Utmaning naosf v.s swevik

DeletedUser

Guest
Tjohejs.

Är ju iof en intressant ide med en speed fight mellan stammar. Dock tänker ja inte dra med NAOSF i en speed fight mot er. Ja ser ingen relevans i att hoppa in på en speed server, sitta där i 48h o svettas som en gris, komma tillbaka här o skrika "Vi VANN", direkt sagt får ja inget ut av sån typ av ***mäteri. Vill du göra det så rekommenderar jag en linjal eller ett måttband, o skolans toalett efter flickornas gymnastik.

Har läst mycket om feghet här. Tycker ni vi är fega då vi inte har lust o kasta bort några dagar av våra liv för att sitta o strida med nån som vi redan strider med i v1 så be my guest. Jag vet i hurdanna krig jag o Najs har krigat tidigare, o ja känner mej inte i behov av att öka på min ego längre.

O är ju intressant o läsa om "SWEVIKs Mod".. undrar dock om det är dej själv du menade? För ja har inte sett nåt mod på de fronterna jag krigat, 2 slutade spela, en lämnade stammen, en ville bli vår spion o 2 måste bytas ut med "proffs från v3" när första anfallen kördes igång. jolly good show gentlemen. ;)

“If you define cowardice as running away at the first sign of danger, screaming and tripping and begging for mercy, then yes, Mr. Brave man, I guess I'm a coward.”
- Jack Handy

over and out.
Tepakko
NAOSF
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Tjohejs.

Är ju iof en intressant ide med en speed fight mellan stammar. Dock tänker ja inte dra med NAOSF i en speed fight mot er. Ja ser ingen relevans i att hoppa in på en speed server, sitta där i 48h o svettas som en gris, komma tillbaka här o skrika "Vi VANN", direkt sagt får ja inget ut av sån typ av ***mäteri. Vill du göra det så rekommenderar jag en linjal eller ett måttband, o skolans toalett efter flickornas gymnastik.

Har läst mycket om feghet här. Tycker ni vi är fega då vi inte har lust o kasta bort några dagar av våra liv för att sitta o strida med nån som vi redan strider med i v1 så be my guest. Jag vet i hurdanna krig jag o Najs har krigat tidigare, o ja känner mej inte i behov av att öka på min ego längre.

O är ju intressant o läsa om "SWEVIKs Mod".. undrar dock om det är dej själv du menade? För ja har inte sett nåt mod på de fronterna jag krigat, 2 slutade spela, en lämnade stammen, en ville bli vår spion o 2 måste bytas ut med "proffs från v3" när första anfallen kördes igång. jolly good show gentlemen. ;)

“If you define cowardice as running away at the first sign of danger, screaming and tripping and begging for mercy, then yes, Mr. Brave man, I guess I'm a coward.”
- Jack Handy

over and out.
Tepakko
NAOSF

Tror att abel menar bara en kvälls speedande iofs..
 

DeletedUser

Guest
tog det dig 3 dagar att komma på en tillräckligt fin text om att säga nej, det hade räckt att du bara sa. fuck no ingame från början;)

i mina ögon har ni alltid varit chickens ändå, jag ville bara få det bekräftat. jag har inte ens ett speedlag hos swevik än^^

syns på v1 hörrni, ska fan över 5 mille ob denna veckan:D

edit, jäklar märkte att jag redan har det. well ska över 5 mille ob off iaf:D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
o på vad baserar du faktumet att vi är chickens?

Ja tycker verkligen synd om dina stam medlemmar som blir slaktade som höns på fältet medan du spelar ditt mediakrig för en stund i spotlighten.
 

DeletedUser

Guest
hah whoa menar du att jag inte gör någonting på fältet på v1 med andra ord:O kan vara så jag gillar inte att adla jag rensar mest, jag kan börja om du vill^^.

chicken blir man bara inte för sina handlingar, utan sin personlighet. respekt till gr1ngo ingen annan^^
 

DeletedUser

Guest
nja den meningen blir illa. skulle låta: jag kan börja om, om du vill. men nu är det way of topic. naosf vågade/ville/orkade inte möta oss på speed vilket som var synd. vore roligt med lite synpunkter från andra naosfare vad de tycker också, ni brukar vara så flitiga på att synas i alla trådar på v1 ju^^

ni kan fortfarande ändra er:)
 

DeletedUser

Guest
Tycker Humbles tolkning är roligare med 32 uteliggare, men de är kanske bara jag som tycker så. :p
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
o på vad baserar du faktumet att vi är chickens?

Ja tycker verkligen synd om dina stam medlemmar som blir slaktade som höns på fältet medan du spelar ditt mediakrig för en stund i spotlighten.

låt dom bli slaktade, de e dom som e onödiga att ha som blir slaktade o slutar o erbjuder sej att bli era spioner, ni gör ju bara swevik en tjänst o rensar de kassa spelarna ju.. men abel har en reserv plan ;) remember that.. den kommer när ni minst annar de o det kommer att ta hårt på er ;)

fine, ni sa nej till de här erbjudandet men de va bara en utmaning på rätta villkor.. en jämn ärlig fight.. och abel sa aldrig att ni ska sluta kriga på v1 utan de fortsätter som vanligt.. denna utmaningen skulle bara varit bra för bägge parterna, mera erfarenhet och man lär känna sin fiende mer.. men men tråkigt att se att man ska behöva bli förnedrad när en kommer o utmanar lite snällt..
 

DeletedUser

Guest
Hur gör vi swevik en tjänst, med att adla lätta byar från dem, ökar våra egna poäng medan de blir mindre, o använder dom lätta nytagna byarna till att anfalla swevik.. men joo. vi gör ju dem en tjänst. ;)
(ja vet nog vad du var efter, mera kvälitet, o de svaga länkarna tas bort etc. Vilket låter vackert i teorin, men i slutspelet är det bara ett vackert sätt att säga "vi förlorar byar")

ja sade btw inte heller att vi borde sluta kriga i v1?

de var ju swevik som deklarerade kriget på oss? inte vårt problem om de nu tycker att det är ojämnt eller oärligt?

o hur så förnedra nån? ja svarade på hans utmaning o andra post som kommit fram i tråden. Är inte jag som utmanade nån o direkt efter negativt svar säger jag att det bara var ett test, o att vi är chickens. ;) barnsligt beteende om man frågar mej.
 

DeletedUser

Guest
haha ic3 you know me to good;)

jag sa inte att det var ett test, jag ville ha en utmaning. det hade varit riktigt roligt med en utmaning där vi fick känna lite på hur de andra i stammen spelar. troligtvis kommer jag aldrig komma i kontakt med spelare långt bort från oss på ett bra tag, och det samma gäller ni som antagligen inte kommer komma i kontakt med ex ssk11 uppe i norr. dock var jag ändå ganska säker på att ni skulle avböja. hade ni sagt ja hade jag skaffat team direkt och vi hade säkerligen haft döskoj^^. skulle fortfarande gärna vilja höra andra naosfares åsikt om det här. ni som alltid spammar in i varje tråd om er, varför skriver ni inget här. har du förbjudit dem tepakko^^
 

DeletedUser

Guest
tjena mellansnack.. ganska onödigt sådant va? teppan har ju redan kakklat sig ur utmaningen så varför fortsätta den här never ending convon?

BOoooooaaappappapapboaaaaa
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
Men va fega ni är!
Jag är dålig på speed och vet ingen mera än Abel i Swevik som har spelat speed någon gång.
Varför vågar ni inte?
 

DeletedUser

Guest
NAOSF har gett er vårt svar, o vår orsak. Tycker ni kan stänga tråden före ni gör totala clowner av er, o istället ta era problem på er undergångs tråd.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Läser en del off topic. Håll er mer till topic är ni söta.
 
Topp