Utnämningar

DeletedUser

Guest
Jag tackar och bugar härmed officiellt och offentligt för min nya titel jag förärats av Corian.
 

DeletedUser

Guest
Det är inte alla som föräras den tunga titeln

"V3´s största idiot"

Jag vann med stor marginal till andra nominerade
 

DeletedUser

Guest
Kan trösta dig erka med att jag kom på delad andra plats med deusmachina hehehehe men vissligen lås vi långt efter dig

Danskare :)
 

DeletedUser

Guest
Jag går emot strömmen å säger: Bertil <3

Men grattis till utnämningen! :D
 

DeletedUser

Guest
Att man inte kan ha kul i stammen utan att det ska behöva skrivas i detta forum....på vilket sätt tillför detta något för de övriga i TW V.3?

Snacka om meningslös tråd.

Hur som helst..nu är tråden här och vi i De Valderska Härarna har röstat fram Erka81 som V.3.s största idiot...däribland var det X antal stammedlemmar med i omröstningen.

Grattis till Titeln iaf......

Punkan
ZAXA
 

DeletedUser

Guest
grattis bubben =)

men besviken att jag inte fick vara med =) fick wcw vara med o rösta ? då hade jag vunnit lätt =)

vi kan behöva nån skit tråd med ibland o surra i o hoppas den inte låses
 

DeletedUser

Guest
Att man inte kan ha kul i stammen utan att det ska behöva skrivas i detta forum....på vilket sätt tillför detta något för de övriga i TW V.3?

Snacka om meningslös tråd.

Hur som helst..nu är tråden här och vi i De Valderska Härarna har röstat fram Erka81 som V.3.s största idiot...däribland var det X antal stammedlemmar med i omröstningen.

Grattis till Titeln iaf......

Punkan
ZAXA

Alla andra grattis-trådar på hela forumet tillför lika mycket som denna.

Du upplyser i ditt inlägg, för alla andra som läser forumet, att ni har kul i stammen.

Det betyder att ni har spelglädje - ska inte detta komma till gagn för andra som spelar tw eller är Unionen så mycket egoister att det är bara dom som ska ha kul?

Så - tänk på hur just DU röstade och med vilken motivering/baktanke.

Och vad du har för egen titel ingame (ledare) och hur det då reflekteras tillbaks mot hela stammen då du precis uttalat dig officiellt som ledare för stammen.
 
Topp