UrbanT vs FH, Falling is easy

DeletedUser

Guest
lilla energi

tyldigen räckte det med så lång tid emellan adlarna då jag lyckades ta byarna, seså sluta sura för att du blev av med någon.. sen klart som fan du lyckas ta byar inne i klustret då jag inte får ta dom själv.

enligt mina erfarenheter av vad jag sätt ifrån dig tidigare har du inte heller taimat specielt bra och då har du också behövt o göra det men inte gjort det..
så du ska inte gnälla om vem som taimar hit o dit för det kan jag absolut inte säga att du gjort hitills. du får väl slå mig med häpnad nästa gång du anfaller. när du är såpass mycket större så borde du göra det utan problem min kära granne:D

sen att du vet vilka mina offbyar är det gör mig inte ett skit, det är ju oerhört lite betydelse vilken by som är offby och vilken som är deffby

// spartan**
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha det var ju du som att vi som tajmade för dåligt när vi skickat adlarna med 2sek mellan, men sluta klaga på ossnär du inte själv kan göradet från samma by haha lär dig opera ;) spelar det ingen roll att ja vet alla dina byar :p? haha ja attackerar ju bara alla dina off sen kan d ju inte ta tillbaka byarna. och byarna ja tog låg ju mitt i ditt kluster därför är det svårt att hålla dom, kan ju säga att ja tog tillbaka dom byarna ja förlorat ;)
 

DeletedUser

Guest
haha

det med 2 sekunder var lite sarkastiskt om du inte märkte det på sättet jag uttryckte mig på.:p

nej energi;) du har en by kvar o ta tillbaka

japp men man kan försvara sina offbyar;) jag vet ändå att jag kommer förlora i längden så passar på o ge dig en liten liten match med det jag kan avvärja av mina trupper. inte direkt så att jag har spelare att få assistans av så jag får klara mig på mitt eget.. Så spelar du bra så klarar jag mig inte länge på mitt eget:cool:

Gillar inte denna hårda attityd så tycker vi taggar ner lite och tar det med glimten i ögat.:eek:
 

DeletedUser

Guest
rank

om jag inte är rankad top 30 obd om 3 dagar är jag besvkiken på mig själv eller urbant. antagligen urbant jag vill upp i obn det jag kämpar för nu:D

jag är en bit på vägen då jag kommer få döda lite trupper imorgon bitti;)

de som tror på att jag kan hålla motstånd emot urbant ett litet tag tackar jag för deras förtroende:)

- Ja jag är full haha

sov gott
 

DeletedUser

Guest
Dom, enligt mig kanske starkaste stammarna på v8, tycker jag personligen är UrbanT och ID. Men spelar inte där längre, så nu har jag tappat kollen. Men förut var det så i alla fall.

Lycka till nu UrbanT, kör ni inte för hårt med dom. Då kan dom bli ledsna! :-]
 

DeletedUser

Guest
så sant så

Så sant energi.. vinkelhake håller på men har gör det ganska tacksamt då jag får ganska små förluster då han skickar sådana långdistans adlar.

väntar med spänning på att du skall börja anfalla:p

jag har ju tyvärr inte farmen på 50 så får svårt efter ett tag o försvara mig;-)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Så sant energi.. vinkelhake håller på men har gör det ganska tacksamt då jag får ganska små förluster då han skickar sådana långdistans adlar.

väntar med spänning på att du skall börja anfalla:p

jag har ju tyvärr inte farmen på 50 så får svårt efter ett tag o försvara mig;-)

Ducka de 2 första adelsmännen, sen plockar du den tredje och ser om den sista behöver plockas, annars låter du det vara =)
 

DeletedUser

Guest
Ducka de 2 första adelsmännen, sen plockar du den tredje och ser om den sista behöver plockas, annars låter du det vara =)

Hmm? Beror helt på hur det ser ut hur de skickar.. Denna värld skickas inte 4 adlar efter varann, så det kan se ut på olika sätt. Jag skulle nog ta 2 adelsmännen i vanliga fall om det inte kommer 1 sen 3.
 

Simon9407

Member
Reaktionspoäng
0
Langar lite stats över kriget i helhet:

Side 1:
Tribes: UrbanT
Players:

Side 2:
Tribes: FH
Players:

Timeframe: 27/06/2009 21:00:00till12/07/2009 16:19:33

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 608
Sida 2: 94
Skillnad: 514

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,728,824
Sida 2: 778,385
Skillnad: 3,950,439

image.php
 

DeletedUser

Guest
Hmm? Beror helt på hur det ser ut hur de skickar.. Denna värld skickas inte 4 adlar efter varann, så det kan se ut på olika sätt. Jag skulle nog ta 2 adelsmännen i vanliga fall om det inte kommer 1 sen 3.

roligare att låta dom adla byn o sen adla tillbaka den några sek efter
 

DeletedUser

Guest
Tack för den tiden som varit FH, den blev rätt kort och intensiv, men ändå rätt trevlig. Vi i Urban lovar att ta hand om era byar på bästa sätt. :)
 

DeletedUser

Guest
haha det är inte slut än, 3 spelare kvar :) fon viken och spartan** flydde till hq, fon viken skickar fortfarande attacker på mig :O nytt krig påväg?
 

DeletedUser

Guest
Var det så konstigt då? Jag tyckte vi gjorde hyfast motstånd om man tänker hur stort underläge i poäng vi hade..
 

DeletedUser

Guest
Var det så konstigt då? Jag tyckte vi gjorde hyfast motstånd om man tänker hur stort underläge i poäng vi hade..

nej ni gjorde det inte bra, 3 dagar sen hade vi vunnit. 1,5 vecka och fh finns inte mer. supermormor låg mitt i erat kluster och hon tappade inte en enda by :) bra gjort fh :) nu plockar vi flyktingarna :)
 
Topp