Urbant

DeletedUser

Guest
Hehe aj de var en fin sågning av er i UrbanT ;)
Antar att jag förtjänade det :D

Hur har du tänkt att jag ska kunna besegra en spelare som är 5 gånger större än mig själv?


haha ja här såg vi ju beviset på dig ;) så bra va du ..

du vågar inte gå på större spelare för du vet du får stryk så du går på folk som är inaktiva för det är ju ungefär samma klass som dig ;) rätta mig och jag har fel :cool:
 

linkanz

New Member
Reaktionspoäng
0
haha ja här såg vi ju beviset på dig ;) så bra va du ..

du vågar inte gå på större spelare för du vet du får stryk så du går på folk som är inaktiva för det är ju ungefär samma klass som dig ;) rätta mig och jag har fel :cool:

Så bara för att han inte ger sig på 5 ggr så stora spelare betyder det automatiskt att han bara ger sig på inaktiva små spelare?

Varför vara så naiv? Jag tror att t.o.m. du förstår att han menar att han hellre går på spelare i sin egen storlek.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Så bara för att han inte ger sig på 5 ggr så stora spelare betyder det automatiskt att han bara ger sig på inaktiva små spelare?

Varför vara så naiv? Jag tror att t.o.m. du förstår att han menar att han hellre går på spelare i sin egen storlek.

Han har ju växt sig stor på ett konto utan ägare, så ja, historian visar på att det är det han gör.
 

DeletedUser

Guest
Så bara för att han inte ger sig på 5 ggr så stora spelare betyder det automatiskt att han bara ger sig på inaktiva små spelare?

Varför vara så naiv? Jag tror att t.o.m. du förstår att han menar att han hellre går på spelare i sin egen storlek.


jo större dom e ju tyngre faller dom eller ? ;) .... alltid roligare att gå på stora spelare än sånna med samma poäng och dom större spelarna där kommer ju ändå gå på han så vad väntar han på ? han kanske ska lära sig tajma attacker mot inaktiva först ? :eek:
 

DeletedUser

Guest
ja alla har adlat inaktiva någon gång det har vi inte sagt något emot

det jag menar är att han kan inte klaga på att en stam e dålig om han bara vågar sig ¨på inaktiva eller ? har jag rätt eller fel ? ;)

v8 består bara av inaktiva spelare o har gjort det ett jävla bra tag.. ;)
 

DeletedUser

Guest
jo större dom e ju tyngre faller dom eller ? ;) .... alltid roligare att gå på stora spelare än sånna med samma poäng och dom större spelarna där kommer ju ändå gå på han så vad väntar han på ? han kanske ska lära sig tajma attacker mot inaktiva först ? :eek:

Jo, visst skulle det vara kul att köra över vrål-åke.
Dock lite svårt då jag inte når med adel!!
 

DeletedUser

Guest
jasså ? bara inaktiva spelare ? :eek:

hur kan det då komma sig att han inte vågar gå på dom som e 5 gånger större dom e ju också inaktiva då ? ;) (tänk på vad du skriver)

omg jävla besserwisser.. tror du fattar mycket väl vad han menar
 
Topp