UrbanT vs Tving... När man spelar TEEVEEE

DeletedUser

Guest
Dagen har kommit... Nja samma visa funkar inte en gång till. Hursomhelst, efter mycket bullshit, stamraggande till sina försök till, ja vet inte vad och annat fuffens så måste vi nu agera. Vi kan kalla de expansionskrig om ni vill, även om de är lögn. Jaja, finns väl inget konkret att skriva, ni synade oss tidigt och nu ör de väl dags att bli lite officiell. Så sluta bygg deff och börja lira, kontinenten är inte stor nog för oss båda även om ni vill tro de ;)

Slutligen för att förtydliga, en liten musikvideo. När man spelar TEEVEE med UrbanT's gosskör, titta och njut :)

http://www.youtube.com/watch?v=IGwl2KVlzh4

Bow or die!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
UrbanT, störst bäst o vackrast:)

bara å svälja skiten tving
 

DeletedUser

Guest
Ge upp innan de e för sent, detta borde väl sabba hela stridsmoralen ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag hade lovat danney en roll i vår nästa krigsförklaring och tyckte han passade bra ihop med dileva :)
 

DeletedUser

Guest
Fruktansvärt roligt Monte!

Jag är fan inte ens ironisk, jag garvade ihjäl mig igenom hela filmen!
 

DeletedUser

Guest
Det enda vi kan vara nöjda med nu, det är att vi synade allt en bra stund innan ni anföll..

Vi kan säga att vi blev tagna, dock ej på sängen, som ni hade önskat.
 

DeletedUser

Guest
Jag är mållös... har ont i sidan av allt skratt.

Hoppas det blir en fin fight!
 

DeletedUser

Guest
Bra jobbat, hoppas på ett trevligt litet krig nu då :)

Som sagt, att vi synade allt, det är vi nöjda med, resten är vi mindre nöjda med..

Men vi kan nog ställa till med ganska mycket obehag, hur långt det räcker, det återstår att se.
 

DeletedUser

Guest
10 poäng för inställning
2.3 för verklighetsuppfattning :D

Finns något som heter "motivation slår klass", men jag är inte direkt övertygad om att det räcker här :)

Det är tur att sommaren snart är här, då finns det inte tid för TW ändå :)

Fast vi har ju några trumfkort som skall spelas, grrr..
 

DeletedUser

Guest
Ja det är ju nu resten av stammarna hugger UrbanT i ryggen. Sen blir det en rolig gryta av alltihop ;)
 
Topp