Utmaning naosf v.s swevik

DeletedUser

Guest
Kriget har pågått ett tag och ännu står vardera stam och kastar tomater på varandra utan att så mycket händer. Naosf har mer byar och trupper därför går det ofc lite bättre för dem men hur skulle det gå om båda stammar skulle ha lika mycket poäng?

Därför utmanar vi er naosf i ett skicklighetsprov. där inga poäng eller diplomatiker räknas. Jag pratar naturligtvis om en hård speedkamp.

denna utmaning är helt öppen på forumet för att alla ska kunna se och följa kampen mellan den stam som många anser vara bäst och den lilla stammen som helt plötsligt började anfalla dem.

antagligen åker vi på däng, men vore roligt att se hur v1s olika stammar är utan all diplomatik och byar. bara skicklighets och aktivitetsmässig utmaning med andra ord^^.

Men kort och gott, Vi i swevik utmanar naosf på en speedfight 10v10. Bara ni, vi och några barbarbyar. Ni får bestämma ett startdatum (inte fredagar-söndagar). i och med att vi utmanar så får ni bestämma inställningar.


har ni stake nog att anta utmaningen?

p.s, denna delen kan ligga i speed delen av forumet men ansåg att detta hade mer med v1 än speed att göra.
 
Senast redigerad av en moderator:

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
TAGGA DÅ !! Jag hoppas NAOSF tar emot denna utmaningen. För de är som abel säger.. Överlägsna just nu.
 

DeletedUser

Guest
haha, fan va härligt:). Frågan är om NaosF har tillräckligt med stake för de..:O
 

DeletedUser

Guest
kul och kul, roligt har jag när jag får inkommande ifrån dem:D detta är mest ett skicklighetstest^^

dock så har nog naosf fler duktiga spelare än swevik, men swevik har en sak iaf! Mod;)
 

DeletedUser

Guest
kul och kul, roligt har jag när jag får inkommande ifrån dem:D detta är mest ett skicklighetstest^^

dock så har nog naosf fler duktiga spelare än swevik, men swevik har en sak iaf! Mod;)

Haha, NAOFS är chanslösa^^

Ska vi säga att varje stam får välja bort en från motståndarlaget också? ^^

Känns som om detta kommer kunna bli succe! =) Hoppas man kan göra samma sak med andra stammar.
 

DeletedUser

Guest
Wihoo, detta blir lätt värt att se hur det går. Detta är juh ett sätt att testa en skillz med =P
 

DeletedUser

Guest
Även om jag tyvärr inte tror att NAOSF kommer att acceptera, så måste jag säga att det var ett rätt så kul sätt att fräscha upp ett krig på.

Go Abel, hatten av!
 

DeletedUser

Guest
Lysande ide!
dock ligger min gissning på swevik tar hem et'
hoppas det blir av!
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
jag tänkte så här nu, naosf har fler bra spelare än vad swevik har, och med tanke på att jag lirat en hel del med abel så hoppar jag gärna in med abel emot naosf om nu naosf vågar o vill lira emot mej oxå ^^
 

viikstroem

Member
Reaktionspoäng
0
jag tänkte så här nu, naosf har fler bra spelare än vad swevik har, och med tanke på att jag lirat en hel del med abel så hoppar jag gärna in med abel emot naosf om nu naosf vågar o vill lira emot mej oxå ^^

det var ju skicklighets test mellan NAOSF och Swevik, varför skall andra hoppa in dâ? dâ är det ju inget "test" längre.
 

DeletedUser

Guest
han tillhör swevik på ett alldeles speciellt sätt;)

eller så bara han drev med dem^^
 

DeletedUser

Guest
icy och abel skulle kunna slå naosf ensamma =)
nej såklart ska bara swevik få vara med i matchen att ta in andra är väl lite fuskigt?
 

DeletedUser

Guest
Hehe, går ic3 in i leken så blir det inte mellan swevik och naofs även fast han skulle joina swevik nu i efterhand..
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
jag tänkte så här nu, naosf har fler bra spelare än vad swevik har, och med tanke på att jag lirat en hel del med abel så hoppar jag gärna in med abel emot naosf om nu naosf vågar o vill lira emot mej oxå ^^

Hoppa in i nasof istället ;). Så blir det roligare för oss andra.
 
Topp