UrbanT vs Tving... När man spelar TEEVEEE

DeletedUser

Guest
Hade jag vart ledare så hade ja beordrat alla:

MASSATTACK på balibali :D

Kaxa lagom =)
 

DeletedUser

Guest
Helt ärligt förstår jag inte riktigt alla som whinar, vi har en fjärdedel av stammen vid fronten, övriga får hjälpa till med def/off så får vi frontspelare ägna oss åt adling och försöka hålla byarna, man stöter på bra mkt mer motstånd hos tving än hos många sk "toppstammar" där man brukar kunna gå in och plocka byar hur som helst men det är inte många byar vi får "lätt", all heder åt Tving och även vi har gjort det vi ska och hade inte förväntat mig att vi skulle leda med så mkt mer, kan varken säga att jag är nöjd eller missnöjd ;)
 

DeletedUser

Guest
Helt ärligt förstår jag inte riktigt alla som whinar, vi har en fjärdedel av stammen vid fronten, övriga får hjälpa till med def/off så får vi frontspelare ägna oss åt adling och försöka hålla byarna, man stöter på bra mkt mer motstånd hos tving än hos många sk "toppstammar" där man brukar kunna gå in och plocka byar hur som helst men det är inte många byar vi får "lätt", all heder åt Tving och även vi har gjort det vi ska och hade inte förväntat mig att vi skulle leda med så mkt mer, kan varken säga att jag är nöjd eller missnöjd ;)

Jag kan bara hålla med. Vi har det likadant.
Det är en fair fight, även om vi är och var stukade efter ett krig med FH/Tetris. Samtidigt var detta en del i UrbanT's strategi, vilket gör det ännu mer fair. Vi i Tving kommer att kämpa till sista blodsdroppen, var så säkra på det. Att ta byar från oss kommer att kosta, ju längre in i kärnan, desto mer.

Sen blir vi backstabbade av Liii och resten av Tetrisligan, men det känns okej.
Värre måste det kännas för Tetris-medlemmarna som inte vet att Liii efter kriget skall (enligt plan) gå över till UrbanT. Det måste svida för Tetris-spelarna...

Nä, rent mjöl i påsen och ett jävla krigande, det gillar vi!
 

DeletedUser

Guest
Hihihi, många som ska med oss ju, förbereder startandet av ett antal akademier just nu :)

UrbanAcademy
UrbanBananas
UrbanCakefart

osv... Ska fyllas på med hela alfabetet :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp