter i corian en viss skit som låg i K44 och vägra anfalla en spelare där i fronten , men när jag hade gjort allt jobb med rens och den spelaren vart barbar ja då gick det bra att börja plocka byar , han fick adlings stopp av mig vilket ledningen i corian släppte

värsta ajg vet är snyltare
 

DeletedUser

Guest
Ja Bertil utan din hjälp med alla inkommande hade jag haft det jobbit , var ju iaf nån som styrde kontot dygnet runt och det har du fått cred för =) jäkligt aktiv och duktig , du läre mig mer i spelet med så

skulle tro att corian har dig att tacka för mycket , fanns fan värre idioter i corian en viss skit som låg i K44 och vägra anfalla en spelare där i fronten , men när jag hade gjort allt jobb med rens och den spelaren vart barbar ja då gick det bra att börja plocka byar , han fick adlings stopp av mig vilket ledningen i corian släppte

värsta ajg vet är snyltare

Tack gode GUD för att vi slapp dig!

D
 

DeletedUser

Guest
Tack gode GUD för att vi slapp dig!

D

Det var bättre att ha Qubben, rHare, Wildiz och Dottan med i gänget, som inte attackerade DC, utan supportade, var friade från attacker och bara "råkade läcka" info.

Starkt jobbat danskare (som hoppat in och ur ledningen av ganska känd anledning) att framhäva att stammen hellre har spioner/förrädare/backstabbers/tribejumpers i sig än spelare som krigar mot fienden.
 

DeletedUser

Guest
Tack gode GUD för att vi slapp dig!

D
ja du tycker det , men många andra som tycker tvärtemot dig , men jag gjorde iaf inte som du gjorde vilket jag aldrig skulle accepterat o skulle kasta ut dig med skallen före , att göra det du gjort skulle lätt lett en polis sak

fattar inet vad man tänker med när man gjorde som du gjorde , snacka om att ta TW med blodigt allvar o då menat blodigt

ändå satt många o inte villa att jag skulle sluta och erbjöd mig en plats i ledningen

men jag mordhotar iaf inte spelare i TW
 

DeletedUser

Guest
Det var bättre att ha Qubben, rHare, Wildiz och Dottan med i gänget, som inte attackerade DC, utan supportade, var friade från attacker och bara "råkade läcka" info.

Starkt jobbat danskare (som hoppat in och ur ledningen av ganska känd anledning) att framhäva att stammen hellre har spioner/förrädare/backstabbers/tribejumpers i sig än spelare som krigar mot fienden.

Dom är mer lojala än du någonsin varit!

D
 

DeletedUser

Guest
otroligt att man hellre har dönickar i en stam som vägrar anfalla fiender men gärna tar internadling eller gråisar , men kriga kan dom inte

men ser gärna att aktiva spelare som kan spela försvinner ut stammen , det rimmar nån inte i nåns ledares öron
var ju delvis pga dig jag lämna Corian

skulle vilja höra ledningen i corian uttrycka sig med , skulle vara intressant faktiskt
 

DeletedUser

Guest
otroligt att man hellre har dönickar i en stam som vägrar anfalla fiender men gärna tar internadling eller gråisar , men kriga kan dom inte

men ser gärna att aktiva spelare som kan spela försvinner ut stammen , det rimmar nån inte i nåns ledares öron
var ju delvis pga dig jag lämna Corian

skulle vilja höra ledningen i corian uttrycka sig med , skulle vara intressant faktiskt

De va skönt att höra att jag hade en sån inverkan på dig peterinas:) Själv såg jag dig som "en jobbig jävel" som tillsammans med erka kunde skapa en stämning i en stam som jag inte tror att nån ledare vill ha i nån stam!

Sen ang diverse hot så finns de nog bara en spelare i värld 3 som lyckats med bedriften att mordhota en hel ledning IRL bra där erka, så peterinas har du något mer att tillägga gällande div hot? Eller ska man ta reda på allt innan man uttalar sig nästa gång?

Danskare
 

DeletedUser

Guest
De va skönt att höra att jag hade en sån inverkan på dig peterinas:) Själv såg jag dig som "en jobbig jävel" som tillsammans med erka kunde skapa en stämning i en stam som jag inte tror att nån ledare vill ha i nån stam!

Sen ang diverse hot så finns de nog bara en spelare i värld 3 som lyckats med bedriften att mordhota en hel ledning IRL bra där erka, så peterinas har du något mer att tillägga gällande div hot? Eller ska man ta reda på allt innan man uttalar sig nästa gång?

Danskare

Räcker det inte med utnämningen utan nu ska du börja förtala mig?
 
Topp